Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Welke MIlF?


  • Totaal aantal stemmers
    165
  • Opiniepeiling gesloten.

Misericordiam

Legacy Member
Iemand zei:
:P
Vind het maar een trieste vorm van egoïsme. Stel u voor dat een student zwaar ziek wordt met tvliegend schijt tot gevolg. Eerste en grootste bekommernis is op dat moment een toilet vinden, zonder te kijken of er wc-papier is.

Achteraf is dat een fijne situatie voor de student in kwestie.

Hier zal een 'ma 't wc papier is op, breng es wa naar boven!' ook al niet teveel helpen.

:sop:

Orchidee

Legacy Member
Daarnet eventjes zitten stressen. We konden onze keuzegroep voor de mondelinge groepen doorgeven vanaf 20.00u. Ik had echt de voorkeur voor 1 groep, veel meer dan de andere groepen. En oef, kheb het. :)

Bij deze is mijn examenrooster gekend. Nu hopen dat het weer geen 30 graden is voor het laatste examen (zoals vorig jaar) want mijn laatste is de moeilijkste^^

glashelder

Legacy Member
Ah, data-invoer. 450 cijfertjes invoeren en dan merken dat je ergens gemist bent :woohoo:

Pf, net gemaild naar de assistent of ik vrijdag niet meteen de nieuwe pak enquêtes meekrijg als ik de ingevoerde inlever. Normaal moeten we ze maandag ophalen maar heel diene toer doen om enkel een pak blaadjes op te halen probeer ik te vermijden...

Burrid

Legacy Member
Hah, toch wel aangename excursies gehad van die west-vlaamse prof.
Minder aangenaam voor de erasmus studenten die waarschijnlijk belangrijke info niet verstonden.
'If you look at the uitkijktoren over there you can see..'
'We are standing here on the oeverwallen of the river schelde'
'Pay attention to the schorren en slikken in the landscape'
Droge man, de moeite niet gedaan om te vertalen.

profound

Legacy Member
4 dagen per week 9u-17u java programmeren + 2 dagen in de week van 18.30u-22u nog is programmeren in c#......mijn hoofd ga ontploffen vreesek!

Ironpole

Legacy Member
Vandaag zeer interessant bedrijfsbezoek gehad. Morgen nog eentje voor de verandering. :p

Nunak

Legacy Member
profound zei:
4 dagen per week 9u-17u java programmeren + 2 dagen in de week van 18.30u-22u nog is programmeren in c#......mijn hoofd ga ontploffen vreesek!

Echte mannen coderen 9-22 assembler

edraket

Legacy Member
FAAAAAAAAK kankerprogramma, mijne output naar Excel werkt daarjuist en nu opeens niemeer :angry: :angry: :angry:

josilirios

Legacy Member
De film drive voor de tweede keer gezien (gisteren ook al eens) en vandaag kwam het allemaal beter tot zijn recht precies. Topfilm

Plutus

Legacy Member
Miljaaaaar. Binnekort deadline voor thesis, normaal zou ik tegen vanavond alles klaar kunnen hebben. Vannacht enorme fout in de data gevonden die op het eerste zicht een nefaste impact heeft op mijn resultaten.. Kan dus opnieuw beginnen. Ik ga mij onder den trein smijten denk ik :p

mla

Legacy Member
kwou sebiet nog eens naar de les wiskunde gaan, maar blijkbaar het is vandaag stelsels van eerstegraadsvergelijkingen :'). Daarvoor ga ik nie naar school gaan ze
Die mensen van dat promofilmpje kunnen dus op hun kop gaan staan, ga niet speciaal voor die zever naar bxl rijden.

Cadiuro

Legacy Member
Als ik ooit een politieke partij zou oprichten, zou mijn eerste agendapunt zijn "'Don't Cry For Me Argentina' verbieden op alle openbare media"
Smerig lied dat dat is, ik word er echt aggressief van.

Verder geen onproductieve voormiddag gehad.

lantaarnpaal

Legacy Member
Gratis friet en kroketten op de kiesweek ekonomika. zowat het enige goede aan die studentenvereniging :unsure:

Cadiuro

Legacy Member
lantaarnpaal zei:
Gratis friet en kroketten op de kiesweek ekonomika. zowat het enige goede aan die studentenvereniging :unsure:

Dieen enen dag dat ik rond de middag niet in Leuven ben :sop: Niet ranzig veel volk?

Also, dit

lantaarnpaal

Legacy Member
Cadiuro zei:
Dieen enen dag dat ik rond de middag niet in Leuven ben :sop: Niet ranzig veel volk?

Also, dit

ge moest wel bandje van ekonomika hebben


hebt ge die link trouwens van kuikentje gekregen?
zalig liedje trouwens

Snowyflake

Legacy Member
Cadiuro zei:
Als ik ooit een politieke partij zou oprichten, zou mijn eerste agendapunt zijn "'Don't Cry For Me Argentina' verbieden op alle openbare media"
Smerig lied dat dat is, ik word er echt aggressief van.

Verder geen onproductieve voormiddag gehad.

klik :cool:

Cadiuro zei:

Kan moeilijk geloven dat ze serieus zijn, lijkt mij eerder een grap. Alé ik hoop het toch .. :ironic:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan