Fliblit
Legacy Member
Cadiuro zei:Coldplayke, als ge een meiske zijt en rechten doet (ja toch e?), hebde bij ons wel degelijk een grote kans om binnen te geraken (Residentie Groenveld). Die doen er alles aan om de verdelingen jongens-meisjes en studierichten zo gelijk mogelijk te houden... Je kans is dus het kleinst als je een mannelijke burgie bent, het grootst als je een meisje uit een kleine richting bent.
Rechten zitten bij ons sowieso heel weinig omdat - en dat zal meteen voor u ook het grootste nadeel van GV zijn - het best ver van het centrum is: ik fiets ongeveer een kwartiertje naar de Oude Markt. Langs den andere kant, wat is een kwartiertje fietsen - je kan ook steeds een bus nemen (bushaltes dichtbij). De 616 doet denk ik nog geen twintig minuten tot aan het station, en de 7, 8 en 9 rijden om het kwartier en doen ook ongeveer twintig minuten (beetje afh van het verkeer) tot aan het Station.
Enfin, ik zeg het maar he.
Aha, tussen de burgies. Die weten tenminste wat memes zijn
Wat zijn de kansen voor een mannelijke t&l'er?
bawsssssss


Kzeg vlug nog keer fb checken voor het slapen gaan. Ik dacht dat ik morgenochtend statistiek had om 8u 's ochtends, blijk dat het morgen geen is 


