Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Welke MIlF?


  • Totaal aantal stemmers
    165
  • Opiniepeiling gesloten.

Fliblit

Legacy Member
Cadiuro zei:
Coldplayke, als ge een meiske zijt en rechten doet (ja toch e?), hebde bij ons wel degelijk een grote kans om binnen te geraken (Residentie Groenveld). Die doen er alles aan om de verdelingen jongens-meisjes en studierichten zo gelijk mogelijk te houden... Je kans is dus het kleinst als je een mannelijke burgie bent, het grootst als je een meisje uit een kleine richting bent.

Rechten zitten bij ons sowieso heel weinig omdat - en dat zal meteen voor u ook het grootste nadeel van GV zijn - het best ver van het centrum is: ik fiets ongeveer een kwartiertje naar de Oude Markt. Langs den andere kant, wat is een kwartiertje fietsen - je kan ook steeds een bus nemen (bushaltes dichtbij). De 616 doet denk ik nog geen twintig minuten tot aan het station, en de 7, 8 en 9 rijden om het kwartier en doen ook ongeveer twintig minuten (beetje afh van het verkeer) tot aan het Station.

Enfin, ik zeg het maar he.

Aha, tussen de burgies. Die weten tenminste wat memes zijn :p Wat zijn de kansen voor een mannelijke t&l'er?

Plutus

Legacy Member
crazyman2 zei:
Tzelfde, maar gewoon de (laatste) APA stijl. Probleem is dat alhoewel als ge schoon binnen de lijntjes blijft het allemaal goed gaat. Maar zodra er uitzonderingen kom dan loopt het mis ...

Probleem is dat literatuurlijst vrij belangrijk is. Dat gaat bekeken worden samen met de samenvatting, inleiding en besluit. Kwil gewoon dat het deftig is.
APA is zo :angry::angry::angry: eh maat, nie te doen. Ik schrijf een fiscale thesis maar omdat ik in de master Accountancy zit moet ik verplicht APA toepassen, in tegenstelling tot de master Fiscaliteit die het systeem van Kluwer (Juridsche afkortingen en verwijzingen) mogen toepassen. Ik mag ook niet combineren en moet mij dus volledig aan APA houden. De helft van mijn thesis is echter gebaseerd op Belgische wetgeving, commentaren, circulaires, rechtspraak, rulings, ... Allemaal zaken waarop APA dus niet voorzien is :angry: en als ik uitleg vraag aan de verantwoordelijke prof voor dat gedoe, krijg ik droog te horen 'geen idee'.

Cadiuro

Legacy Member
Fliblit zei:
Aha, tussen de burgies. Die weten tenminste wat memes zijn :p Wat zijn de kansen voor een mannelijke t&l'er?

Nog steeds zeer behoorlijk, denk ik. T&L hebben we bij ons niet zoveel he.

Orchidee

Legacy Member
Fack da was ff race tegen de tijd. Om 23u56 verstuurd, had slechts 4min over dus. :p Tis geen topwerk, maja hopen op een tientje. En uiteindelijk is het geklusterd met wiskunde en statistiek, dus zelfs met een nul voor projectwerk, slaag ik nog op de cluster. :)

Geen zorgen maken dus (hoop ik).

Snowyflake

Legacy Member
wajooo zot content :D Kzeg vlug nog keer fb checken voor het slapen gaan. Ik dacht dat ik morgenochtend statistiek had om 8u 's ochtends, blijk dat het morgen geen is :D Dat wil zeggen dat ik 2u langer mag slapen dan verwacht :love:

Nas

Legacy Member
Racing_Genk zei:
Geen toiletpapier meer op kot:s:s:s, morgen ne keer ergens wa meepakken :p
In de faculteit Rechtsgeleerheid in Gent liggen er altijd bergen wc-papier. Bespaart mij toch altijd een kost :unsure:

Plutus

Legacy Member
Gisteren tot 1u30 doorgewerkt en bereikt wat ik wou, feest! Nu is het tijd om weer in gang te schieten :p

Racing_Genk

Legacy Member
Nas zei:
In de faculteit Rechtsgeleerheid in Gent liggen er altijd bergen wc-papier. Bespaart mij toch altijd een kost :unsure:

Kzit nie in Gent :p, maar ergens op toilet aan één of andere aula zal ook wel genoeg liggen :D

Iemand

Legacy Member
spray-bunny zei:
Binnen een jaar zal hij wel zijn cursussen gebruiken zoals normale studenten doen:unsure:.

:P
Vind het maar een trieste vorm van egoïsme. Stel u voor dat een student zwaar ziek wordt met tvliegend schijt tot gevolg. Eerste en grootste bekommernis is op dat moment een toilet vinden, zonder te kijken of er wc-papier is.

Achteraf is dat een fijne situatie voor de student in kwestie.

Racing_Genk

Legacy Member
Uhm, ik zou nooit alle wc papier meenemen hoor. Gewoon twee rollen ofzo zodat ik ff toekom :p

mla

Legacy Member
gadverdamme, kheb mij weer goe laten naaien daarjuist. Nu moet ik morgen blijkbaar meedoen met een promofilmpje voor de samengang van HUB en de KUL in 2013-2014. Zeveren voor de camera, da kan ik echt ni :sop:

mla

Legacy Member
Racing_Genk zei:
Gewoon nie opdagen

Ja ze hebben wel mijn gsm nummer :p En de prof die mij heeft opgeschreven ga ook ni goe gezind zijn. Maar kan goe zijn dat ik gewoon ni ga ze, echt geen zin in die zever..
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan