Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Welke MIlF?


  • Totaal aantal stemmers
    165
  • Opiniepeiling gesloten.

Snowyflake

Legacy Member
Vincort zei:
En formule 1 is voor de vieze decadente mijnheren. Remember Mosley ? Om dan nog maar te zwijgen over hun steunbetuigingen aan decadente corrupte staten zoals Bahrein...

Dat is over één kam scheren he ... Het is niet omdat de ene F1 rijder een slecht persoon is dat de andere dat ook is he.

Kijk maar naar voetbal, Ronaldo en Messi alletwee voetballers van wereldniveau die aan de top staan in de voetbalwereld maar als je het mij vraagt 100% verschillend op vlak van persoonlijkheid. Ronaldo = :x :puke: en Messi = :love:

Drew zei:
Uiteindelijk is het doel van sport het verleggen van de grenzen van het menselijk lichaam. Niet het eindeloos sleutelen aan een machine en dan een zot vinden die er het beste mee om kan.

Op elk vlak verleggen ze grenzen van het menselijk lichaam bij F1. Probeer maar eens foutloos een bocht te nemen zonder talent en zonder te oefenen en ze moeten zich uren perfect concentreren om geen foutjes te maken, précisie tot en met.

Trouwens die machines zijn allemaal miljoenen aan besteed en uren aan gewerkt. Het uiteindelijke verschil is niet zo groot. De wielrenners hebben ook niet allemaal 100% dezelfde fiets en helm ...

EN moest er een team plots een nieuwe technologie hebben dat een auto superieur maakt aan andere auto's dan is het maar een kwestie van tijd of die auto's hebben die technologie ook...

Racing_Genk

Legacy Member
Bekos zei:
Kunnen we het hier ten minste een beetje on-topic houden door er wat mooie foto's bij te plaatsen (maar niet van F1 of wielrennen)? Dan hebben de niet-sportliefhebbers er ook nog wat aan.
Alles is hier ontopic :)

Racing_Genk

Legacy Member
Drew zei:
En op het einde wint de beste motor. Sport much

Precies nog nie veel F1 gekeken? In de eerste vier races telkens vier verschillende teams die gewonnen hebben.

Cadiuro

Legacy Member
Maar met die foto's is het hier meer on-topic :p

Documenten logisch indelen is toch Smolders' beste kant niet...
"Oplossingen oefeningen: 1-2-3-4-5, Oefening 5, Oefening 23, Oefening 3, Oefening 22"

Orchidee

Legacy Member
Net terug van een zalige initiatie wimpelen. :)
Jammergenoeg ligt mijn projectwerk hier nog in dezelfde staat als toen ik vertrok: onafgewerkt en het moet vandaag nog binnen. Hmmm. :s

crazyman2

Legacy Member
Weet iemand eigenlijk hoe je bronnen moet aangeven die van dezelfde auteur komen, maar geen jaar hebben (s.a of z.d.)? Ik weet dat het met jaartallen gewoonweg (2008a) en (2008b) is. Geldt dat ook voor bronnen zonder jaartal?

J.F.

Legacy Member
crazyman2 zei:
Weet iemand eigenlijk hoe je bronnen moet aangeven die van dezelfde auteur komen, maar geen jaar hebben (s.a of z.d.)? Ik weet dat het met jaartallen gewoonweg (2008a) en (2008b) is. Geldt dat ook voor bronnen zonder jaartal?

Ik denk het wel, gewoon zoveel mogelijk informatie geven. Als het jaar er niet is, gewoon dat jaar weglaten dus. ;)

crazyman2

Legacy Member
NotoriousP zei:
Er is altijd een jaar?
Niet als het over websites gaat.

En neen, niet alles vind je in een boek terug. Missie/visie van een bedrijf ga je waarschijnlijk alleen maar vinden op hun website (zonder jaartal).

glashelder

Legacy Member
crazyman2 zei:
Niet als het over websites gaat.

En neen, niet alles vind je in een boek terug. Missie/visie van een bedrijf ga je waarschijnlijk alleen maar vinden op hun website (zonder jaartal).

Dan zet je toch gewoon het jaartal van raadplegen? 2012 dus.

Volgens plagiaatdocumentjedinges van de Ugent:

"Blahblah armoedecijfers blahblah." (http://www.armoedebestrijding.be/cijfers_daklozen.htm, geraadpleegd op 21/10/2008)

crazyman2

Legacy Member
Jaja, maar dan zit ge nog altijd met problemen in de verwijzing in uw tekst. Want dan hebt ge:

(Bron, s.a.), (Bron, s.a.)

Of moogt ge dan de titel gebruiken ipv de auteur in dat geval? Kvind namelijk alleen maar terug voor literatuurlijst en niet voor de verwijzingen zelf...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan