Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Welke MIlF?


  • Totaal aantal stemmers
    165
  • Opiniepeiling gesloten.

Th1x4nG

Legacy Member
Jup, weer goe kunnen lachen, precies wel ni veel mensen die er naar kijken :p

Joeshoe

Legacy Member
Mij hebben ze wijsgemaakt dat er helemaal geen regels zijn voor bronvermelding, zo lang alles wat ge moet hebben om het artikel terug te vinden er op een consistente manier in staat is het goed. En toch lees ik hier regelmatig mensen die verplicht manier x of manier y moeten gebruiken, zijn dat dan regels van de unief zelf of zo?

josilirios

Legacy Member
Th1x4nG zei:
Jup, weer goe kunnen lachen, precies wel ni veel mensen die er naar kijken :p

'k heb het vandaag toevallig ontdekt, inderdaad ni slecht. 'Zon komt op om 6 uur...' Drogen aap :rofl:

TheRedDevils

Legacy Member
Pff, ik heb hier de sport-discussie gemist doordat ik naar sport aant kijken was :sop:

joshetei

Legacy Member
Ik ben normaal gezien voor zo'n soort programma's, maar nu wast echt niet zo grappig imo

glashelder

Legacy Member
Joeshoe zei:
Mij hebben ze wijsgemaakt dat er helemaal geen regels zijn voor bronvermelding, zo lang alles wat ge moet hebben om het artikel terug te vinden er op een consistente manier in staat is het goed. En toch lees ik hier regelmatig mensen die verplicht manier x of manier y moeten gebruiken, zijn dat dan regels van de unief zelf of zo?

Regels van de faculteit. Wij moeten bijvoorbeeld APA 5th als stijl hanteren. Allez, ik zie dat er ondertussen al een APA 6th is.

crazyman2

Legacy Member
glashelder zei:
Regels van de faculteit. Wij moeten bijvoorbeeld APA 5th als stijl hanteren. Allez, ik zie dat er ondertussen al een APA 6th is.
Tzelfde, maar gewoon de (laatste) APA stijl. Probleem is dat alhoewel als ge schoon binnen de lijntjes blijft het allemaal goed gaat. Maar zodra er uitzonderingen kom dan loopt het mis ...

Probleem is dat literatuurlijst vrij belangrijk is. Dat gaat bekeken worden samen met de samenvatting, inleiding en besluit. Kwil gewoon dat het deftig is.

Lorvet

Legacy Member
joshetei zei:
Als die eerste aflevering niet beter was dan deze, dan ist toch zwaar overrated

Ik vond het echt goed, ontspannend en vermakelijk, meer moet dat niet zijn :)

glashelder

Legacy Member
crazyman2 zei:
Tzelfde, maar gewoon de (laatste) APA stijl. Probleem is dat alhoewel als ge schoon binnen de lijntjes blijft het allemaal goed gaat. Maar zodra er uitzonderingen kom dan loopt het mis ...

Probleem is dat literatuurlijst vrij belangrijk is. Dat gaat bekeken worden samen met de samenvatting, inleiding en besluit. Kwil gewoon dat het deftig is.

Wij hebben daar in eerste bach een les over gehad, leren refereren met Reference Manager en de belangrijkste regels. Er is toen ook een documentje gekomen met hoe het allemaal precies moet. Ik denk nog steeds dat jij gewoon de datum van raadpleging daar moet zetten, en dan a en b. En als je het écht niet weet, mail de vraag dan eens naar een assistent of de prof? Of vraag het eens na een les of zo.

crazyman2

Legacy Member
glashelder zei:
Wij hebben daar in eerste bach een les over gehad, leren refereren met Reference Manager en de belangrijkste regels. Er is toen ook een documentje gekomen met hoe het allemaal precies moet. Ik denk nog steeds dat jij gewoon de datum van raadpleging daar moet zetten, en dan a en b. En als je het écht niet weet, mail de vraag dan eens naar een assistent of de prof? Of vraag het eens na een les of zo.
Ik ook, maar ik dacht dat het hier vol briljante geesten zat die mij konden helpen :(

Ik heb me serieus vergist in 9lives! :D

Nunak

Legacy Member
crazyman2 zei:
Ik ook, maar ik dacht dat het hier vol briljante geesten zat die mij konden helpen :(

Ik heb me serieus vergist in 9lives! :D

We kennen wel veel van sport!

zipke

Legacy Member
crazyman2 zei:
Weet iemand eigenlijk hoe je bronnen moet aangeven die van dezelfde auteur komen, maar geen jaar hebben (s.a of z.d.)? Ik weet dat het met jaartallen gewoonweg (2008a) en (2008b) is. Geldt dat ook voor bronnen zonder jaartal?

Als ze geen jaartal hebben sowieso s.a.

Als er twee artikels van dezelfde auteur zijn, in hetzelfde jaartal gebruik je a en b -> dan mag je dat nu toch ook gewoon.
Al noem je het (Jef, s.a. Sinterklaas) en (Jef, s.a Paashaas), zolang er ook een Sinterklaas en Paashaas in je bronvermelding staan is het goed hoor. De artikels moeten gewoon terug gevonden kunnen worden; a e b zijn dus zeker goed imo..

En ja, zie maar dat je samenvatting, inleiding, besluit en bronnen goed zijn. Er wordt zelfs beweerd dat sommige proffen enkel hiernaar kijken (redelijk deprimerend als je naar je overige 100 pagina's kijkt :sop:)



Trouwens dood aan alle Arenberg kotstudenten.. Twee (?) weken geleden hadden ze daar een bbq terwijl ik een beetje verder in de les zelf zat te bakken. Fuck da :angry:

Th1x4nG

Legacy Member
Racing_Genk zei:
Geen toiletpapier meer op kot:s:s:s, morgen ne keer ergens wa meepakken :p

cursus wiskunde voor economen to the rescue

doet me denken aan van die stoere boys in het middelbaar die hun neus snuitten in de les met hun bladen van godsdienst :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan