Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Th1x4nG zei:Jup, weer goe kunnen lachen, precies wel ni veel mensen die er naar kijken![]()

Cadiuro zei:Is da goe, Scheire en de Schepping?
Joeshoe zei:Mij hebben ze wijsgemaakt dat er helemaal geen regels zijn voor bronvermelding, zo lang alles wat ge moet hebben om het artikel terug te vinden er op een consistente manier in staat is het goed. En toch lees ik hier regelmatig mensen die verplicht manier x of manier y moeten gebruiken, zijn dat dan regels van de unief zelf of zo?
Tzelfde, maar gewoon de (laatste) APA stijl. Probleem is dat alhoewel als ge schoon binnen de lijntjes blijft het allemaal goed gaat. Maar zodra er uitzonderingen kom dan loopt het mis ...glashelder zei:Regels van de faculteit. Wij moeten bijvoorbeeld APA 5th als stijl hanteren. Allez, ik zie dat er ondertussen al een APA 6th is.
joshetei zei:Als die eerste aflevering niet beter was dan deze, dan ist toch zwaar overrated

crazyman2 zei:Tzelfde, maar gewoon de (laatste) APA stijl. Probleem is dat alhoewel als ge schoon binnen de lijntjes blijft het allemaal goed gaat. Maar zodra er uitzonderingen kom dan loopt het mis ...
Probleem is dat literatuurlijst vrij belangrijk is. Dat gaat bekeken worden samen met de samenvatting, inleiding en besluit. Kwil gewoon dat het deftig is.
glashelder zei:Regels van de faculteit. Wij moeten bijvoorbeeld APA 5th als stijl hanteren. Allez, ik zie dat er ondertussen al een APA 6th is.

Ik ook, maar ik dacht dat het hier vol briljante geesten zat die mij konden helpenglashelder zei:Wij hebben daar in eerste bach een les over gehad, leren refereren met Reference Manager en de belangrijkste regels. Er is toen ook een documentje gekomen met hoe het allemaal precies moet. Ik denk nog steeds dat jij gewoon de datum van raadpleging daar moet zetten, en dan a en b. En als je het écht niet weet, mail de vraag dan eens naar een assistent of de prof? Of vraag het eens na een les of zo.


crazyman2 zei:Ik ook, maar ik dacht dat het hier vol briljante geesten zat die mij konden helpen
Ik heb me serieus vergist in 9lives!![]()
crazyman2 zei:Weet iemand eigenlijk hoe je bronnen moet aangeven die van dezelfde auteur komen, maar geen jaar hebben (s.a of z.d.)? Ik weet dat het met jaartallen gewoonweg (2008a) en (2008b) is. Geldt dat ook voor bronnen zonder jaartal?
)
Racing_Genk zei:Geen toiletpapier meer op kot, morgen ne keer ergens wa meepakken
![]()
