Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Welke MIlF?


  • Totaal aantal stemmers
    165
  • Opiniepeiling gesloten.

lantaarnpaal

Legacy Member
Vincort zei:
F1 is geen sport, echte mannen sturen zelf én bewegen uit eigen kracht.

Formule 1 is een veel coolere sport dan wielrennen. Wielrennen is voor de boerkes van Vlaanderen, Formule 1 voor de echte kampioenen.

Daarbij zijn die mannen ook echte athleten, Jenson Button heeft onlangs meegedaan aan den triatlon van Hawaii en is 3de geëindigd

Drew

Legacy Member
lantaarnpaal zei:
Formule 1 is een veel coolere sport dan wielrennen. Wielrennen is voor de boerkes van Vlaanderen, Formule 1 voor de echte kampioenen.

Daarbij zijn die mannen ook echte athleten, Jenson Button heeft onlangs meegedaan aan den triatlon van Hawaii en is 3de geëindigd
En op het einde wint de beste motor. Sport much

Snowyflake

Legacy Member
Vincort zei:
Wielrennen=Voetbal>Internet>Recht>Formule 1

Zet F1 waar wielrennen staat en zet wielrennen waar F1 staat en dan klopt het :)

Ik kan echt niet inzien wat mensen leuk vinden aan wielrennen :wtf: Dat je het leuk vind om zelf te fietsen begrijp ik wel nog maar om er naar te kijken ... :s

glashelder

Legacy Member
Snowyflake zei:
Ik kan echt niet inzien wat mensen leuk vinden aan wielrennen :wtf: Dat je het leuk vind om zelf te fietsen begrijp ik wel nog maar om er naar te kijken ... :s

Ik kijk altijd naar de Tour voor het mooie uitzicht en de valpartijen :unsure:

lantaarnpaal

Legacy Member
Drew zei:
En op het einde wint de beste motor. Sport much

Daarmee dat er al 4 verschillende winnaars zijn dit jaar :unsure:

Snowyflake zei:
Ik kan echt niet inzien wat mensen leuk vinden aan wielrennen :wtf: Dat je het leuk vind om zelf te fietsen begrijp ik wel nog maar om er naar te kijken ... :s

Valpartijen + de kastelen natuurlijk


:sleep:

Vincort

Legacy Member
lantaarnpaal zei:
Formule 1 is een veel coolere sport dan wielrennen. Wielrennen is voor de boerkes van Vlaanderen, Formule 1 voor de echte kampioenen.

Daarbij zijn die mannen ook echte athleten, Jenson Button heeft onlangs meegedaan aan den triatlon van Hawaii en is 3de geëindigd

Drew zei:
En op het einde wint de beste motor. Sport much

Dit. F1-rijders mogen misschien wel prima atleten zijn (net zoals andere motorsporters), maar het aandeel van de rijder in een overwinning is gewoon veel te klein. Dit is het eerste seizoen in jaren dat ik me herinner waar er geen dominantie is van 1/2 teams, lekker spannend en sportief!

En formule 1 is voor de vieze decadente mijnheren. Remember Mosley ? Om dan nog maar te zwijgen over hun steunbetuigingen aan decadente corrupte staten zoals Bahrein...

freakykiller

Legacy Member
Nou nou niet overdrijven. Sport is veel meer dan conditie/fysieke sterkte.

lantaarnpaal

Legacy Member
Vincort zei:
En formule 1 is voor de vieze decadente mijnheren. Remember Mosley ? Om dan nog maar te zwijgen over hun steunbetuigingen aan decadente corrupte staten zoals Bahrein...

Mosley is nen dab, ma die is dan ook gestopt.
Al die mannekes die doping nemen vind ik toch pakken zieliger hoor.

Bahrein is toevallig alleen "corrupt" volgens de media als daar iets belangrijks plaatsvindt. Zonder de F1 zouden die problemen nu eens nooit in het nieuws komen... de media blaast alles daar gewoon veel te hard op, terwijl er niet zo'n ernstige problemen zijn.


Formule 1 is trouwens een teamsport waar 2 coureurs per team het beste moeten zien te realiseren met de auto die de ploeg achter de schermen bouwt.

Drew

Legacy Member
Uiteindelijk is het doel van sport het verleggen van de grenzen van het menselijk lichaam. Niet het eindeloos sleutelen aan een machine en dan een zot vinden die er het beste mee om kan.

freakykiller

Legacy Member
Drew zei:
Uiteindelijk is het doel van sport het verleggen van de grenzen van het menselijk lichaam. Niet het eindeloos sleutelen aan een machine en dan een zot vinden die er het beste mee om kan.
Ik vind dat een best foute definitie.

De techniek, reflex en de capaciteit hebben om juiste beslissingen te maken is evengoed verleggen van de grenzen. Ben geen fan van F1 maar ik vind sporten die om meer draaien dan wat goede fysiek hebben meestal leuker.

Zelf speel ik badminton en heb toch echt geen conditie toch ben ik vrij goed, want het draait om zoveel meer dan conditie.

Cadiuro

Legacy Member
Drew zei:
Uiteindelijk is het doel van sport het verleggen van de grenzen van het menselijk lichaam. Niet het eindeloos sleutelen aan een machine en dan een zot vinden die er het beste mee om kan.

Kweet ni, is dat zo? Draait sport niet eerder om de uitdaging van het "beter-zijn-dan-de-rest-in-de-discipline-die-we-sport-noemen"?

Zelfs de F1-autobouwers verleggen grenzen, die van de mogelijkheden van de wagens. De rijders verleggen grenzen op het gebied van reflexen, snel beslissen en stuurkunsten (niet makkelijk!).

Volgens jouw definitie is ook windsurfen geen sport. Daar gaan het meestal niet zozeer om het verleggen van menselijke fysieke eigenschappen, maar ook om een combinatie van de juiste rider (met de juiste techniek en fitheid) in combinatie met materiaal dat voor hem het meest geschikt is.

Nunak

Legacy Member
Kunnen we het hier ten minste een beetje on-topic houden door er wat mooie foto's bij te plaatsen (maar niet van F1 of wielrennen)? Dan hebben de niet-sportliefhebbers er ook nog wat aan.

lantaarnpaal

Legacy Member
Bekos zei:
Kunnen we het hier ten minste een beetje on-topic houden door er wat mooie foto's bij te plaatsen (maar niet van F1 of wielrennen)? Dan hebben de niet-sportliefhebbers er ook nog wat aan.

klik

josilirios

Legacy Member
Drew zei:
Uiteindelijk is het doel van sport het verleggen van de grenzen van het menselijk lichaam. Niet het eindeloos sleutelen aan een machine en dan een zot vinden die er het beste mee om kan.

En ne coureur zou wel kunnen winnen met de fiets waarmee gij naar den bakker gaat?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan