Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dionysus zei:Zelf Fietsen > Wielrennen > Voetbal > Internet > F1 > Recht
Dionysus zei:Zelf Fietsen > Wielrennen > Voetbal > Internet > F1 > Recht
Vincort zei:F1 is geen sport, echte mannen sturen zelf én bewegen uit eigen kracht.
lantaarnpaal zei:Daarbij zijn die mannen ook echte athleten, Jenson Button heeft onlangs meegedaan aan den triatlon van Hawaii en is 3de geëindigd
En op het einde wint de beste motor. Sport muchlantaarnpaal zei:Formule 1 is een veel coolere sport dan wielrennen. Wielrennen is voor de boerkes van Vlaanderen, Formule 1 voor de echte kampioenen.
Daarbij zijn die mannen ook echte athleten, Jenson Button heeft onlangs meegedaan aan den triatlon van Hawaii en is 3de geëindigd
Vincort zei:Wielrennen=Voetbal>Internet>Recht>Formule 1

Dat je het leuk vind om zelf te fietsen begrijp ik wel nog maar om er naar te kijken ... 
Snowyflake zei:Ik kan echt niet inzien wat mensen leuk vinden aan wielrennenDat je het leuk vind om zelf te fietsen begrijp ik wel nog maar om er naar te kijken ...
![]()

Drew zei:En op het einde wint de beste motor. Sport much

Snowyflake zei:Ik kan echt niet inzien wat mensen leuk vinden aan wielrennenDat je het leuk vind om zelf te fietsen begrijp ik wel nog maar om er naar te kijken ...
![]()

lantaarnpaal zei:Formule 1 is een veel coolere sport dan wielrennen. Wielrennen is voor de boerkes van Vlaanderen, Formule 1 voor de echte kampioenen.
Daarbij zijn die mannen ook echte athleten, Jenson Button heeft onlangs meegedaan aan den triatlon van Hawaii en is 3de geëindigd
Drew zei:En op het einde wint de beste motor. Sport much
Vincort zei:En formule 1 is voor de vieze decadente mijnheren. Remember Mosley ? Om dan nog maar te zwijgen over hun steunbetuigingen aan decadente corrupte staten zoals Bahrein...
Ik vind dat een best foute definitie.Drew zei:Uiteindelijk is het doel van sport het verleggen van de grenzen van het menselijk lichaam. Niet het eindeloos sleutelen aan een machine en dan een zot vinden die er het beste mee om kan.
Drew zei:Uiteindelijk is het doel van sport het verleggen van de grenzen van het menselijk lichaam. Niet het eindeloos sleutelen aan een machine en dan een zot vinden die er het beste mee om kan.
Bekos zei:Kunnen we het hier ten minste een beetje on-topic houden door er wat mooie foto's bij te plaatsen (maar niet van F1 of wielrennen)? Dan hebben de niet-sportliefhebbers er ook nog wat aan.
Drew zei:Uiteindelijk is het doel van sport het verleggen van de grenzen van het menselijk lichaam. Niet het eindeloos sleutelen aan een machine en dan een zot vinden die er het beste mee om kan.
Bekos zei:Kunnen we het hier ten minste een beetje on-topic houden door er wat mooie foto's bij te plaatsen (maar niet van F1 of wielrennen)? Dan hebben de niet-sportliefhebbers er ook nog wat aan.