Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Welke MIlF?


  • Totaal aantal stemmers
    165
  • Opiniepeiling gesloten.

Lorvet

Legacy Member
tommie314 zei:
Hoe bedoel je? Eerste keer C++? Verschilt toch niet zoveel van C? En je project is ook al C++?

Project is in C, nu is het in C++. Het verschilt idd amper, alleen is de opgave nu een alternatieve manier om een matrix te implementeren en doorlopen, en dat is een heel netwerk van pointers. Gecombineerd met een wat andere syntax voor pointers, klasses en een nieuw geheugenbeheer is het enorm verwarrend.
Maar het grootste probleem zit zich eerder in de opgave; zit er al een anderhalve dag aan bezig en heb nu zo'n 400 lijnen die ik nog langs geen kanten heb kunnen debuggen.

Fighting Hobbit

Legacy Member
beware zei:
arenberg is nu niet meteen "wonen in een bos" :p

De kans om coole eekhoorns of gemuteerde eenden en ganzen tegen te komen op arenberg is wel aanzienlijk groter dan in een bos. Vooral die eekhoorns die mensen gewoon negeren zijn geniaal. Op het midden van de weg tussen de fietsers rustig eikels zitten eten :cool:...

Liese

Legacy Member
Th1x4nG zei:
Hoeda? Punten gekregen van die presentatie? Gij hebt ni Baten dan?
Fuck, ik denk er net aan da we die bladen moesten terugkrijgen ma ik ben ni naar de les geweest... :doh: Zo val ik ook wel door de mand

Wat een warrige is da wijf ook, allee, qua lesgeven toch, naar het schijnt is het wel een toffe vrouw daarbuiten... Mijn presentatie had ze niks op te zeggen. 'It's always hard being the first' zegt ze zo tege mij, niks opmerkelijks fout gedaan... ik nodigde uit voor vragen over m'n onderwerp en ze had niks te vertellen. Language was goed, al de rest krijg ik zo een keirotte beoordeling. Vorig jaar 16/20 (naar beneden afgerond) en altijd complimentjes van die Laffut. Please bring her back. :cry: Engels III is dus ook al nen dikke nono want das ook Baten.

edit: possibly ni zo slim om de namen te vernoemen als die zichzelf gaan googelen, kzal het op de achternaam houden :p

Je kan ook Coppens kiezen in Engels III. Een echte aanrader. Ze vertelt voortdurend verhaaltjes, heel georganiseerd en echt interessante lessen itt Baten. Altijd handig om taalvakken te kiezen in 3e bach als vrije keuze -> Geen examen op het einde van het jaar :) Enkel wat kleine werkjes gedurende het jaar die best wel meevallen + gegarandeerd goeie punten.

coldplayke

Legacy Member
Fliblit zei:
Iemand die ervaringen heeft met die residenties? Ik ben ook eens van plan om naar Arenberg te kijken. Ook al ligt dat redelijk ver van letteren, het is nog altijd maar 15 minuten fietsen en wonen in een bos lijkt me erg leuk.

Gemanedude zit daar en wil daar liefst weg, maar dat lag vooral aan zijn geburen. Ik geef hem groot gelijk, die paar keer dat ik ben blijven slapen zitten ze in het midden van de nacht ofwel:
-kei luid muziek te spelen
-een feestje te bouwen en de hele tijd deuren dicht te gooien
-random op kookgerief te slaan

En ze ruimen nooit hun troep op...

Ik wil ook graag volgend jaar in een residentie, maar ik heb het gevoel dat als je pas in je 2de jaar op kot gaat, je meteen al veel minder kans hebt om iets vast te krijgen. Bijna overal op de site staat: elk jaar worden x aantal koten vrijgemaakt voor eerstejaars. Seriously, dat die ook maar eerst een jaar gaan pendelen, ik wil en ga op kot :sop:

Utred

Legacy Member
Ik wil en zal op kot gaan. Klinkt toch veel beter dan ik wil en ga op kot.
Als je ooit een betoog moet schrijven, zal je me bedanken!

Ironpole

Legacy Member
coldplayke zei:
Gemanedude zit daar en wil daar liefst weg, maar dat lag vooral aan zijn geburen. Ik geef hem groot gelijk, die paar keer dat ik ben blijven slapen zitten ze in het midden van de nacht ofwel:
-kei luid muziek te spelen
-een feestje te bouwen en de hele tijd deuren dicht te gooien
-random op kookgerief te slaan

En ze ruimen nooit hun troep op...
Die dingen vind je geregeld op ELK kot hoor...

Fliblit

Legacy Member
coldplayke zei:
Gemanedude zit daar en wil daar liefst weg, maar dat lag vooral aan zijn geburen. Ik geef hem groot gelijk, die paar keer dat ik ben blijven slapen zitten ze in het midden van de nacht ofwel:
-kei luid muziek te spelen
-een feestje te bouwen en de hele tijd deuren dicht te gooien
-random op kookgerief te slaan

En ze ruimen nooit hun troep op...

Ik wil ook graag volgend jaar in een residentie, maar ik heb het gevoel dat als je pas in je 2de jaar op kot gaat, je meteen al veel minder kans hebt om iets vast te krijgen. Bijna overal op de site staat: elk jaar worden x aantal koten vrijgemaakt voor eerstejaars. Seriously, dat die ook maar eerst een jaar gaan pendelen, ik wil en ga op kot :sop:

Oh, da's jammer om te horen. Het lijkt me een leuke omgeving.

Ben je naar de opendeurdag geweest gisteren? Ik denk dat ik sowieso op een privékot ga moeten, de vrije plaatsen in de residenties zijn totaal niet in verhouding met de vraag :p

coldplayke

Legacy Member
Nee, ik moet nog naar een opendeurdag gaan. Ik ga ook sowieso beginnen uitkijken voor een privékot :p

GemaneDude

Legacy Member
Fliblit zei:
Iemand die ervaringen heeft met die residenties? Ik ben ook eens van plan om naar Arenberg te kijken. Ook al ligt dat redelijk ver van letteren, het is nog altijd maar 15 minuten fietsen en wonen in een bos lijkt me erg leuk.

Correctie: 10 minuten fietsen :p
Qua kamers, keuken en sanitair is het wel top, alleen moet je chance hebben met de buren, wat ik dus niet heb (constant fucking dubstep :sad:).

Lorvet

Legacy Member
GemaneDude zei:
Correctie: 10 minuten fietsen :p
Qua kamers, keuken en sanitair is het wel top, alleen moet je chance hebben met de buren, wat ik dus niet heb (constant fucking dubstep :sad:).
Sun O))) opleggen op max volume en geluidsdichte oorbeschermers opzetten. :p

coldplayke

Legacy Member
Mijn essay is af!!!!!!!!!
Met nèt geen 700 woorden x) (moest tussen de 500 en 700 woorden zijn)

AmandaH

Legacy Member
coldplayke zei:
Gemanedude zit daar en wil daar liefst weg, maar dat lag vooral aan zijn geburen. Ik geef hem groot gelijk, die paar keer dat ik ben blijven slapen zitten ze in het midden van de nacht ofwel:
-kei luid muziek te spelen
-een feestje te bouwen en de hele tijd deuren dicht te gooien
-random op kookgerief te slaan

En ze ruimen nooit hun troep op...
Da's toch makkelijk op te lossen? Gewoon even laten zien dat ge de baas zijt op die gang en hun vriendelijk vragen er mee op te houden.

Cadiuro

Legacy Member
Coldplayke, als ge een meiske zijt en rechten doet (ja toch e?), hebde bij ons wel degelijk een grote kans om binnen te geraken (Residentie Groenveld). Die doen er alles aan om de verdelingen jongens-meisjes en studierichten zo gelijk mogelijk te houden... Je kans is dus het kleinst als je een mannelijke burgie bent, het grootst als je een meisje uit een kleine richting bent.

Rechten zitten bij ons sowieso heel weinig omdat - en dat zal meteen voor u ook het grootste nadeel van GV zijn - het best ver van het centrum is: ik fiets ongeveer een kwartiertje naar de Oude Markt. Langs den andere kant, wat is een kwartiertje fietsen - je kan ook steeds een bus nemen (bushaltes dichtbij). De 616 doet denk ik nog geen twintig minuten tot aan het station, en de 7, 8 en 9 rijden om het kwartier en doen ook ongeveer twintig minuten (beetje afh van het verkeer) tot aan het Station.

Enfin, ik zeg het maar he.

lantaarnpaal

Legacy Member
Werken pillen om te studeren goed?


Mijn moeder wilt dat kopen voor mij, alhoewel ik dat pure geldverspilling vind -_-

Cadiuro zei:
Coldplayke, als ge een meiske zijt en rechten doet (ja toch e?), hebde bij ons wel degelijk een grote kans om binnen te geraken (Residentie Groenveld)..

Coldplay deed letteren iirc
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan