Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Welke MIlF?


  • Totaal aantal stemmers
    165
  • Opiniepeiling gesloten.

coldplayke

Legacy Member
Ik was nog aan het twijfelen of ik die niet zou nemen, maar ik vond de kortverhalen niet zo leuk :p

Ironpole

Legacy Member
J.F. zei:

Simpel voorbeeld: klokrekenen. Je telt van 1 tot 24 en begint vanaf dan terug bij 1. :applause: Dus 25u wordt dan gelijk aan 1u.

Modulorekenen zagen wij onder andere bij het extra uurtje wiskunde in het middelbaar. Discrete wiskunde was zowat het enigste waarin ik voordeel had bij burgie. Onze wiskundeleerkracht was ne discrete wiskunde freak, daarmee. :p

Gatsby

Legacy Member
coldplayke zei:
Vandaag aan het nieuwe essay voor Engels beginnen... ene gaat over indirect and direct style (novel), ene over mise-en-abyme (novel), en ene over focalization (2 short stories).
Ik ga die van mise-en-abyme nemen, maar ik heb echt 0 inspiratie :/


Ugh, bij die term krijg ik altijd verschrikkelijke flashbacks naar Nederlandse Letterkunde.
Ik heb mijn punten gekregen voor mijn in-class essay: 7/10. :applause:

Plutus

Legacy Member
Rest van de dag grafiekskes en tabellekes maken en beschrijven :sleep: niets moeilijk, maar duurt o zo lang..

coldplayke

Legacy Member
Gatsby zei:
Ugh, bij die term krijg ik altijd verschrikkelijke flashbacks naar Nederlandse Letterkunde.
Ik heb mijn punten gekregen voor mijn in-class essay: 7/10. :applause:

Proficiat! :p

coldplayke

Legacy Member
Mijn studentenkaart kwijt. Wat nu? :/
Nevermind, een nieuwe gaan afhalen voor 4 euro :p

Snowyflake

Legacy Member
amaaai 't is hier stil vandaag :unsure: Ik moet nog 6p faillissementrecht onderlijnen voor ik wegga maar heb echt geen zin meer :sad:

Matt.

Legacy Member
clercqie zei:
Nu vraag ik mij wel af welke prof ze bedoelen? Strijckmans? :unsure:

Denk dat ze gewoon "moeilijke" woorden zochten en niemand specifiek viseerden? :p

Bezig geweest aan m'n verslag over fuzzy clusteringsmethoden vandaag, de rest zal voor morgen zijn, sebiet filmavond!

freakykiller

Legacy Member
Ik vond programmeren leuk, vond.

Dit practicum breekt m'n schedel wel, heb zelfs al hoofdpijn.

Fliblit

Legacy Member
Terug van residentiedag in Leuven.
*Leo XIII seminarie? Twee minuten wandelen van fac letteren, lijkt me nog leuke koten. Erg leuke sfeer.
*Zwartzustersklooster? Mooie tuin, nogal krakkemikkig vanbinnen? Moet ook bukken om door de deuren te kunnen :s
*Cruysberghs? Moderner dan de vorige twee, lijkt me 'hedendaagser'

Iemand die ervaringen heeft met die residenties? Ik ben ook eens van plan om naar Arenberg te kijken. Ook al ligt dat redelijk ver van letteren, het is nog altijd maar 15 minuten fietsen en wonen in een bos lijkt me erg leuk.

beware

Legacy Member
Fliblit zei:
Ik ben ook eens van plan om naar Arenberg te kijken. Ook al ligt dat redelijk ver van letteren, het is nog altijd maar 15 minuten fietsen en wonen in een bos lijkt me erg leuk.
arenberg is nu niet meteen "wonen in een bos" :p

Lorvet

Legacy Member
freakykiller zei:
Ik vond programmeren leuk, vond.

Dit practicum breekt m'n schedel wel, heb zelfs al hoofdpijn.

Enorme zware second. Eerste keer dat we iets in die taal schrijven en direct een grotere kutopgave dan alle vorige practica tezamen.

Th1x4nG

Legacy Member
lantaarnpaal zei:
khad voor presentatie engels een 10/20 en voor da papier da ge moest binnenbrengen een 2/5..

Liever Frans dan Engels eigenlijk :unsure:

Hoeda? Punten gekregen van die presentatie? Gij hebt ni Baten dan?
Fuck, ik denk er net aan da we die bladen moesten terugkrijgen ma ik ben ni naar de les geweest... :doh: Zo val ik ook wel door de mand

Wat een warrige is da wijf ook, allee, qua lesgeven toch, naar het schijnt is het wel een toffe vrouw daarbuiten... Mijn presentatie had ze niks op te zeggen. 'It's always hard being the first' zegt ze zo tege mij, niks opmerkelijks fout gedaan... ik nodigde uit voor vragen over m'n onderwerp en ze had niks te vertellen. Language was goed, al de rest krijg ik zo een keirotte beoordeling. Vorig jaar 16/20 (naar beneden afgerond) en altijd complimentjes van die Laffut. Please bring her back. :cry: Engels III is dus ook al nen dikke nono want das ook Baten.

edit: possibly ni zo slim om de namen te vernoemen als die zichzelf gaan googelen, kzal het op de achternaam houden :p

lantaarnpaal

Legacy Member
Th1x4nG zei:
Hoeda? Punten gekregen van die presentatie? Gij hebt ni Baten dan?
Fuck, ik denk er net aan da we die bladen moesten terugkrijgen ma ik ben ni naar de les geweest... :doh: Zo val ik ook wel door de mand

Language was goed, al de rest krijg ik zo een keirotte beoordeling.

Ik heb Baten ni, een andere waarvan ik de naam al vergeten ben.
We zaten trouwens maar met 5 in de les deze week :unsure:


En echt dom dat ik maar een 10 krijg, mijn ppt en body-language en oogcontact vond ik tbh redelijk goed, alleen kan ik de engelse 'r' langs geen kanten uitspreken :/ ik ben ook altijd fokking nerveus en dan vergeet ik de helft van de tekst
Pff nu moet ik minstens een 18/40 halen op die toets om erdoor te zijn :'(
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan