Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
J.F. zei:

coldplayke zei:Vandaag aan het nieuwe essay voor Engels beginnen... ene gaat over indirect and direct style (novel), ene over mise-en-abyme (novel), en ene over focalization (2 short stories).
Ik ga die van mise-en-abyme nemen, maar ik heb echt 0 inspiratie :/
Gatsby zei:Ugh, bij die term krijg ik altijd verschrikkelijke flashbacks naar Nederlandse Letterkunde.
Ik heb mijn punten gekregen voor mijn in-class essay: 7/10. :applause:

Matt. zei:

clercqie zei:Nu vraag ik mij wel af welke prof ze bedoelen? Strijckmans?![]()


arenberg is nu niet meteen "wonen in een bos"Fliblit zei:Ik ben ook eens van plan om naar Arenberg te kijken. Ook al ligt dat redelijk ver van letteren, het is nog altijd maar 15 minuten fietsen en wonen in een bos lijkt me erg leuk.

beware zei:arenberg is nu niet meteen "wonen in een bos"![]()

freakykiller zei:Ik vond programmeren leuk, vond.
Dit practicum breekt m'n schedel wel, heb zelfs al hoofdpijn.
lantaarnpaal zei:khad voor presentatie engels een 10/20 en voor da papier da ge moest binnenbrengen een 2/5..
Liever Frans dan Engels eigenlijk![]()
Engels III is dus ook al nen dikke nono want das ook Baten.
Th1x4nG zei:Hoeda? Punten gekregen van die presentatie? Gij hebt ni Baten dan?
Fuck, ik denk er net aan da we die bladen moesten terugkrijgen ma ik ben ni naar de les geweest... :doh: Zo val ik ook wel door de mand
Language was goed, al de rest krijg ik zo een keirotte beoordeling.
