Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Welke MIlF?


  • Totaal aantal stemmers
    165
  • Opiniepeiling gesloten.

Snowyflake

Legacy Member
mla zei:
gadverdamme, kheb mij weer goe laten naaien daarjuist. Nu moet ik morgen blijkbaar meedoen met een promofilmpje voor de samengang van HUB en de KUL in 2013-2014. Zeveren voor de camera, da kan ik echt ni :sop:

Als ge daar niet aan wilt meedoen waarom zeg je dat dan niet gewoon ipv van te bevestigen en uw gegevens op te geven :')

mla

Legacy Member
Snowyflake zei:
Als ge daar niet aan wilt meedoen waarom zeg je dat dan niet gewoon ipv van te bevestigen en uw gegevens op te geven :')

Omdat ik amper wist over wat het ging. De prof had iedereen in de les blijkbaar daar al over aangesproken maar niemand wou, dus toen ik hem nog iets ging vragen toen ik van een andere les kwam heeft die mij direct opgeschreven zonder dat ik tegoei wist over wat het ging (en ik bracht mijn paper te laat binnen, dus hij zei iets in den aard van 'voor wat hoort wat' :p). Kdacht eerst dat het voor een enquête ging zijn ofzo..

Snowyflake

Legacy Member
mla zei:
Omdat ik amper wist over wat het ging. De prof had iedereen in de les blijkbaar daar al over aangesproken maar niemand wou, dus toen ik hem nog iets ging vragen toen ik van een andere les kwam heeft die mij direct opgeschreven zonder dat ik tegoei wist over wat het ging (en ik bracht mijn paper te laat binnen, dus hij zei iets in den aard van 'voor wat hoort wat' :p). Kdacht eerst dat het voor een enquête ging zijn ofzo..

Ohja, je moet het positief bekijken he, hij had even goed 0 kunnen geven voor je paper wegens te laat. Even een klein woordje zeggen voor de camera is dan niet het einde van de wereld :) Morgen zijt ge der alweer vanaf :D

mla

Legacy Member
Snowyflake zei:
Ohja, je moet het positief bekijken he, hij had even goed 0 kunnen geven voor je paper wegens te laat. Even een klein woordje zeggen voor de camera is dan niet het einde van de wereld :) Morgen zijt ge der alweer vanaf :D

Mja, kzal wel zien. Als ik morgen niet uit mijn bed geraak mogen ze toch mijn zak opblazen :unsure:

coldplayke

Legacy Member
Ik heb misschien een kot gevonden :)
Het is bij een vriendin op privékot waar ze nog 1 kamer vrij hebben. Het probleem is alleen dat ze niet erg duidelijk zijn over de huurprijs... verwarming en water is bijvoorbeeld niet inbegrepen, en ze zeggen er de prijs ook niet bij. Morgen mag ik eens gaan kijken, dan kan ik het vragen :)

Burrid

Legacy Member
Eens zoeken naar een nieuwe fiets.
De huidige is compleet beroest en kapot. Trager dan 15km/u rijden is vreselijk ambetant, zeker als je dan nog zoveel kracht moet zetten om vooruit te geraken.. Ik loop rapper dan dat.
Regen maakt het nog ambetanter.

Tsubasa

Legacy Member
De foute foto's van dit weekend zijn op fb geraakt. Man man, new kids feestjes zijn toch vuil achteraf. Ga mijn fb ooit serieus moeten aanpassen aan collega's/baas :p

Utred

Legacy Member
Burrid zei:
Eens zoeken naar een nieuwe fiets.
De huidige is compleet beroest en kapot. Trager dan 15km/u rijden is vreselijk ambetant, zeker als je dan nog zoveel kracht moet zetten om vooruit te geraken.. Ik loop rapper dan dat.
Regen maakt het nog ambetanter.

Mijn fiets is ook bijzonder slecht. En heeft geen remmen. En ik heb altijd tegenwind, om het even welke richting ik rij. Deze middag kwam ik gans bezweet toe op het UZ.

Lorvet

Legacy Member
Utred zei:
Mijn fiets is ook bijzonder slecht. En heeft geen remmen. En ik heb altijd tegenwind, om het even welke richting ik rij. Deze middag kwam ik gans bezweet toe op het UZ.
Wat wil je ook met een gestolen fiets? :unsure:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan