Snowyflake
Legacy Member
mla zei:gadverdamme, kheb mij weer goe laten naaien daarjuist. Nu moet ik morgen blijkbaar meedoen met een promofilmpje voor de samengang van HUB en de KUL in 2013-2014. Zeveren voor de camera, da kan ik echt ni![]()
Als ge daar niet aan wilt meedoen waarom zeg je dat dan niet gewoon ipv van te bevestigen en uw gegevens op te geven :')
). Kdacht eerst dat het voor een enquête ging zijn ofzo..
ad:
Morgen zijt ge der alweer vanaf 

... Typisch