Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Welke MIlF?


  • Totaal aantal stemmers
    165
  • Opiniepeiling gesloten.

McGregor

Legacy Member
Tibokio zei:
Was dat in de letterenbib? Ik ken iemand die daar ganse dagen zit te studeren, en dan fapt diene zeker 4-5 keer op nen dag in de bib.

Die ken ik ook, hij is afkomstig uit Ninove...

Orchidee

Legacy Member
Mn docente organische is echt hilarisch. Heel de les zitten zeveren (die hoort echt alles wat er gezegd wordt + verstaat mn dialect aangezien ze van dezelfde streek is). Das echt al weken dat we daar zoveel lol hebben. :p Na de les was ik aant bellen met mijn moeder om nog iets te regelen, en wat doe mijn docente... Zo door mijne gsm roepen gelijk da ge met maten zou doen als er iemand belt. :') En ons ma maar vragen waarom iedereen daar zo zit te lachen rond mij.
Ik ben echt benieuwd naar het mondeling bij haar. Kga me maar opt ergste voorbereiden want ze zou me wel eens op de rooster kunnen leggen. :unsure:

Tsubasa

Legacy Member
Is het Spartacus blood and sand dat iedereen zo goed vindt? Want net 15 min gezien en meh :p

Racing_Genk

Legacy Member
5/10 pagina's geschreven van informatica paper :D. Morgen de andere vijf :p

Snowyflake

Legacy Member
lantaarnpaal zei:
lelijke schoenen, wijf lijkt op een spook, puntige elleboog, geen tetten, als ze die broek uitdoet stinkt dat helemaal naar zweet


2/10 would not bang

Mij zout ge in ieder geval geen ladder moeten geven om erop te kruipen :unsure:

Th1x4nG

Legacy Member
Kzen al thuis van de vengabus se. Best vrij epic. Pitje plegen :cool: Mijn lakens zullen wel om te verbranden zijn morgen me wadak hier allemaal em afgezweet.

e.House

Legacy Member
Th1x4nG zei:
Kzen al thuis van de vengabus se. Best vrij epic. Pitje plegen :cool: Mijn lakens zullen wel om te verbranden zijn morgen me wadak hier allemaal em afgezweet.

wajoh toen was ik pas daar, jammer genoeg gaven die kutwijven aan de ingang mij wel geen gratis bandje, de naam van iemand die ik ken die Hir doet, stond niet precies niet eens op de lijst en ik had van een kameraad een eco lidkaart als bewijs, maar da maakte ook geen indruk! Voor de rest was het nog best plezant.

coldplayke

Legacy Member
Net mijn Engels essay doorgestuurd, was bijna een ramp geworden...
Ik had blijkbaar 2 documenten een gelijkaardige naam gegeven en had bijna het foute (een half essay) doorgestuurd. Gelukkig had ik het eerst gewoon opgeslagen zonder door te sturen, anders was al dat werk voor niks geweest x)

coldplayke

Legacy Member
Utred zei:
Wat zou daar zo erg aan zijn?

Anders zou ik een half essay naar de prof hebben gestuurd, en ge moogt maar 1 keer iets insturen.
Wat zou daar toch erg aan zijn :wtf:

Saphira

Legacy Member
AAARGHHHH...

We zijn met 3 om 'n thesis te schrijven. Ander meisje en ik hebben elk zo'n 10 pagina's geschreven. Na de kerstvakantie moest een voorlopige versie binnen zijn. Blijkt dat die 3e persoon niets heeft ingediend bij ons.
Gesprek met promotor gehad, blijkt dat die voorstelde dat die 3e persoon dan dit jaar wat minder moest doen vanwege moeilijke familiale situatie en dergelijke. Wij gaan ermee akkoord, indien hij toch iets bijbrengt.
Maandag komtie (nadat ik zo'n 6-tal artikels heb doorgestuurd naar hem), met zijn stukje. Amper 1/3e van een pagina.
Zelfs zijn referenties kan hij niet eens deftig doorsturen.

SERIEUS???? Go fuck yourself!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan