Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Welke MIlF?


  • Totaal aantal stemmers
    165
  • Opiniepeiling gesloten.

Bananarama

Legacy Member
J.F. zei:
Wel zalig voor examenvragen :D

Tot die over een paar jaar ook allemaal verouderd zijn. Ik heb echt al veel aan dat forum gehad (= soms examens 25, 50 tot 90% hetzelfde als voorgaande jaar :D), maar de volgende generaties gaan het toch wel een pak moeilijker hebben zonder dat forum :p

josilirios

Legacy Member
Bananarama zei:
Tot die over een paar jaar ook allemaal verouderd zijn. Ik heb echt al veel aan dat forum gehad (= soms examens 25, 50 tot 90% hetzelfde als voorgaande jaar :D), maar de volgende generaties gaan het toch wel een pak moeilijker hebben zonder dat forum :p

Zeker nu facebook en dropbox nog niet echt bekend zijn en niet handig zijn om veel bestanden te delen met grote groepen!

Th1x4nG

Legacy Member
josilirios zei:
Zeker nu facebook en dropbox nog niet echt bekend zijn en niet handig zijn om veel bestanden te delen met grote groepen!

Bestonden er maar van die sites waar ge bestanden gratis kon hosten e, nu moet ge zo al de juiste mensen kennen zoda ze da naar uw hotmail-adres sturen... :confused:

josilirios

Legacy Member
Th1x4nG zei:
Bestonden er maar van die sites waar ge bestanden gratis kon hosten e, nu moet ge zo al de juiste mensen kennen zoda ze da naar uw hotmail-adres sturen... :confused:

idd, 't zou nog is een uitvinding zijn :p

J.F.

Legacy Member
GemaneDude zei:
Inderdaad, dankzij het forum glansrijk geslaagd op atw2. :D

17/20 :cool:

@Banana...: Ja, maar zelfs al is dat niet helemaal hetzelfde het is toch vrij representatief. ^^

Bananarama

Legacy Member
josilirios zei:
Zeker nu facebook en dropbox nog niet echt bekend zijn en niet handig zijn om veel bestanden te delen met grote groepen!

Ik vind een forum idd handiger...

glashelder

Legacy Member
Hm, toch nog iets aan 't doen terwijl ik eigenlijk niks van plan was (wegens loze dag). Het zal niet zoveel zijn als eigenlijk de bedoeling was, maar meh. Bio-antropologie is niet leuk meer. Het was leuk toen hij allerlei biologische dingetjes uitlegde met voorbeelden van random vogel- en vissoorten, maar nu gaat het gewoon elk hoofdstuk over 25 varianten op het dilemma van de gevangene en zzzzz.

Bananarama

Legacy Member
J.F. zei:
17/20 :cool:

@Banana...: Ja, maar zelfs al is dat niet helemaal hetzelfde het is toch vrij representatief. ^^

Hangt er echt wel vanaf hoor... Literatuurwetenschap II is nieuwe docent sinds vorig jaar, moderne NLIT is ook pas sinds kort door De Geest gegeven i.p.v Brems, Amerikaanse lit had tot twee jaar terug totààl andere vragen, heuristiek is nu andere docent, Engelse Taalkunde zijn ze al verschillende jaren serieus aan het herbekijken qua vakinhoud... Ik had in het eerste jaar alvast meer aan dat forum dan nu in mijn derde.

Th1x4nG

Legacy Member
"Os papa zegt: seg ma, nu edde gij alle dagen les om negen, vroeger was da nooit, hoe komt da" :doh: Het begin van een nieuwe lesdag. Kill it with fire.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan