Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Welke MIlF?


  • Totaal aantal stemmers
    165
  • Opiniepeiling gesloten.

Efflorescence

Legacy Member
Eindelijk examenrooster gekregen.
week 1: 11, 13 & 15 juni
week 2: 19 & 21 juni
week 3: 28 juni
Kon erger maar toch, ik kijk er nu al tegen op. :p

McGregor

Legacy Member
Efflorescence zei:
Eindelijk examenrooster gekregen.
week 1: 11, 13 & 15 juni
week 2: 19 & 21 juni
week 3: 28 juni
Kon erger maar toch, ik kijk er nu al tegen op. :p

Hoe komt het dat je dat zo laat hebt? Bij KUL zie je dat toch direct via ISP/IER?

Tsubasa

Legacy Member
Gisteren voor de eerste maal uitgegaan in Leuven. Was plezant! Jullie moeten trouwens toch echt heel de tijd zat zijn met zo'n geweldige prijzen! Afgesloten in het Archief, was ook goed. En op de foto met de Louis, eerste keer in Leuven en meteen prijs! Die stapt daar om half 1 de fakbar binnen van politieke. Ja grappige avond! :D

Iemand

Legacy Member
Ik ben op zoek naar een manier zodat ik elektronisch AFR kan (algemeen fiscaal tijdschrift). Normaal gezien kon ik op monKEY en blijkbaar zou je zo ook aan AFR moeten kunnen. Helaas werkt vpn van arteveldehs niet meer. Kon daar via mijn vriendin aan.

Kan iemand mij helpen? In de RBIB ligt de tijdschriftenreeks wel volgens mij, maar in het wilde weg beginnen zoeken zonder index is echt nutteloos.

Efflorescence

Legacy Member
McGregor zei:
Hoe komt het dat je dat zo laat hebt? Bij KUL zie je dat toch direct via ISP/IER?

Het feit dat ik in Leuven woon wil niet automatisch zeggen dat ik op de KUL zit hé. :)

Tsubasa zei:
Gisteren voor de eerste maal uitgegaan in Leuven. Was plezant! Jullie moeten trouwens toch echt heel de tijd zat zijn met zo'n geweldige prijzen! Afgesloten in het Archief, was ook goed. En op de foto met de Louis, eerste keer in Leuven en meteen prijs! Die stapt daar om half 1 de fakbar binnen van politieke. Ja grappige avond! :D

Je had dinsdag moeten komen. Toen kwamen de Vengaboys. :woohoo:

Drew

Legacy Member
Ik ben Alcyone Yaro, kandidaat voor de Sociale Raad en ik vind jouw
stem zeer belangrijk. Samen met Kliment Kostadinov Vladimirov
Pramatarski die kandidaat is voor de Raad van Bestuur..
Jeetje :unsure:

Nas

Legacy Member
Die gast is zichzelf komen presenteren in onze les. Wel nog lachen toen em zijn naam aan het zingen was :unsure:
Drew zei:
En ge hebt nog altijd niet geantwoord op mijn vraag ivm recht :angry:

Drew

Legacy Member
Nas zei:
Die gast is zichzelf komen presenteren in onze les. Wel nog lachen toen em zijn naam aan het zingen was :unsure:

En ge hebt nog altijd niet geantwoord op mijn vraag ivm recht :angry:
Ow. Twee keer geweest ofzo, zat toen nog niet op kot. Kutsaai.

edraket

Legacy Member
Genen bof, check. Kga wel de les skippen van morgen, kwestie van nie iedereen ziek te maken.

e.House

Legacy Member
Efflorescence zei:
Ik stond daar al om 22u30 en ik lag pas tegen 8 uur in mijn bed. :woohoo:
Nooit meer.

Ge waart toevallig niet een van die meiskes die op het podium is geklommen laat in de avond?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan