Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Welke MIlF?


  • Totaal aantal stemmers
    165
  • Opiniepeiling gesloten.

Matt.

Legacy Member
boogje zei:
Klik.

Over de laatste zegt Libris echter No Full Text Available.... :/

Dikke merci! Tijd dat repjes terugkomen!

Fak 10blz schrijven over iets dat u geen reet interesseert is lastig.

TheRedDevils

Legacy Member
Dwaas mondeling van Engels, echt geen zin om daar mijn tijd aan te verdoen.

Snowyflake

Legacy Member
TheRedDevils zei:
Dwaas mondeling van Engels, echt geen zin om daar mijn tijd aan te verdoen.

Ge moet daar niet teveel tijd aan verdoen aan dat Engels, haar examen (engels 1) vorig jaar was echt niet moeilijk :D Dus ik denk niet dat we ons zorgen moeten maken om engels 2...

Baats

Legacy Member
Voila, ik vertrek sebiet naar Wilhelmshaven voor een Internationaal Seminarie. Weekske totaal niets voor school kunnen doen, dus daarna ga ik vol gas moeten geven.

coldplayke

Legacy Member
Ik vind wijsbegeerte plezant.
Moet ik mij zorgen maken?

Net een mini-hartaanval gekregen. De zinnen Duits voor deze week zijn allemaal van deze lengte:

Toen enkele jaren geleden een autoriteit door de een of andere journalist om zijn
mening gevraagd werd, toonde hij een groot respect voor de kracht en het
zelfvertrouwen van deze mensen, die herhaaldelijk op de weerstand van hun eigen
lichaam stoten.

Normaal zijn ze 1 regeltje lang, maximum anderhalve :sad:

Bongobong

Legacy Member
coldplayke zei:
Ik vind wijsbegeerte plezant.
Moet ik mij zorgen maken?

Nee, Wijsbegeerte is super plezant. Studenten die dat niet vinden hebben gewoon geen smaak.

Plutus

Legacy Member
Bongobong zei:
Nee, Wijsbegeerte is super plezant. Studenten die dat niet vinden hebben gewoon geen smaak.
Het is interessant om in uw opleiding eens te bestuderen, algemeen. Ik vind het echter belachelijk dat ik mij met zo'n zaken nog moet bezighouden in de master.

Tsubasa

Legacy Member
Vak laten vallen deze examenperiode en dat zit de 5/6 er in met mijn vrij beu examenrooster. Als ik ten minste in gang schiet deze week.

Greenie

Legacy Member
Na 2 maand werken aan de simulaties, terug mijn thesis schrijven hervatten:
so much work ...

Estrebian

Legacy Member
Zijn er hier toevallig mensen die een programma/site weten waar je gemakkelijk zelf grafieken -zonder dat je datapunten hebt- kunt maken? Ik zou voor mijn thesis enkele grafieken moeten maken die puur als voorbeeld van bepaalde situaties kunnen dienen. Ik kan gewoon ad random enkele datapunten verzinnen en zo grafieken maken, maar het zou handig zijn als ik zelf de lijnen kan vormgeven. Paint is te simplistisch en ik heb geen Photoshop staan.

tuesadorable

Legacy Member
Kan er iemand me uit de nood helpen?

Ik doe dagboekonderzoek bij mijn thesis, maar was klaarblijkelijk verkeerd bezig... Jammer genoeg weet ik niet hoe het wel moet. Heeft iemand hier ervaring met dagboekonderzoek en hoe je je data dan moet invoeren?

Ik had een algemene lijst, waarna de eerste dag start. Onder de eerste dag worden de vier andere dagen ingetypt. Nu krijg ik te horen dat ik de algemene lijst moet repliceren, maar ik vraag me af of dat geen invloed heeft in mijn resultaten...

Ik weet het echt niet meer...

_DKsissor_

Legacy Member
Estrebian zei:
Zijn er hier toevallig mensen die een programma/site weten waar je gemakkelijk zelf grafieken -zonder dat je datapunten hebt- kunt maken? Ik zou voor mijn thesis enkele grafieken moeten maken die puur als voorbeeld van bepaalde situaties kunnen dienen. Ik kan gewoon ad random enkele datapunten verzinnen en zo grafieken maken, maar het zou handig zijn als ik zelf de lijnen kan vormgeven. Paint is te simplistisch en ik heb geen Photoshop staan.
geef gewoon wa random waarden in excell in ....
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan