Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dresse zei:transparancy wel. glow, bump, color en al die shit niet.
Kzou graag zeggen "van mij moogde alles volledig texturen enzo" ma das dan ni eerlijk voor diegene die daar geen tijd voor hebben of dit (nog) niet kunnen...

Brainbug zei:en ik mocht wel bump gebruiken?
trekt m'n model op zo weinig dat ge nu al weet da'k nie ga winnen?![]()

fixer187 zei:Ik vind wel dat je aan de afspraken moet houden maar soit...zeker als je het eventueel een vrije stemming op het forum gaat geven...
Robken zei:euhm, ge kunt nie alles modellen wa ge met een bumpmap kunt maken zenne... succes om kleine putjes en zo te modelen.
ik weet waar een bumpmap goed voor is, maar ik betwijfel of hij het daarvoor zou gebruikenRobken zei:euhm, ge kunt nie alles modellen wa ge met een bumpmap kunt maken zenne... succes om kleine putjes en zo te modelen.
misschien bedoelt ge een displacement map? en in dat geval kan dat er even goed uit zien als wanneer je het zou modellen, aangezien een displacement map extra polygonen aanmaakt tijdens het renderen...een bumpmap daarentegen is faken van schaduwen en lichtinval.

z-brush is ni direct een voorbeeld van een makkelijk programma als ge't mij vraagt...


maar idd, een GI/FG/skytracer render kan geen kwaad

Lo_fi zei:is het dan niet makkelijker om details toe te voegen (putjes, etc..) met Z-brush?
