Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
DieselPower™ zei:zoude die gasflessen ni buiten uw voertuig brengen? nu vlammen ze nogal redelijk hard op uw "wiel"
Ideetje?Ironpole zei:Ge bedoelt die straalmotoren.
Dan kan ik ze mss opzij tegen die gaas plakken, maar dan kan m'n deur niet meer open... Waar zou ik die dan zetten?
Evil Banana zei:Ideetje?
Dus de straalmotoren op de rode plaatsen monteren en u deur laten openklappen naar beneden?
>P> Stigy zei:stuur da naar nasanieuw voertuig voor in iraq
![]()
wa heeft de nasa in irak te zoeken>P> Stigy zei:stuur da naar nasanieuw voertuig voor in iraq
![]()

DieselPower™ zei:kvin uw voertuig wel cool, maar uiteindelijk steunt bijna al het gewicht op een paar pinnekes, zoude da draagoppervlak ni wa groter maken? of zoals iemand al zei (kdenk mistabeen) er ne rubberband ofzo rond doen...


Mr Syphon zei:mooi gemaakt maar is zo gaas ni wa frisjes ?![]()
dresse zei:veel ziet ge precies ook ni door da gaas eh...![]()