Archief - WIP: modelbattle > Ironpole

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

DieselPower

Legacy Member
zoude die gasflessen ni buiten uw voertuig brengen? nu vlammen ze nogal redelijk hard op uw "wiel"

Ironpole

Legacy Member
DieselPower™ zei:
zoude die gasflessen ni buiten uw voertuig brengen? nu vlammen ze nogal redelijk hard op uw "wiel"

Ge bedoelt die straalmotoren.
Dan kan ik ze mss opzij tegen die gaas plakken, maar dan kan m'n deur niet meer open... Waar zou ik die dan zetten?

Evil Banana

Legacy Member
Ironpole zei:
Ge bedoelt die straalmotoren.
Dan kan ik ze mss opzij tegen die gaas plakken, maar dan kan m'n deur niet meer open... Waar zou ik die dan zetten?
Ideetje?
Dus de straalmotoren op de rode plaatsen monteren en u deur laten openklappen naar beneden?

Ironpole

Legacy Member
Evil Banana zei:
Ideetje?
Dus de straalmotoren op de rode plaatsen monteren en u deur laten openklappen naar beneden?


Dat had ook gekunt, maar heb het anders opgelost.
Ik post wel een render.

Ijsvoertuig12.jpg


Zo kan ik ook de achterkant afwerken, daar ben ik dus nog mee bezig. Dus niks zeggen over die buis die niet helemaal aansluit boven die motoren.

Ik heb ook nog alle schroeven aangedraait (zodat ze niet allemaal hetzelfde stonden dus).

DieselPower

Legacy Member
kvin uw voertuig wel cool, maar uiteindelijk steunt bijna al het gewicht op een paar pinnekes, zoude da draagoppervlak ni wa groter maken? of zoals iemand al zei (kdenk mistabeen) er ne rubberband ofzo rond doen...

Ironpole

Legacy Member
DieselPower™ zei:
kvin uw voertuig wel cool, maar uiteindelijk steunt bijna al het gewicht op een paar pinnekes, zoude da draagoppervlak ni wa groter maken? of zoals iemand al zei (kdenk mistabeen) er ne rubberband ofzo rond doen...


Het is ijs, en de massa van het voertuig is wel groot genoeg dat die pinnekes door het ijs zelf zitten. Zodat het eigenlijk steunt op die 2 grote draagcirkels.

Ik heb de achterkant dicht gemaakt, verwacht straks een render.

EDIT:

Ijsvoertuig14.jpg

sexymofo

Legacy Member
vind dat de meeste precies voertuigen hebben die op benzine gaan werken.
Niet echt handig in siberische omstandigheden. Daar moet ge na een nachtje ook al met de brander onder den auto zitten voor da ge kunt rijden.
De nadruk daar ook wat meer op leggen zou interessant zijn.
Maarja nu ben ik mijn eigen graf aant graven in de battle :p
Nie da'k zou winnen zunne :p

dresse

Legacy Member
ahum, mijne werkt wel op waterstof eh :)
ja, nen jetengine op waterstof !

Ironpole

Legacy Member
dresse zei:
veel ziet ge precies ook ni door da gaas eh... :)


Gelukkig houdt die wel de tanden tegen van de ressurrected T-Rexen.

Hij is zelfs bestand tegen los lopende ijskonijnen, ik rijd er gewoon over en ze zijn gespiest.

Lo_fi

Legacy Member
Mijne heeft een vierspan met 4 grote ijsberen en een pinguin.
Nu...
Meestal is het te koud om naar buiten te gaan dus blijven we gezellig thuis. ik ben nu 2 sloefen aan het schetsen..ideaal als het buiten constant koud is..Van zetel naar tv en terug ;)

Ironpole

Legacy Member
Mag je buiten de clay material ook raam- en lichtmaterials gebruiken?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan