Archief - WIP: modelbattle > Ironpole

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Ironpole

Legacy Member
Ijsvoertuig23.jpg

Ijsvoertuig24.jpg

Mr Syphon

Legacy Member
die dingen die bedoelt zijn om uw voertuig vooruit te stuwen vind ik ni zo geslaagd,
da geeft me ni het gevoel dat er veel power uit gaat komen

virox

Legacy Member
kantelt da ding nie makkelijk om met volle snelheid op een schuin vlak?
Doen lijk in starwars, hebben ze iets gelijkaardigs maar die wielen staan scheef, da's tegen omkantelen.

Ironpole

Legacy Member
virox zei:
kantelt da ding nie makkelijk om met volle snelheid op een schuin vlak?
Doen lijk in starwars, hebben ze iets gelijkaardigs maar die wielen staan scheef, da's tegen omkantelen.


Ik ken da ding uit starwars ni, hebde daar een foto van?

virox

Legacy Member
ja zoiets, ma ik dacht dat die wielen langs boven naar binnen stonden. Zal in ieder geval stuk stabieler zijn.

DJ_Trash

Legacy Member
die dubbele irng blijft stilstaan en da kabinneke ga in die ring kei rap ronddraaie zoda ge supermisselijk wordt maar geen meter vooruit komt :p

Da Turtle

Legacy Member
DJ_Trash zei:
die dubbele irng blijft stilstaan en da kabinneke ga in die ring kei rap ronddraaie zoda ge supermisselijk wordt maar geen meter vooruit komt :p
sry voor offtopic maar: :rofl:
Ik zie het al gebeuren

Ironpole

Legacy Member
DJ_Trash zei:
die dubbele irng blijft stilstaan en da kabinneke ga in die ring kei rap ronddraaie zoda ge supermisselijk wordt maar geen meter vooruit komt :p


DAt zou dus bij mij ni gebeuren eh :cool: . Ik ben afhangelijk van straalmotoren, en nie van die giant wielen.

GhostFire

Legacy Member
Ironpole zei:
Door 1 kan van de raketten uit te zetten of door 1 kant harder te laten gaan.

uh, aangezien uw wiel uit twee delen betstaat die vast aan elkaar vast zitten, kan het een niet sneller draaien dan het ander, en zal er dus ook niet echt gedraaid kunnen worden, mochten de 2 delen los van elkaar kunnen draaien gaat dit wel..

correct me if i'm wrong.

Ironpole

Legacy Member
GhostFire zei:
uh, aangezien uw wiel uit twee delen betstaat die vast aan elkaar vast zitten, kan het een niet sneller draaien dan het ander, en zal er dus ook niet echt gedraaid kunnen worden, mochten de 2 delen los van elkaar kunnen draaien gaat dit wel..

correct me if i'm wrong.


Mmm, inderdaad, en wsl zal de kracht van de motoren niet sterk genoeg zijn om de draaiing te forceren. Ik zal eens kijken of het schoon is om die verbindingen weg te halen.

DJ_Trash

Legacy Member
Ironpole zei:
DAt zou dus bij mij ni gebeuren eh :cool: . Ik ben afhangelijk van straalmotoren, en nie van die giant wielen.

maar vanaf de weerstand van wheel tege ondergrond groter is dan de weerstand van uw kader in uw wiel (op bv een steile helling)
is da toch gedoemd om in zichzelf te roteren?

GhostFire

Legacy Member
DJ_Trash zei:
maar vanaf de weerstand van wheel tege ondergrond groter is dan de weerstand van uw kader in uw wiel (op bv een steile helling)
is da toch gedoemd om in zichzelf te roteren?

zolang die bovenste straalmotoren hard genoeg kunnen werken, zal het wel gaan, enkel wanneer hij tegen een (bijna) verticale wand rjid zal de cabine gaan roteren, en ge zult dus wreed ziek worden als ge derin zit !!

Ironpole

Legacy Member
GhostFire zei:
zolang die bovenste straalmotoren hard genoeg kunnen werken, zal het wel gaan, enkel wanneer hij tegen een (bijna) verticale wand rjid zal de cabine gaan roteren, en ge zult dus wreed ziek worden als ge derin zit !!


Wie rijdt er nu op een verticale wand?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan