Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
virox zei:kantelt da ding nie makkelijk om met volle snelheid op een schuin vlak?
Doen lijk in starwars, hebben ze iets gelijkaardigs maar die wielen staan scheef, da's tegen omkantelen.
sry voor offtopic maar:DJ_Trash zei:die dubbele irng blijft stilstaan en da kabinneke ga in die ring kei rap ronddraaie zoda ge supermisselijk wordt maar geen meter vooruit komt![]()
DJ_Trash zei:die dubbele irng blijft stilstaan en da kabinneke ga in die ring kei rap ronddraaie zoda ge supermisselijk wordt maar geen meter vooruit komt![]()
. Ik ben afhangelijk van straalmotoren, en nie van die giant wielen.GhostFire zei:hoe stuurt da ding ?![]()
![]()
Ironpole zei:Door 1 kan van de raketten uit te zetten of door 1 kant harder te laten gaan.
GhostFire zei:uh, aangezien uw wiel uit twee delen betstaat die vast aan elkaar vast zitten, kan het een niet sneller draaien dan het ander, en zal er dus ook niet echt gedraaid kunnen worden, mochten de 2 delen los van elkaar kunnen draaien gaat dit wel..
correct me if i'm wrong.
Ironpole zei:DAt zou dus bij mij ni gebeuren eh. Ik ben afhangelijk van straalmotoren, en nie van die giant wielen.
DJ_Trash zei:maar vanaf de weerstand van wheel tege ondergrond groter is dan de weerstand van uw kader in uw wiel (op bv een steile helling)
is da toch gedoemd om in zichzelf te roteren?
GhostFire zei:zolang die bovenste straalmotoren hard genoeg kunnen werken, zal het wel gaan, enkel wanneer hij tegen een (bijna) verticale wand rjid zal de cabine gaan roteren, en ge zult dus wreed ziek worden als ge derin zit !!
Ironpole zei:Wie rijdt er nu op een verticale wand?