Ironpole
Legacy Member
Dag beste vriendjes,
als beginneling dacht ik ook eens mee te doen.
Ik heb dan ook mijn origineelste beentje vooruit gezet.
Voertuig
Dit is de basis zowat, er moet nog een hele boel gebeuren, maar je kan het concept toch al bekijken.
De manier van voortbewegen: straalmotoren bevestigt aan de middelste module (waar de bestuurder dus zit) stuuwt het voort, en de grote cirkels die er rond hangen draaien dan op het aardoppervlak. Op die grote cirkels komen nog zuignappen voor grip, en met een hendel kan je de zuigcapaciteit vermeerderen of verminderen zodat het voertuig naar links of naar rechts draait. Er komt nog bescherming voor de chauffeur, hij mag echt niet doodvriezen
.
De snelheid zou zowat 20 Km/uur zijn en rijdt het best op vlakke ondergronden.
Hopelijk haal ik niet de laatste plaats en doen er nog beginnelingen mee.
Groeten,
Ironpole
als beginneling dacht ik ook eens mee te doen.
Ik heb dan ook mijn origineelste beentje vooruit gezet.
Voertuig
Dit is de basis zowat, er moet nog een hele boel gebeuren, maar je kan het concept toch al bekijken.
De manier van voortbewegen: straalmotoren bevestigt aan de middelste module (waar de bestuurder dus zit) stuuwt het voort, en de grote cirkels die er rond hangen draaien dan op het aardoppervlak. Op die grote cirkels komen nog zuignappen voor grip, en met een hendel kan je de zuigcapaciteit vermeerderen of verminderen zodat het voertuig naar links of naar rechts draait. Er komt nog bescherming voor de chauffeur, hij mag echt niet doodvriezen
.De snelheid zou zowat 20 Km/uur zijn en rijdt het best op vlakke ondergronden.
Hopelijk haal ik niet de laatste plaats en doen er nog beginnelingen mee.
Groeten,
Ironpole


Waarschijnlijk op 1 van die zuignappen.
