den Acid Burn
Legacy Member
The Crazy Frog zei:Ge moet mij nie geloven, maar ik kan al stappen ¬¬
ik heb zelfs al een rijbewijs type B!

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
The Crazy Frog zei:Ge moet mij nie geloven, maar ik kan al stappen ¬¬

NWN2 is al uit ofwa?killgore zei:De devtools in nwn2 zijn btw ook c# coded.

Bubbling Zombie zei:programmeertalen vroeg hij, geen scripttalen.
Wa ist nu?den Acid Burn zei:scriptingtalen zijn ook programmeertalen.
ze worden gewoon niet gecompileerd maar on the fly geinterpreteerd.
daarom worden ze scriptingtalen genoemd.
dude ....The Crazy Frog zei:Wa ist nu?
The Crazy Frog zei:@Hasdrubal: Volgens mij ist beste dat je kan doen 2 verschillende talen leren:
C#/java en c++.
Met C#/Java zal je rap een programma in elkaar kunnen steken en door c++ zal je leren wat er onder de motorkap van windows gebeurt (een absolute must als je het mij vraagt).
Ja, wat boeit het iemand die een full-fledged database gestuurde applicatie wil schrijven (liefst zo snel en zo efficient mogelijk) om tegen WinAPI te programmeren. Dat is nodeloos complex en brengt vanzelfsprekend bugs met zich mee.Bubbling Zombie zei:Als ik een enterprise application ontwikkel intresseert het me niet hoe windows werkt. En de core van windows is C. Geen C++.
den Acid Burn zei:waarommaakt men het onderscheid tussen "echte programmeertalen" en "scripting talen"?
echte programmeertalen moeten worden gecompileerd (dus omgezet naar machinecode) voor ze kunnen uitgevoerd worden.
scriptingtalen daarentegen worden op het moment zelf geinterpreteerd.
dus maakt men een ondersched tussen echte programmeertalen en scriptingtalen.
hopelijk was dit duidelijk genoeg
S3cT0r zei:Hieruit kunnen we anders wel besluiten dat Java en C# geen programmeertalen zijn, bytecode is geen machinetaal.
S3cT0r zei:Hieruit kunnen we anders wel besluiten dat Java en C# geen programmeertalen zijn, bytecode is geen machinetaal.
S3cT0r zei:Waarom is Python dan een scripting-taal? Dat wordt evengoed gecompileerd naar bytecode, en je kan het zelfs in een .exe stopppen met de interpreter erbij als je wil.

Hangt der vanaf of der veel gecustomized moet worden of niet. Als ge echt moet gaan customizen is C# ambetanter dan bijv Java. Nu spreek ik over grote applicaties waar er veel in gecustomized moet worden...M0rpheus zei:Ik snap echt niet waarom ze hier zeggen dat een C# enkel geschikt is voor "kleinere projecten"...
Bij ons worden op dit moment verschillende corporate applications ontwikkeld in C#, programmas voor 500+ gebruikers.. toch niet zo klein zou ik zo zeggen..
Emerxill zei:Hangt der vanaf of der veel gecustomized moet worden of niet. Als ge echt moet gaan customizen is C# ambetanter dan bijv Java. Nu spreek ik over grote applicaties waar er veel in gecustomized moet worden...