[DZM]TheOne
Legacy Member
vb.net is een degelijke taal
delphi, java en c# trouwens ook
het belangrijkste is de (moderne) taal vinden waar je je makkelijkst bij voelt
c++ is heel degelijk, maar voor vele projecten raak je sneller vooruit met een andere taal (wel heel belangrijk als je games wil gaan maken bvb)
talen als c, cobol, rpg en pascal hebben hun beste tijd eigenlijk gehad, maar zijn nuttig om te leren programmeren of oudere programma's te onderhouden
my 2 cents
delphi, java en c# trouwens ook
het belangrijkste is de (moderne) taal vinden waar je je makkelijkst bij voelt
c++ is heel degelijk, maar voor vele projecten raak je sneller vooruit met een andere taal (wel heel belangrijk als je games wil gaan maken bvb)
talen als c, cobol, rpg en pascal hebben hun beste tijd eigenlijk gehad, maar zijn nuttig om te leren programmeren of oudere programma's te onderhouden
my 2 cents
Ze zijn vréé beter geworden. Als je op windows programmeert is DIT DE taal. C++ is als je een meer universeel programma wil doen, linux, mac, windows. Maar persoonlijk vind ik C++ saai en geeft me koppijn na een uurtje werken. Debuggen gaat ook veel sneller in VB door de Step-by-Step functie vind je je fout zeer snel.
.
.
.

.