killgore
Legacy Member
M0rpheus zei:Wa bedoelde met customizen ??
²
het aanpassen van code hangt grotendeels af van uw eigen werk en ook van enkele tools (bv. refactoring & class browser) die zowel in java als c# IDE's zitten ze
.Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
M0rpheus zei:Wa bedoelde met customizen ??
.Ik denk dat de mannen van bv windowblinds zeer content zouden zijn moesten ze alles weten over hoe windows in elkaar zit... :ironic:Bubbling Zombie zei:Als ik een enterprise application ontwikkel intresseert het me niet hoe windows werkt. En de core van windows is C. Geen C++.
En WindowsBlinds is een enterprise applicatie? Right.The Crazy Frog zei:Ik denk dat de mannen van bv windowblinds zeer content zouden zijn moesten ze alles weten over hoe windows in elkaar zit... :ironic:
The Crazy Frog zei:Ik denk dat de mannen van bv windowblinds zeer content zouden zijn moesten ze alles weten over hoe windows in elkaar zit... :ironic:
@wlibaers: my point exactly
Der geven toch wel meer mensen iets om windowblinds dan uw "enterprise applications". :ironic:Bubbling Zombie zei::ironic: nobody cares about windowblinds :ironic: (ik heb het niet over "oh kijk wat is dat entertainend" programma's hier)
The Crazy Frog zei:Der geven toch wel meer mensen iets om windowblinds dan uw "enterprise applications". :ironic:
Daar gaat uw geloofwaardig over enige kennis van zaken... voor zover die er nog wasThe Crazy Frog zei:Der geven toch wel meer mensen iets om windowblinds dan uw "enterprise applications". :ironic:

Ebde de "uw" mss nie gezien?Bubbling Zombie zei:90% 16 jarigen maybe. Van "enterprise applications" maken er dagelijks 1000'en(wat zeg ik, miljoenen) mensen gebruik om bedrijfskritische functies te vervullen.
hij had het over algemene concept van enterprise applications.The Crazy Frog zei:Ebde de "uw" mss nie gezien?
.en zo vallen enterprise applications ook in het niets in vergelijking met "gewone programma's"killgore zei:hij had het over algemene concept van enterprise applications.
over 1 bepaalde enterprise application gaan over het algemeen mensen mssch minder geven. Vergeleken met het gehele concept valt windowsblinds in het niets.
The Crazy Frog zei:en zo vallen enterprise applications ook in het niets in vergelijking met "gewone programma's"
1)windows -- i rest my caseBubbling Zombie zei:amazon.com
i rest my case. En echt kerel, als ge er echt niks van afkent zijt dan tenminste zo verstandig om te zwijgen.
The Crazy Frog zei:1)windows -- i rest my case
2)tzou mij nog geen haar verwonderen moest de amazon framework NIET in c# geschreven zijn.
de relevantie van uw vragen ontgaat mij ook, troost uBubbling Zombie zei:de relevantie van deze antwoorden ontgaat mij. Ik gaf immers antwoord op de enterprise applicationvraag.
Jullie zeggen dat c# (en dus ook .net) goed is voor enterprise applications en geven als voorbeeld amazon, en nu zeg je dat amazon NIET geschreven is in c#.messiah´ zei:Amazon - 1998
.NET Framework 1.0 - 2002
The Crazy Frog zei:de relevantie van uw vragen ontgaat mij ook, troost u![]()
Jullie zeggen dat c# (en dus ook .net) goed is voor enterprise applications en geven als voorbeeld amazon, en nu zeg je dat amazon NIET geschreven is in c#.
Hoe relevant :ironic:
Dat was om aan te duiden dat Enterprise Applications wél populairder zijn dan WindowBlinds.The Crazy Frog zei:Jullie zeggen dat c# (en dus ook .net) goed is voor enterprise applications en geven als voorbeeld amazon, en nu zeg je dat amazon NIET geschreven is in c#.
Hoe relevant :ironic:
Windowblinds was maar een voorbeeld?Cakeman zei:Dat was om aan te duiden dat Enterprise Applications wél populairder zijn dan WindowBlinds.
Bubbling Zombie zei:hopelijk beseft ge nu hoe belachelijk ge u maakt.
