Archief - [PROG]/ een gamekkelijke programmeer taal?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

killgore

Legacy Member
M0rpheus zei:
Wa bedoelde met customizen ??

²

het aanpassen van code hangt grotendeels af van uw eigen werk en ook van enkele tools (bv. refactoring & class browser) die zowel in java als c# IDE's zitten ze ;).

The Crazy Frog

Legacy Member
Bubbling Zombie zei:
Als ik een enterprise application ontwikkel intresseert het me niet hoe windows werkt. En de core van windows is C. Geen C++.
Ik denk dat de mannen van bv windowblinds zeer content zouden zijn moesten ze alles weten over hoe windows in elkaar zit... :ironic:

@wlibaers: my point exactly

messiah´

Legacy Member
The Crazy Frog zei:
Ik denk dat de mannen van bv windowblinds zeer content zouden zijn moesten ze alles weten over hoe windows in elkaar zit... :ironic:
En WindowsBlinds is een enterprise applicatie? Right.

Bubbling Zombie

Legacy Member
The Crazy Frog zei:
Ik denk dat de mannen van bv windowblinds zeer content zouden zijn moesten ze alles weten over hoe windows in elkaar zit... :ironic:

@wlibaers: my point exactly

:ironic: nobody cares about windowblinds :ironic: (ik heb het niet over "oh kijk wat is dat entertainend" programma's hier)

The Crazy Frog

Legacy Member
Bubbling Zombie zei:
:ironic: nobody cares about windowblinds :ironic: (ik heb het niet over "oh kijk wat is dat entertainend" programma's hier)
Der geven toch wel meer mensen iets om windowblinds dan uw "enterprise applications". :ironic:

Bubbling Zombie

Legacy Member
The Crazy Frog zei:
Der geven toch wel meer mensen iets om windowblinds dan uw "enterprise applications". :ironic:

90% 16 jarigen maybe. Van "enterprise applications" maken er dagelijks 1000'en(wat zeg ik, miljoenen) mensen gebruik om bedrijfskritische functies te vervullen.

Ice

Legacy Member
simpel!
VB.net! ge moet er niks voor kunnen & ge kunt er programmakes met ineensteken.

Kom achteraf echter niet klagen dat uw code op niks trekt though

Cakeman

Legacy Member
The Crazy Frog zei:
Der geven toch wel meer mensen iets om windowblinds dan uw "enterprise applications". :ironic:
Daar gaat uw geloofwaardig over enige kennis van zaken... voor zover die er nog was :)

The Crazy Frog

Legacy Member
Bubbling Zombie zei:
90% 16 jarigen maybe. Van "enterprise applications" maken er dagelijks 1000'en(wat zeg ik, miljoenen) mensen gebruik om bedrijfskritische functies te vervullen.
Ebde de "uw" mss nie gezien?

killgore

Legacy Member
The Crazy Frog zei:
Ebde de "uw" mss nie gezien?
hij had het over algemene concept van enterprise applications.

over 1 bepaalde enterprise application gaan over het algemeen mensen mssch minder geven. Vergeleken met het gehele concept valt windowsblinds in het niets :).

The Crazy Frog

Legacy Member
killgore zei:
hij had het over algemene concept van enterprise applications.

over 1 bepaalde enterprise application gaan over het algemeen mensen mssch minder geven. Vergeleken met het gehele concept valt windowsblinds in het niets :).
en zo vallen enterprise applications ook in het niets in vergelijking met "gewone programma's"

Bubbling Zombie

Legacy Member
The Crazy Frog zei:
en zo vallen enterprise applications ook in het niets in vergelijking met "gewone programma's"

amazon.com

i rest my case. En echt kerel, als ge er echt niks van afkent zijt dan tenminste zo verstandig om te zwijgen.

The Crazy Frog

Legacy Member
Bubbling Zombie zei:
amazon.com

i rest my case. En echt kerel, als ge er echt niks van afkent zijt dan tenminste zo verstandig om te zwijgen.
1)windows -- i rest my case
2)tzou mij nog geen haar verwonderen moest de amazon framework NIET in c# geschreven zijn.

Bubbling Zombie

Legacy Member
The Crazy Frog zei:
1)windows -- i rest my case
2)tzou mij nog geen haar verwonderen moest de amazon framework NIET in c# geschreven zijn.

de relevantie van deze antwoorden ontgaat mij. Ik gaf immers antwoord op de enterprise applicationvraag.

The Crazy Frog

Legacy Member
Bubbling Zombie zei:
de relevantie van deze antwoorden ontgaat mij. Ik gaf immers antwoord op de enterprise applicationvraag.
de relevantie van uw vragen ontgaat mij ook, troost u:x

messiah´ zei:
Amazon - 1998
.NET Framework 1.0 - 2002
Jullie zeggen dat c# (en dus ook .net) goed is voor enterprise applications en geven als voorbeeld amazon, en nu zeg je dat amazon NIET geschreven is in c#.
Hoe relevant :ironic:

Bubbling Zombie

Legacy Member
The Crazy Frog zei:
de relevantie van uw vragen ontgaat mij ook, troost u:x

tsjien, niemand anders klaagt daar over.

Jullie zeggen dat c# (en dus ook .net) goed is voor enterprise applications en geven als voorbeeld amazon, en nu zeg je dat amazon NIET geschreven is in c#.
Hoe relevant :ironic:

hopelijk beseft ge nu hoe belachelijk ge u maakt.

Cakeman

Legacy Member
The Crazy Frog zei:
Jullie zeggen dat c# (en dus ook .net) goed is voor enterprise applications en geven als voorbeeld amazon, en nu zeg je dat amazon NIET geschreven is in c#.
Hoe relevant :ironic:
Dat was om aan te duiden dat Enterprise Applications wél populairder zijn dan WindowBlinds.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan