Archief - POST: schetsen en tekeningen V3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

LunchBox

Legacy Member
hier hebde'm weer.. om de zoveel maand wil svenneke een groep volgelingen verzamelen :) het zal je niet lukken vriend, het zal je.. niet.. lukken. en dan nu maar zwijgen en braaf wezen of gene magic box meer volgende keer :music:

w00tw00t

Legacy Member
fingersmall.jpg


is nie echt zo speciaal denk ik, maar vond het idee gewoon gek.

wouter_dc

Legacy Member
Weer mooie gelaatsuitdrukking van het zesde manneke! :D (Ja ik weet dat het altijd een paar is van 2 :unsure: )
Alleen heb ik de link tussen vingers en hoofden uit die kerel zen mond niet helemaal begrepen :confused:

bon_jovi

Legacy Member
Anders moejet wa veranderen,

-Look at my fingers
*Where, where?? (zo van dichtbij naar die vuist aan zien.
- There
- Mot op his face :)

w00tw00t

Legacy Member
wouter_dc zei:
Weer mooie gelaatsuitdrukking van het zesde manneke! :D (Ja ik weet dat het altijd een paar is van 2 :unsure: )
Alleen heb ik de link tussen vingers en hoofden uit die kerel zen mond niet helemaal begrepen :confused:


moet er wel een link bestaan ?
@ bon_jovi
veel te voorspelbaar :)
@ cunt2
dien voorlaatsten vind ik wel cool maar nie echt fan van magna :)

Bolteh

Legacy Member
bon_jovi zei:
Anders moejet wa veranderen,

-Look at my fingers
*Where, where?? (zo van dichtbij naar die vuist aan zien.
- There
- Mot op his face :)

Ye, en dan heb je de comic opeens 10x minder grappig gemaakt! :p

moemi

Legacy Member
wouter_dc zei:
Weer mooie gelaatsuitdrukking van het zesde manneke! :D (Ja ik weet dat het altijd een paar is van 2 :unsure: )
Alleen heb ik de link tussen vingers en hoofden uit die kerel zen mond niet helemaal begrepen :confused:

ah ik ook ni direct maar dan dachtek zo van, ie wil duidelijk maken dat al die ventjes voor hem da ook zeiden (van ge ebt maar 1) en datie ze eeft opgegeten :p

Divian

Legacy Member
Skizzy zei:
Oeh, nice one. Die is echt wel ferm :).
Vooral de schaduwen.

Cheers
beestig goed. Gebruik jij referentiefoto's tijdens de schets, zoja dewelke? ben benieuwd :P

Cederzo

Legacy Member
Divian zei:
beestig goed. Gebruik jij referentiefoto's tijdens de schets, zoja dewelke? ben benieuwd :P

De tractor kwam uit mijn geschiedeniscursus, meestal neem ik gewoon de eerste boek die binnen handbereik ligt, en blader ik tot ik iets tegenkom dat mij aanspreekt.

w00tw00t

Legacy Member
breakfast.jpg

een nieuwtje


en dan nog wa tests van ogen
yessz1.JPG

ben nog altijd de beste manier aan het zoeken

Cederzo

Legacy Member
Nudity warning I guess:







hot03.jpg


Pencils zo goed als af, verhoudingen zitten alvast goed denk ik. Waarschijnlijk nog inkleuren later vanavond.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan