Archief - POST: schetsen en tekeningen V3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

dresse

Legacy Member
knappe tekening, alleen kan schaduwing iets beter, misschien da contrast omhoog peren in photoshop ook al wel helpt... kvind het beetje plat...

DarkCHronicle

Legacy Member
Mja, kzou het nog graag eens gans overdoen in PS (me een beetje kleur enzo) maar kzoek daar momenteel nog een beetje men stijl in. En t contrast is beter op de originele tekening (maar kheb da snachts getekend dus t was sowiesoal nie zo goe...)
En wa voor beest het is? Nja, tis nogal geïnspireerd op Silent Hill en we hebben m "Sinbraq" gedoopt :p (we zijn dus bezig met een spel en dit was ons eerste karakter, het feit dat hij geen armen heeft ligt vooral aan het feit dat k eerst wat animatietechnieken wou proberen, en armen maken heel de boel een stuk moeilijker. De hele scene is trouwens zowat de openingsscene van t spel)

dresse

Legacy Member
bezigheid.jpg


vrucht van een uurtje trein en half uurtje bus... bezigheidstherapie dus...
alles direct in bic getekend, dus geen gom kunnen gebruiken.
(paar dingen zijn ook ni van mij zoals die vis, vlinder, manneke in vis en zee)

Reinhart

Legacy Member
Das wel serieus wa voor op een uurtje gedaan te hebben. Ge moet toch ne keer goe kijken eigenlijk wat er allemaal opstaat, want het is vrij druk. Maar tis wel enorm nice voor een uurken en zonder gom enzo.

dresse

Legacy Member
eigenlijk iets langer... want was 10min te vroeg op trein en heb 15min op bus moete wachte in leuve en men trein doet er een uur en kwart over...

dus pakt een dikke twee uur :)

hier nog eentje dag erna voor stomme steven sigall film...
monsterkens.jpg


ook rechstreeks in bik...

Reinhart

Legacy Member
mja 2 uur valt ook nog goe mee me dunkt. En ook deze tekening is wederom nice. :niceone:

grandmasterL

Legacy Member
@dresse.. ik zie wel een invloed van één van uw klasgenootjes (lidteken op het oog, en die mannekes van steven seagull ;p)..

pieta

Legacy Member
die baby doet me denken aan da kinderprogramma van vroger, dynosaurs ofzoiets:)

dresse

Legacy Member
grandmasterL zei:
@dresse.. ik zie wel een invloed van één van uw klasgenootjes (lidteken op het oog, en die mannekes van steven seagull ;p)..
wel, voor een keer moetk u gelijk geven...
alst af was dachtk zo van.. wtf, die tekening hebk precies al is gezien... ... int schetsboek van bart... :)

ma weet ge, zie het als een compliment eh, van "kr_eator" (roosje) zalk geen zaken overnemen... zelfs ni onderbewust :p

Skizzy

Legacy Member
dresse zei:
bezigheid.jpg


vrucht van een uurtje trein en half uurtje bus... bezigheidstherapie dus...
alles direct in bic getekend, dus geen gom kunnen gebruiken.
(paar dingen zijn ook ni van mij zoals die vis, vlinder, manneke in vis en zee)

Nice, lekkere cartoony stijl :).
Vooral de letters vanachter vindek wel ferm gedaan, en da manneke me zen koptelefoon en ze kap (rechtsbove).

Tot wat verveling al niet kan leiden.

Cheers

Cederzo

Legacy Member
Cunt2 zei:

Probeer wat meer contrast te maken, ze zien er op dit moment allemaal veel te grijstonig uit. Als je photoshop hebt: ctrl+L helpt ook altijd om extra tonen in te brengen.

dresse

Legacy Member
ok, die laatste vindk wel grappig :) "silly us :lol:"

maak er een animatie van !! vrij simpel te doen in die stijl... :) en dan kunt ge nog wa extremer gaan met fel rood bloed da overal rondspat enzo... altijd leuk :)

Garmir

Legacy Member
Heb even vlug enkelle aquarellschetjes online gegooid die ik gemaakt heb bij ons eindopdracht op school (1 Bachelor Architectuur) De opdracht had volgende titel mee gekregen "VIER" we moesten vier tijdelijke verblijfjes ontwerpen met prive en gemeenschappelijke ruimte's buiten.

klik op de foto's voor groot formaat.


Hier een foto van de maquette er achter gemaakt, ter verduidelijking.

(De eerste schets is op een B2 formaat gemaakt, de tweede schets op een B1 formaat (B1 = 707mm × 1000mm, B2 = 500mm x 707mm))


Even bijzeggen dat dit de eerste keer was in vijf jaar dat ik architectuur doe (secundair en nu op hoge school), Dat ik aquarell gebruikt heb.



MVG
Garmir

dresse

Legacy Member
mooi mooi, ziet wel dat het eerste keer aquarel is :)

ff u post aangepast want u link van u maquette was ni just
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan