Archief - POST: schetsen en tekeningen V3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Xoliul

Legacy Member
Atelier 11, dus je zult mij nog niet al te veel tegen gekomen zijn. (in de residentie stond tot voor kort mijn oranje motorfiets vaak geparkeerd, misschien dat dat je iets zegt)
Nu ik je naam zie: toevallig voor de werf oefening vorig semester geen huis in ledeberg opgevolgd (bij mijn tante?). Dat was ook een Jonas dacht ik.

Maar om on-topic te blijven: ik vind je aquarel wel knap, ik zou het er denk ik niet zo goed ervanaf gebracht hebben. Ook je ontwerp ziet er wel in orde uit. Goeie commentaar gehad (aangezien wij geen punten mochten weten :x) ?

Cederzo

Legacy Member
beavo.jpg


beetje voor fun vanalles aant testen in sketchbook pro. Hoe moeilijk het ook valt te geloven, de pencils van bovenstaande vielen imo wel mee. Zoals gewoonlijk is het de kleurprestatie die het verneukt :P

gebaseerd op foto:
http://i18.photobucket.com/albums/b116/CastleBuilderComics/BeavoPic.jpg

P.S. Een heel pagina zonder ook maar 1 artwerk, alleen maar gezever. Kdacht dat da hier schetsen en tekeningen noemde, in plaats van [chat] :)

DarkCHronicle

Legacy Member
DarkGamec zei:
P.S. Een heel pagina zonder ook maar 1 artwerk, alleen maar gezever. Kdacht dat da hier schetsen en tekeningen noemde, in plaats van [chat] :)

Dan hebde die van mij gemist denk k (niet dat die dan goed genoeg zijn om onder de noemer 'artwork' te vallen natuurlijk :p)

dresse

Legacy Member
DarkGamec zei:
P.S. Een heel pagina zonder ook maar 1 artwerk, alleen maar gezever. Kdacht dat da hier schetsen en tekeningen noemde, in plaats van [chat] :)

voila sie ! speciaal voor mijn held darkgamec men borstel nog is bovengehaald en den offtopic msn-talk gecleaned :)

ja ik vind da leuk !

dresse

Legacy Member
edit: toch nog ff verwijdert tot ie volledig af is... spannend eh !!

wipje... (da wilt dus zeggen da het nog ni af is :) )
merk nu datk eigenlijk haar hoofd wa meer had moeten draaien... :( jammer

DarkCHronicle

Legacy Member
dresse zei:
knap werk !
wel ni altijd even anatomisch geloofwaardig...

Ge moogt altij zegge wa juist, dan kan k er aan werke...
uw ding ziet er weer wel goed uit :niceone:

w00tw00t

Legacy Member
knap dresse, deze bevalt me wel :)
alleen 1 ding
zijn hand links op de tekening, dien 3 vingers onder meisje haar haar lijken beetje odd

dresse

Legacy Member
mja, alle handen op de tekening zijn wat "odd"
handen moetk nog veel op oefenen...

DarkCHronicle zei:
Ge moogt altij zegge wa juist, dan kan k er aan werke...
uw ding ziet er weer wel goed uit :niceone:

eigenlijk alleen uw beast bij de turtle and the beast datk wa vreemt in elkaar steken vind... maja das dan ook stylistisch dus da mag wel.. en u collosus zen schouder zit precies ook beetje scheef ma das al muggeziften...

reden waarom datk da repliede was eigenlijk omdatk dacht dat het been van uw beast zijn arm was, en dan wast nog vreemder dan nu... :)

DarkCHronicle

Legacy Member
Mja maar t linkerbeen van t beest is eigelijk gewoon slecht vanaf de knie tot de voet :p (hoe ge de armen en benen kunt omwissele zie k nu nie direct ma swoit)

dresse

Legacy Member
DarkCHronicle zei:
Mja maar t linkerbeen van t beest is eigelijk gewoon slecht vanaf de knie tot de voet :p (hoe ge de armen en benen kunt omwissele zie k nu nie direct ma swoit)
door te weinig te slapen en te veel te drinken :)

dresse

Legacy Member
hehe :)
ja... in dit digitaal tijdperk bestaat er nog zoiets als een hand om af en toe te gebruiken... meeste prenten hier zijn dan ook getekend op papier, of getekend met wacom... :)

Tandvlees

Legacy Member
Hoi,

eerst wil ik zeggen, dat ik helemaal geen ervaren tekenaar ben of what so ever,
ik heb er wel veel interesse in maar heb er weinig tijd in gestoke om mijn tekentalenten te ontwikkelen.

my.php

"Examenstress" Gemaakt ooit tijdens mijn examen kerstmis. Kweetni kvind wel leuk.
Veel schaduwfouten en perspectief fouten.. Ik weet dat ik het kan verhelpen door veel te oefenen, maar kheb daar geen tijd voor :-) kwou gewoon laten zien wat ik in petto heb

Engeltje en Hartje
"Engeltje en Hartje" Gemaakt voor een meisje , en op valentijn gegeven.. ondertussen mijn vriendin geworden -> meer moet ik ni zeggen zeker ^^
Ik vind persoonlijk iets mis met de vleugels, denk linker te klein? En vooral schaduweffecten... Het hartje is ook beetje raar gevormd.

You inspire me
"You inspire me" Euhm kweeni of wallpapers in deze thread horen? Naja, kheb ze ooit is gepost op forum.. . Zelfde meisje als van de tekening. Ohja, nee ze schermt haar gezicht ofzo ni af, lijkt dat ze ni op de foto wilt, maar ze wrijft in haar oog, omdat het jeukt ofzo.. daarom de sterrkes dak er bij heb gedaan -> lijkt op traantjes? Kweeni vond schattig ^^
Tis met photoshop gemaakt, daarmee de herkenbare gebruikte brushes :-)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan