Gromme
Legacy Member
DarkCHronicle zei:^lol![]()
Heb nog n pokemon-tekeningeske gemaakt (kwestie van geen inspiratie te hebben):
http://www.deviantart.com/deviation/34650128/
Laten we allemaal onze fantasie en creatieve zelfbewustzijn werken en onze eigen pokémons tekenen.


. Die zwart wit tekening op vorige pagina vindek ook wel fel.