Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
DarkGamec zei:Ben ik de enige die tibo's werk verontrustend vind? Om nog niet te spreken van die referentie![]()
Nevertheless, weer een cool digitaal werk , imo is die beter in kleur dan in zwart-wit wel.
en de referentie voor die clown is een still uit a Clockwork Orange, één van men favoriete films.
dresse zei:jessica moet wel een goeie vriendin zijn ^^
inspired by jessica, en dan een massamoord als tekening...


(zelfportret mbv wazig webcam fotootje)
mja, das toch een beetje omslachtigLunchBox zei:gewoon wah cirkeltjes tekenen ergens (of vegen, tmaakt al ni uit) in de hoek van wat je bezig bent en dan in de brush tool op alt drukken om er'n kleurke uit te "picken". (analoog met wat schilders doen met hun verf op zo'n houten palletje, maar dan dus gewoon mee op uw prent)


w00tw00t zei:netjes tibo netjes
![]()

+ heb nie echt veel mense gezien met echt ronde neusgate, zijn meestal oval. Wa ik doe alsk veel twijfel over hoe iets moe getekend worde, ff voor spiegel gaan staan en bestuderen want op foto kunt ge nie echt veel 3d zien
dresse zei:mja, das toch een beetje omslachtig
want dan kan'k beter die color swatches toestand gebruiken, ma ik wil al men kleuren direct tot mijn beschikking hebben!!![]()

(toegegeven dah meng-ding is veel beter uitgewerkt, photoshop loopt op veel plaatsen nog achter)LunchBox zei:tis't één of't ander he.. of ge hebt uw menuke waar ge ni voor zijt, of ge zet de kleuren die ge gebruikt mee op uw prent ergens.. waar ge ook al ni voor zijt. misschien toch maar bij painter blijven fanboy(toegegeven dah meng-ding is veel beter uitgewerkt, photoshop loopt op veel plaatsen nog achter)
ipv altijd eerst op die kleurkes te moeten gaan klikke en op ok te moete klikke... hoe belachelijk is da...