Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
TiB0 zei:waarnemingstekenen in 5AV is saai.. maar 2 uurtjes per week is echt te weinig... en dan zijn we eerst nog een paar maanden bezig geweest met kubussen tekenen ook![]()






.
ad: al m'n projecten weg 

denk wel dat ze een beetje een te dikke nek heeft, of zijn dit gedachten?
dus voor mij toch geslaagd. Alhoewel na je het had vermeld het mij wel opvalt dat de specifieke schilderstijl van het schilderij niet terug komt in uw stukje. Die opvallende stijl ( is het niet het pointillisme? ), kan je dat niet nog meer weergeven met een filter ofzo ... kweetniet hoor maar dacht dat je dit wel kon in photoshop
kan het niet goed uitleggen wat ik bedoel maarja, mss kan iemand anders dit wel 
Wa voor stijl het schilderij is weet ik ook niet zeker. Het gebouw zelf is met een structuur filter gebeurd nl. de Craquelure (weet ni meer goe hoe da tem int nederlands is, heb hier thuis enkel een engelse, opt school staan ze int nederlands), met aangepaste Crack depth en Crack spacing. Ook helderheid en contrast + wat kleine aanpassingen aan kleuren zijn gebeurd.moemi zei:@ The_DeSigneR : had eerlijk gezegd niet direct geziendus voor mij toch geslaagd. Alhoewel na je het had vermeld het mij wel opvalt dat de specifieke schilderstijl van het schilderij niet terug komt in uw stukje. Die opvallende stijl ( is het niet het pointillisme? ), kan je dat niet nog meer weergeven met een filter ofzo ... kweetniet hoor maar dacht dat je dit wel kon in photoshop
greetz
EDIT 2 : toch geen pointillisme , dacht ff datter meer bollekes warenkan het niet goed uitleggen wat ik bedoel maarja, mss kan iemand anders dit wel
![]()