Archief - POST: schetsen en tekeningen V3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Cederzo

Legacy Member
Houtskool. Ging al heel wat beter nu ik wist hoe te ontkomen aan "smudgysmudgylinkerhandsmudgysmudgycrap".

model18.jpg

model19.jpg

Bolteh

Legacy Member
DarkGamec zei:
Houtskool. Ging al heel wat beter nu ik wist hoe te ontkomen aan "smudgysmudgylinkerhandsmudgysmudgycrap".

Hoe? :p


Anyway, een deel van een schoolopdracht (goede voornemens voor 2007), deel van een reeks van 3.

gni_kleur.jpg

Cederzo

Legacy Member
Bolteh zei:

Beginnen langs rechts :p (Ain't as easy as it sounds!)

Btw, laat de andere 2 uit die serie ook eens zien als je ze afhebt, want deze is wel heel nice!

moemi

Legacy Member
en de linkervoet van het grootste ventje moet nog zwart gekleurd zijn? anders wel mooi stijl :)

Bolteh

Legacy Member
2e van de reeks :)

gno_kleur.jpg



En over da voetje, ik had da expres zo gelaten, beke diepte, maar heb er vrij vele negatieve commentaar op gekregen, dus ik zal die nog wel inkleuren voor ik het indien :)

En DieselPower, je bedoeld wrs de randen waar de ronding de rechten raakt, die hoeken beetje ronder maken?

DieselPower

Legacy Member
Bolteh zei:
En over da voetje, ik had da expres zo gelaten, beke diepte, maar heb er vrij vele negatieve commentaar op gekregen, dus ik zal die nog wel inkleuren voor ik het indien :)

En DieselPower, je bedoeld wrs de randen waar de ronding de rechten raakt, die hoeken beetje ronder maken?

Ja dat bedoel ik en misschien kunde da voetje zo laten, als ge ze samen met de rest van het been en een stukje binnekant jas een andere (iets donkere) kleur geeft?
edit: Nu ik nog eens kijk, die andere (iets verdere) gasbussen misschien ook een iets donkerder kleurtje geven?

XA4

Legacy Member
Bolteh zei:

Doet me denken aan mijn jongste broerke. Nu is die 11, maar toen die 2 of 3 was, heeft die zoiets eens gedaan. Op straat had hij er niet beter op gevonden dan met een nat zakdoekske (je weet wel, die baby-doekjes) onder de mini-rok van een 20 à 25-jarige blondine te zitten... Goede smaak ;)

Zeker een geslaagde tekening.

Bolteh

Legacy Member
Laatste:

gna_kleur.jpg



Heb er infeite nog één op papier staan, ma die kan ik niet echt in deze reeks plaatsen (gehele bladvulling, waardoor de uniformheid van de achtergrond op elke kaart wegvalt dus)

Bramboogie

Legacy Member
vind ze alle drie heel goe...
beter dan de ethiek die hier platgereden wordt ;)

de plaatsing van het graf tegen de rand stoort me wel een beke

Bolteh

Legacy Member
Nja, is me ook opgevalle toen ik het hier poste :( ma nu is't glijk wel beke te laat, geheel die line-art aanpassen en herkleuren.. dunno =(

dresse

Legacy Member
fijne stijl, vet ingekleurd, en lekker concept :). Jammer dat ge er niet vroeger mee gekomen zijt, want das echt wel zalig zinneke om verschillende animatiefilmkes rond te maken ook... (in de veronderstelling datk het dan mogt gebruiken van u eh... :)) Maja, heb men scenario nu al voor men volgend werk :(

Bolteh

Legacy Member
Nja, de uiteindelijke prints zullen de Nederlandstalige versie van de slogan dragen ("Ooit al eens aan Tact(c) gedacht?"), omdat het dus in het Nederlands moest origineel :) Heb het nu gewoon even in het Engels gedaan omdat ik dit ook op buitenlandse fora wou plaatsen.

Anyway, bedankt iedereen :)

dresse

Legacy Member
kvind wel bij die rok waar da ventje onderkijkt, dat de linkerkant te stijf is... die valt ni echt natuurlijk...

Bolteh

Legacy Member
Ik had zowat een oude stijl van kleding op oog daar (vandaar die 'pof'-mouwkes), en ik dacht dat een rok van toen (jaren 50-ish) zo wa stijf waren? Of is dit -te- stijf? ^^

Kan het nog altijd aanpassen :) moet het maar volgende week afgeven, dus zou geen probleem moeten zijn (lichte ingreep)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan