TiB0
Legacy Member
mooi 
de eerste lijkt me een beetje scheef; zijn neus wijst de verkeerde kant uit (denk ik toch) en wenkbrauwen hebben een verschillende dikte. Voor de rest wel goed natuurlijk.
de 2de vind ik héél geslaagd, vooral hoe je dat "uitgerekte" gezicht hebt getekend
3de: leuk, erg expressief, maar misschien te grote ogen (kan ook aan de persoon liggen, en daar is niets mis mee natuurlijk
)
had je echte mensen of foto's als referentie gebruikt?

de eerste lijkt me een beetje scheef; zijn neus wijst de verkeerde kant uit (denk ik toch) en wenkbrauwen hebben een verschillende dikte. Voor de rest wel goed natuurlijk.
de 2de vind ik héél geslaagd, vooral hoe je dat "uitgerekte" gezicht hebt getekend
3de: leuk, erg expressief, maar misschien te grote ogen (kan ook aan de persoon liggen, en daar is niets mis mee natuurlijk
)had je echte mensen of foto's als referentie gebruikt?

ad:
