D3C0Y zei:
idd kvind de vlakken en arcering ook goed geslaagd
I beg to differ. Ik vind alleen de onderdelen van het gezicht technisch in orde (oogkassen, ogen zijn redelijk al staat het ene oog in een andere hoek dan het andere), neus is vrij hard maar qua vorm in orde. De onderdelen zijn ok maar ze vormen dan weer geen geheel.
Het oor staat ergens midden in het gezicht en is een beetje vormeloos. Dat moet echt een eind naar achteren om juist te zijn.
Verder is het vooral teveel gekrabbel (het haar is 1 en al krabbel ipv beheerste lijnen). Dat kan een stijl zijn maar dit is..het niet. Ofwel heb je een slordige stijl all the way maar dit is semi-slordig vanwege 'kweet niet goed hoe het aan te pakken' en dan weer teveel geveeg en gepruts aan de gezichtsonderdelen.
Ik zou, als ik aan het leren tekenen ben, vooral heel rustig proberen kijken en de vorm en lijnen goed krijgen. De lijn-expressie juist krijgen komt wel maar op deze tekening forceer je het.