Archief - POST: schetsen en tekeningen V3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

w00tw00t

Legacy Member
redwhizard zei:
ter sta daar "hier" daar moede op klikken :unsure:

ziet er goed uit voor begin, natuurlijk alsget niet overneemt

en hier dan iets van mij dak onlangs heb gemaakt voor de fun
wss te alledags voor de meeste hier ma vind het wel goe gelukt

grundge%20copy.jpg

moemi

Legacy Member
nice hierboven

wohoow eindelijk gelukt om op te zetten, enkele dingen dus gemaakt ondertussen

hier een cadeaubon om te gaan eten in een restaurant waar ge wok kunt eten, OPGELET: de bovenste afbeelding was dus de binnenkant van het kaartje en onderste is de buitenkant! :) :http://img161.imageshack.us/img161/1134/chineezz2wu6.png

kaartje
buitenkant: http://img381.imageshack.us/img381/1526/kerstkaartjewallkl8.png
binnenkant: http://img78.imageshack.us/img78/4710/binnekantdg8.png

en dan nog tekening voor school, met die markers. Zelf een voorwerp te kiezen en moesten daar dan een rendering van tekenen (zie link) en dan nog een exploded view (hebbek geen foto van)

http://img49.imageshack.us/img49/3159/suc53011vb0.png
http://img403.imageshack.us/img403/7451/suc53012yw0.png

w00tw00t

Legacy Member
zalig moemi :D door mensen zoals u krijg ik weer goesting in tekene :D en ga daar ook aan beginne nu

the rabbit

Legacy Member
hyperlite zei:
Hoe bekom je eigenlijk die armen? Zijn die apart of één geheel met een mesh...? Ben ik nu wel is nieuwsgierig naar ;)

het is één geheel met zijn romp :)

moemi

Legacy Member
w00tw00t zei:
zalig moemi :D door mensen zoals u krijg ik weer goesting in tekene :D en ga daar ook aan beginne nu

wow da's een leuk compliment :) want ben der zelf in gevlogen toen ik deze thread ontdekte en net zoals jij er echt zin in kreeg, en om dit nu te horen is wel leuk :)


en 't leukste vanal : als ge overwegend goeie commentaar krijgt werkt da motiverend ;) tips en commentaar zijn natuurlijk altijd welkom

Gromme

Legacy Member
Was naar slipknot aan het luisteren (ja, slipknot) en vroeg me af hoe mijn masker er ongeveer uit zou zien. Uiteindelijk is het een combinatie tussen die van de zanger (corey taylor) en die van Michael Myers (Halloween).

Deze dus

Ik weet het, vrij leeg & heel wit maar ja,....

Skizzy

Legacy Member
KLIK

Snelle schets in 5 minuten gedaan. Gewoon voor de fun.
Ahja, is zonder wacom, gewoon met muis :).

uniqueitem

Legacy Member
haha, da lijkt me wel leuk :D

amai heb ier even de schetsen en tekeeningen bekeken zitten leuke dingen tussen dus dacht ik omdat ik nieuw ben hier ook maar even een tekening te scannen:

http://happyfactory.havoc.be/Portret_model.jpg

portret van een meisje die ik ken.

een gelukkig nieuwjaar aan iedereen hier ook btw:)

Conspectus

Legacy Member
Cool portret. Mooie verhoudingen, vlakken en arecering. Vooral het haar vind ik bijzonder geslaagd. Mooie lijnen.

D3C0Y

Legacy Member
Conspectus zei:
Cool portret. Mooie verhoudingen, vlakken en arecering. Vooral het haar vind ik bijzonder geslaagd. Mooie lijnen.

idd kvind de vlakken en arcering ook goed geslaagd

Lo_fi

Legacy Member
D3C0Y zei:
idd kvind de vlakken en arcering ook goed geslaagd

I beg to differ. Ik vind alleen de onderdelen van het gezicht technisch in orde (oogkassen, ogen zijn redelijk al staat het ene oog in een andere hoek dan het andere), neus is vrij hard maar qua vorm in orde. De onderdelen zijn ok maar ze vormen dan weer geen geheel.

Het oor staat ergens midden in het gezicht en is een beetje vormeloos. Dat moet echt een eind naar achteren om juist te zijn.

Verder is het vooral teveel gekrabbel (het haar is 1 en al krabbel ipv beheerste lijnen). Dat kan een stijl zijn maar dit is..het niet. Ofwel heb je een slordige stijl all the way maar dit is semi-slordig vanwege 'kweet niet goed hoe het aan te pakken' en dan weer teveel geveeg en gepruts aan de gezichtsonderdelen.
Ik zou, als ik aan het leren tekenen ben, vooral heel rustig proberen kijken en de vorm en lijnen goed krijgen. De lijn-expressie juist krijgen komt wel maar op deze tekening forceer je het.

tekening.jpg
vivl2185-Burne.Hogarth.-.Drawing.the.Human.head.(eng).jpg
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan