Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

)Jixop zei:Je hebt geen foto van je schuimmodel toevallig?
Je presentatie kon een beetje beter, ik vermoed dat je in de aanzichten links en rechts verwisseld heb en dat kan verwarrend zijn. Oriëntatie is zeer belangrijk, vooaral bij een organisch product. Je had ook wat meer kleur kunnen gebruiken. Maar ja markers zijn niet goedkoop. (heb mijn aangeschaft toen ik 20% korting kreeg van de Shleiper voor mijn verjaardag)
Maar de vorm ziet er goed uit. Het product is cliché, maar beter cliché dan iets compleet belachelijk (regenboogmaker is een vb van vorig jaar).
edit: is die blog realreality.be int latijn? kvind het redelijk onhandig want kzie een link van iets van escher (wss opdracht R&VD) en kwil da is zien, maar links werken ni...


Zag eerst de foto, die trouwens wel nice getrokken was, en daarna wat op gebaseerd. Zal ff zoeken.Jixop zei:Je hebt geen foto van je schuimmodel toevallig?
Je presentatie kon een beetje beter, ik vermoed dat je in de aanzichten links en rechts verwisseld heb en dat kan verwarrend zijn. Oriëntatie is zeer belangrijk, vooaral bij een organisch product. Je had ook wat meer kleur kunnen gebruiken. Maar ja markers zijn niet goedkoop. (heb mijn aangeschaft toen ik 20% korting kreeg van de Shleiper voor mijn verjaardag)
Maar de vorm ziet er goed uit. Het product is cliché, maar beter cliché dan iets compleet belachelijk (regenboogmaker is een vb van vorig jaar).
edit: is die blog realreality.be int latijn? kvind het redelijk onhandig want kzie een link van iets van escher (wss opdracht R&VD) en kwil da is zien, maar links werken ni...


TiB0 zei:Off-topic: Hoe zit het eigenlijk met wiskunde in PO? Is die moeilijk (en veel)?
ik ben nog steeds aan het twijfelen tussen architectuur, DA&E en PO![]()

moemi zei:ik probeer hier al een tijdje een paar nieuwe dingen op te zwieren maar bij mij lukt ImageShack niet meer. Ben ik de enigste? en hoe kan ik op een andere site/manier mijn afbeeldingen online uploaden?
greetz
daar kan je een eigen gratis account hebben en je kan er nog meer dan alleen foto's uplaoden, ook zal je altijd je eigen gerief gemakkelijk kunnen terug vinden op je users acc 
stop met twijfelen en beperk de keuze tot DA&E en PO, als architectuurstudent raad ik je ten stelligste af deze richting te kiezen, niet dat er iets mis met de richting op zich maar eerder met de scholen, docenten, en beroepsmogelijkheden voor later. Als je dan toch wil architectuur doen, ga aub niet naar gent, maar kom nr BrusselTiB0 zei:Off-topic: Hoe zit het eigenlijk met wiskunde in PO? Is die moeilijk (en veel)?
ik ben nog steeds aan het twijfelen tussen architectuur, DA&E en PO![]()
Wolfje zei:stop met twijfelen en beperk de keuze tot DA&E en PO, als architectuurstudent raad ik je ten stelligste af deze richting te kiezen, niet dat er iets mis met de richting op zich maar eerder met de scholen, docenten, en beroepsmogelijkheden voor later. Als je dan toch wil architectuur doen, ga aub niet naar gent, maar kom nr Brussel
grtz
gelijk wat hij zegt brussel kan je beter kiezen dan Gent, heb al veel gehoord van mensen die van brussel naar gent gekomen is dat hetd aar iets gemakkelijker is.Wolfje zei:stop met twijfelen en beperk de keuze tot DA&E en PO, als architectuurstudent raad ik je ten stelligste af deze richting te kiezen, niet dat er iets mis met de richting op zich maar eerder met de scholen, docenten, en beroepsmogelijkheden voor later. Als je dan toch wil architectuur doen, ga aub niet naar gent, maar kom nr Brussel
grtz