Archief - POST: schetsen en tekeningen V3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Flipkikker

Legacy Member
mj_dask zei:
Flipkikker... jij doet PO in Antwerpen? 1ste jaar? ...

toeval? ik ook:)

wie ben jij?


edit: gevonden: Meiresonne, Nicolas
kdenk datk je wel herken op de foto die ik vond btw lol :)

nog betere foto gevonden, morgen kom ik es goeiendag zeggen, heb je btw op msn toegevoegd ook

Bolteh

Legacy Member
Line-art is "af", enkel nog veel opkuisen en finetunen.. Als iemand nog fouten ziet, zeg het vlug :p

dervschets03.jpg

Bramboogie

Legacy Member
opdrachtje voor les photoshop... inkleuren van schets
had da nog nooit gedaan :$
3D gaat toch een pakje vlugger imo :lol:

Flipkikker

Legacy Member
ziet er goed uit, maar sneller in 3D?
dat is enkel omdat je dan te weinig ervaring hebt in photoshop tegenover teveel ervaring in 3D :p

volg je nu IPO in kortrijk btw?

daarvoor had je toch IPO in Genk gevolgd dachtk? (en succesvol 5Ma behaald ws?)

Bramboogie

Legacy Member
thx...
en ja, ik heb idd maar weinig ervaring met 2D op de computer...
ik oefen nu ook wel meer op mijn handtekenen, markers, etc... en azo beke meer met photoshop tekenen is uiteraard ook wel interessant

ik doe nu IO bij... maar in 3 jaar ipv het normale 4j omdat ik idd al een master productdesign (5j) op zak heb

(IPO is een bachelor van 3j
IO is industrieel ingenieur industrieel ontwerp)

ik verschiet ik nog steeds van hoe veel verschil er tussen "gelijkaardige" opleidingen kan zitten

Flipkikker

Legacy Member
Bramboogie zei:
thx...
en ja, ik heb idd maar weinig ervaring met 2D op de computer...
ik oefen nu ook wel meer op mijn handtekenen, markers, etc... en azo beke meer met photoshop tekenen is uiteraard ook wel interessant

ik doe nu IO bij... maar in 3 jaar ipv het normale 4j omdat ik idd al een master productdesign (5j) op zak heb

(IPO is een bachelor van 3j
IO is industrieel ingenieur industrieel ontwerp)

ik verschiet ik nog steeds van hoe veel verschil er tussen "gelijkaardige" opleidingen kan zitten

en waarom dat ge dat precies?
had je iets tekort in je opleiding?
of wil je meer mogelijkheden voor...?
ik volg momenteel IPO in Antwerpen, maar ik zou graag mijn opties voor later al beter weten... ;)

@mods: hopelijk stoort deze offtopic niet te erg...

edit: IPO = Ba van 3 jaar? :s
hm, wistk nie
mijn opleiding is allessinds een Ma van 5 jaar

moemi

Legacy Member
Flipkikker zei:
edit: IPO = Ba van 3 jaar? :s
hm, wistk nie
mijn opleiding is allessinds een Ma van 5 jaar


jup ik doe ipo int PIH en zijn 3 jaar bachelor, bij ons noemen ze de ipo van bij jullie, IO zoals hierboven vermeld :p

Flipkikker

Legacy Member
moemi zei:
jup ik doe ipo int PIH en zijn 3 jaar bachelor, bij ons noemen ze de ipo van bij jullie, IO zoals hierboven vermeld :p

azo, nog een geluk datk ut in antwerpen volg dan :x
kdacht dat het in kortrijk ook 5 jaar was...

mj_dask

Legacy Member
is ook 5 jaar in A'pen collega :)

3BA en 2MA!

mai merk nu dat ik het verkeerd gelezen heb!

Flipkikker

Legacy Member
mj_dask zei:
is ook 5 jaar in A'pen collega :)

3BA en 2MA!

mai merk nu dat ik het verkeerd gelezen heb!

lol,

ik ben blij dat het in antwerpen 5 jaar is hé :p
nog niet wakker collega? :p

dresse

Legacy Member
Bolteh zei:
Line-art is "af", enkel nog veel opkuisen en finetunen.. Als iemand nog fouten ziet, zeg het vlug :p

dervschets03.jpg


vette tekening! alleen hand kan misschien nog wa beter? vingers zitten misschien iets te veel op een rechte lijn... denk dat da meer een boogje mag maken
haar oogt ook niet heel vloeiend, zou die staart laten krullen in de andere richting

Xoliul

Legacy Member
Tweede keer ooit dat ik een tablet gebruik;

Photoshop, 2,5 uur, waarvan 2 voor het inkleuren.

dresse

Legacy Member
almost%20finished.jpg


tis ni echt enkel schets, ma kan het nergens anders kwijt :)

eerste eindwerk is bijna aaaaaaf !!!! :applause:
laatste hand aant het leggen aan het geluid zoals u allen hierboven kan zien :music:

-scroin

Legacy Member
Nice Nice :)
Ik kan niet wachten tot het eindresultaat.
Wanneer kunnen we het verwachten?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan