Skizzy
Legacy Member
w00tw00t zei:ben fanboy gedoe grondig beu dusja
http://flashcards.territory.ru/vec/v.php?i=068113
:applause: Nice.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
w00tw00t zei:ben fanboy gedoe grondig beu dusja
http://flashcards.territory.ru/vec/v.php?i=068113
moemi zei:thx
heb nog een werkje vant school, ne radio dat we moesten renderen met markers, maar krijg de foto niet op mn pc gezet, mss lukt het later.

en amuseer mij daar wel wreed moet ik zeggen.



moemi zei:hehe dat 1ste tekeningske, dat blokske persies, dat ge met uw markers hebt moeten inkleure, exàct hetzelfde als dat wij ook vlug moesten inkleuren
voor de rest, nu moeten we van een voorwerp naar eigen keuze een mooie rendertekening maken, met uw markers dus, en een exploded view tekenen ook daarvan.
voor de rest ziet het er dus beetje gelijkaardig tussen,lleen nog niet met dat schuim mogen werken, wel jammer...
edit: oh ja alles dat ik hierboven zei is wel met de hand getekend en niets met illustrator zoals van jou..

)

Garmir zei:mooi mooi moemi
en @ flipkikker wat doe je juist voor richting, en voor isolatie plat te krijgen enzo kan je best gebruik maken van ene gloeidraad en achteraf fijn schuren![]()

