Archief - POST: schetsen en tekeningen V3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

dresse

Legacy Member
seffes nen ban aan u been !!

aahh, wat is het leuk om admin te zijn... :)

Piru

Legacy Member
COW067: Pinkish Peaceful Treehugger The Lopifaunt

Lopifaunts live in groups. They help each other in survival. Gathering food is their life. Lopifaunts are very agile animals and they appear to be quite intelligent. Their coöperation in finding food and logical solutions to problems concerning food that's (temporary) out of reach is striking. Generally they eat insects, worms etc that live under rotting trees and loose rocks.
The Lopifaunt is a passive being, it will never engage in battle. Even in mating season they don't hassle, since fighting is a waste of time, certainly in mating season when you are supposed to be hav... well you know.
For this rare peacefullness, this critter is lovingly called the Pinkish Peaceful Treehugger.

Lopifaunt Facts:

- In 1968 there was a sudden boom in Lopifaunt sightings. This is strange since it is a rather rare species.
- Generally when tourists see the Lopifaunt in exotic locations, they often think they're drunk (sangria, cocktails...) due to the resemblance with the purely fictional Pink Elephant.

piru_cow67-wip5.jpg

Xavez

Legacy Member
Lijkt een beetje op mijn hond die uit de wasmachine komt.

Neen, serieus, ge hebt nogal wat fantasie daar man :). Will they be featured in the next cinépiru film? =)

Vich

Legacy Member
Normaal post ik enkel in het Programmeren forum, maar sinds kort heb ik een Volito 2 tabletje aangeschaft en ben ik aan het tekenen geslagen. De laatste keer dat ik nog een tekenpotlood vast had is 11 jaar geleden op school, dus er zitten heel wat onvolmaaktheden in:

ColoredLips.jpg

dresse

Legacy Member
nice start, en welkom op het interessantere deel van het games.telenet forum :)

Xoliul

Legacy Member
D3C0Y zei:
zijt gij de laurens corijn (ofzo iet :p) met zijnen heerlijke hummer aan de wall of fame in ccs lokaal ?

Lol, ja, dat ben ik dus (naam is correct ook) :) Thx voor het compliment, ben er wel trots op dat hij tekeningen van mij heeft opgehangen, aangezien ik echt merk dat ik er veel op vooruit ben gegaan door deze opdrachten te maken.
En ik denk dat ik jou eens heb gezien (donkere krullen, bril?) bij het aanschuiven voor een ticket in het museum voor illusies in Parijs ? Ik stond achter je en droeg een bruine leren pilotenvest met wollen kraag.

dresse

Legacy Member
Xoliul zei:
(donkere krullen, bril?) bij het aanschuiven voor een ticket in het museum voor illusies in Parijs ?

Ik stond achter je en droeg een bruine leren pilotenvest met wollen kraag.


wollen kraag, pilotenvest, museumbezoekers, donkere krullen, bril...
ja.. dat klinkt wel als twee lekkere beesten :unsure:

D3C0Y

Legacy Member
neen ik heb geen krullen (wel bril), maar ik stond wel in die rij aan te schuiven :p
palmbomen zijn echt wel heerlijk op uw hummertekening

Holy Paladin

Legacy Member
waarom houden de mannen op kot vandaag feest >_< denk dat er van mij niet veel aan de muur gaat hangen

Xoliul

Legacy Member
dresse zei:
wollen kraag, pilotenvest, museumbezoekers, donkere krullen, bril...
ja.. dat klinkt wel als twee lekkere beesten :unsure:

Ge zijt gewoon jaloers. Op mijn krullen en dat zot interessante museum.

ahja, en D3COY, die palmbomen zijn met een versleten stift gedaan, techniek copyright Karl Ghys :p

Vich

Legacy Member
First-pen-drawing.jpg


... even de grasspriet brush misbruikt :P De tekening is nogal leeg, misschien dat ik later wat toevoeg :)
De bedoeling was eerst om de wolken egaal te maken met de blur tool, maar door de smudge tool kwam er wat bij toeval "turbulentie" in en dat vond ik er wel goed uitzien.

Garmir

Legacy Member
D3C0Y zei:
neen ik heb geen krullen (wel bril), maar ik stond wel in die rij aan te schuiven :p
palmbomen zijn echt wel heerlijk op uw hummertekening



Is het mogelijk om een foto van die tekening eens up te loaden want ben cerieus hoe xoliul het daar van af gebracht heeft :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan