Archief - POST: schetsen en tekeningen V3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Garmir

Legacy Member
Eindelijk naar langetijd mijn Penpad eens deftig kunnen uit testen, 1 minuutje met kleurtjes gepruts in photohsop.

en dit is het resultaat
naamloosfb0.jpg



Thx to Dwarfdurin voor efecttieve drivers :)

dresse

Legacy Member
wederom knap werk dwarfduin !! vette inkleuring!
alleen zijn er wel vaak in u tekeningen kleine perspectief issues die me storen... hier ook weer bij de bek die ietwat scheef lijkt te hangen, en de linkerachterpoot die precies wat verkeerd staat, de uier doet ook wat vreemd aan...

Cederzo

Legacy Member
voor een studentenblad :

krantcomic.jpg


eigelijk veels te weinig tijd in gestoken, maja deadlines en weinig inspiratie..

Tekzav

Legacy Member
als ge er voor betaald wordt, inderdaad gene vette. Gewoon spare time, dan is't ok.

TheJudge

Legacy Member
dresse zei:
wederom knap werk dwarfduin !! vette inkleuring!
alleen zijn er wel vaak in u tekeningen kleine perspectief issues die me storen... hier ook weer bij de bek die ietwat scheef lijkt te hangen, en de linkerachterpoot die precies wat verkeerd staat, de uier doet ook wat vreemd aan...


Idd prachtig werk, goed kleurgebruik maar idd het perspectief is soms een beetje vreemd ;)

Dit is naar mijn mening het beste dat ik heb gezien van dwarfDurin.
http://users.skynet.be/durin/bompaprogress.jpg

Flipkikker

Legacy Member

(klikken voor groter beeld)

Soort fantasie landschap getekend, toch wel tijdje aangezeten door al die kleine streepjes :p

Origineel is op A4 formaat getekend, als je op de afbeelding klikt zie je hem op 33% van de oorspronkelijke grootte :D

Suggesties en kritiek zijn zeer welkom ;)

dresse

Legacy Member
nogal plat eh
probeer is om ook schaduw van de bergen toe te voegen..
alles wat ver af is is ook vaak blauwer en waziger, kunt daar ook wa mee expermineteren...
Die hond lijkt nu ook vrij groot ten opzichte van de boom...
voor het gras te maken had ik gewoon een aantal gras brushes gemaakt ipv al die sprieten appart te tekenen...
lucht is ook nogal vreemd blauw... vooral waarschijnlijk omdat het ne zonsondergang is en dan alles normaal veel donkerder is... hier is het de atmosfeer van een zonnige dag tijdens de middag, maar de zon is wel aant ondergaan...

sgt slingshot

Legacy Member
snake.jpg

Niets speciaals , was me wat aan het vervelen ... ingekleurd met Photoshop.

D3C0Y

Legacy Member
Xoliul zei:
Net af, heb er 4-5 uur aan gezeten:



bijzonder goed gelukt volgens mij :)

ziet er idd goed uit, kheb gelijk wel een indruk dat ie een beetje is samengeperst
of ist nen uzi (soort) ?

Skizzy

Legacy Member
Xoliul zei:
Net af, heb er 4-5 uur aan gezeten:



bijzonder goed gelukt volgens mij :)

Ferm ferm. Enig puntje misschien: het perspectief van het voorste 'mikkertje' of hoe noem je dat lijkt nogal raar?

@sgt slingshot: Wat moet het voorstellen? :D

Xoliul

Legacy Member
'tis een SMG, dus kort en compact. En de voorste ironsight klopt inderdaad niet helemaal, die heb ik wat vlugger dan de rest getekend :/

Piru

Legacy Member
gezien zijn situatie zou hij wel eens weldegelijk verast kunnen worden

D3C0Y

Legacy Member
bah kwil ook wat werk posten voort school, maar met die stomme A3... veel te groot (+ geen digitale camera bij de hand)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan