Archief - POST: schetsen en tekeningen V3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

TiB0

Legacy Member
t is wel mooi, maar het was misschien beter geweest om lagere vluchtpunten te kiezen (op ooghoogte) zodat de imposant-heid (? :unsure: ) van de hummer beter overkomt :) nu lijkt het meer op zo een hummer toy, zoals je ook mini tractortjes en formule-1 wagentjes voor 7- 8- en 9jarigen hebt :D

Xoliul

Legacy Member
I know, dat had ik zelf ook al gezien. Tis eigenlijk een gevolg van het samenplaatsen van Hummer en omgeving, beiden had ik daarvoor enkel nog maar apart geoefend (twee verschillende methodes perspectief bepalen), en dus het samenplaatsen is uiteindelijk niet echt optimaal uitgedraaid.

moemi

Legacy Member
nog keer tekeningetje gemaakt in de les omdat't zoooo saai was.
Ben het aant uitwerken terug om er een illustratie van te maken.

greetz

sorry voor de crapy kwaliteit doordat het genomen is met fototoestel.
http://img66.imageshack.us/my.php?image=suc52960pu9.jpg

edit: zal het gebruiken voor mn kerstkaartjes denk ik :)

en ja vooraleer ik de comment krijg datie er zielig uit ziet, zal hem nog aanpassen, en dan ook lachend op het kerstkaartje zetten :p

dresse

Legacy Member
preview.jpg


1 frame uit men eindwerk :)

Bolteh

Legacy Member
Beke behangpapier missallignment daar.. Voor de rest wel hip :)

Komt er nog schaduw op de hond en de achtergrond?

moemi

Legacy Member
zalig, zeker uw eindwerk volledig posten hier,verlang al om dat te zien :)

dresse

Legacy Member
idd, behangpapier is me derjust ook opgevallen... nog fixen...
en nope, geen schaduw op de hond en achtergrond... das dan nog een laag extra en das me iets te veel werk :s

moet nu nog 700frames ruw overtekenen voor grungy effect en dan 1400 frames inscannen en daar 700 van inkleuren... :)
alhoewel, zoveel zalt ni zijn want heb wel veel loopkes en fixen, ma toch nog veel werk :)

dOmme zEbra

Legacy Member
ik moet hier ook eens wat in posten, heb nog serieus wat schetsen liggen die ik op school gemaakt heb. Jammer genoeg allemaal redelijk groot formaat... kzal digicam dan maar eens boven halen hehe.

dresse

Legacy Member
heeft die drie scharnierpunten in haar been of gewoon een heel lange voet? :)
voor de rest wel ok...

SCaRa

Legacy Member
dresse zei:
heeft die drie scharnierpunten in haar been of gewoon een heel lange voet? :)
voor de rest wel ok...

Heel lange voet? :D

Misschien dak deze middag wat recentere schetsen nog es inscan :)

w00tw00t

Legacy Member
wat dresse wil zeggen: het lijkt net alsof die haar onderbeen nog is plooit waardoor het dus lijkt dat haar been 3 keer plooit voorda et aan de voet komt

dresse

Legacy Member
kwas hier nu is aant bladeren door al die paginas... kvin da we een boek moeten uitbrenge :). "best of telenet.gfx" :p

SCaRa

Legacy Member
dresse zei:
kwas hier nu is aant bladeren door al die paginas... kvin da we een boek moeten uitbrenge :). "best of telenet.gfx" :p

Wacht nog een jaarke, kzou der graag ook nog instaan :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan