Archief - POST: schetsen en tekeningen V3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

grandmasterL

Legacy Member
vervolg op: https://www.beyondgaming.be/archive/web-design-programming.237/post-schetsen-en-tekeningen-v2.322533
--
Aangezien de vorige thread mij iets te lang leek heb ik ma ne nieuwe op gericht om het een beetje overzichtelijk te houden.

Hier zijn mijn laatste creaties:

thief.jpg


P1010009.jpg


astronautgoed.jpg


achtergrond.jpg


12.jpg


http://i54.photobucket.com/albums/g98/Laakie/14.jpg

a.jpg


Kopievanbusiness3.jpg


http://i54.photobucket.com/albums/g98/Laakie/meisje.jpg



grtz GML

persje

Legacy Member
hmm, Ik denk dat ik hier is ga aan mee doen!
Boeid mij wel!
Zijn er bepaalde regels! voor dit?
tot hoe ver mag m'n gaan!
Vb: naked, bloed, enz? dat niet mag ofzo?
Maarja zie wel! Eerst een iedee hebben wat ik ga tekenen!
dan post ik het hier wel als klaar is :d

Erinyes

Legacy Member
Ja er zijn nog steeds mensen met een 12" scherm. Gelieve de foto's ook aan te passen zodat het de structuur van het forum niet breekt...

persje

Legacy Member
lol zal mijn wel op een a5 zetten :p
goed voor ieder beeldschermpje!
niet te groot niet te klein!
maarja ben effen into town! beetje inspiratie oplopen :p
toedels!

moemi

Legacy Member
lol 'overzichtelijk maken' zegt ie :p

kga dan ook nog s iets posten als ik wa tijd heb

One-t|M@[hINe

Legacy Member
moemi zei:
k, vandaag schetske gemaakt( wel met een referentie, hoofd is wel anders) , zal het wss wel uitwerken in illustrator, kweetnogniet.

commentaar altijd welkom

http://img435.imageshack.us/img435/7448/suc522231qd.jpg


no offence, maar hij lijkt mismaakt te zijn.

ik bedoel:

1. z'n linkersleutelbeen/arm positie komt helemaal niet geloofwaardig over, voornamelijk door het te donkere schaduw-effect er net boven. het geeft mij de illusie dat zn arm teveel naar voor zit in zn lichaam.

2. 8pack lijken meer ribben die erdoor steken

3. beeld jezelf eens in dat zn benen verderlopen waar ze bij u stoppen, dan zou die kerel enorm smalle beentjes hebben vergeleken met zn torsos.

4. ik persoonlijk vindt dat zn baard niet echt opvalt (wsl probeer je het stoppelbaard'effect' te creëren maar het lijkt eerder op een schaduw. niet vergeten dat een stoppelbaardje ook reliëf heeft, en dus niet perfect stopt met de kaaklijn.

doch vind ik je schaduweffecten al netjes, vooral zn armen(onderarmen om precies te zijn) vind ik al netjes en het gevoel om een natuurlijk assymetrisch kapsel te maken vind ik netjes.


laat u kopke niet hangen door de ietwat negatieve kritiek want je bent goed bezig ;) nog enkele kleine foutjes maar komt wel in orde !

Erinyes

Legacy Member


Het ziet er misvormd uit, vnl. door de sleutelbeenderen denk ik. Er is nog niet echt inzicht in anatomie van het lichaam. Ik heb er een foto bijgestoken om aan te tonen wat ik bedoel. Het is nu wel een vrouw, maar het zou normaal gezien wel ongeveer moeten overeenkomen...
Het schaduwen ziet er best oké uit... :)

grandmasterL

Legacy Member
Hier mijn laatste creatie..

c&c welkom..

surfer0000.jpg



grtzzzz

edit/ nu ik er bij nadenk..enige overeenkomst met een bestaand persoon is puur toevallig.. zijn naam is niet fieliep

The_DeSigneR

Legacy Member
Leuke stijl, kunt ge mss wa meer kwijt over de tekening, allé voor wa die pijlen staan, of emme die geen betekenis. (raar maar waar, kem die tekening precies al is ergens anders gezien)

grandmasterL

Legacy Member
pijle hebbe ni echt een betekenis.. ze moet golve voorstelle ma kwou een beetje graffiti invloed erin hebben omda da een ontwerp is voor onder een snowboard..

voor de rest tis ne baywatch achtig surfer..volledig gemaakt in photoshop (inclusief de lineart) kleur correcties in digital fusion.. totaal 3uur gearbeitet!

persje

Legacy Member
wel hier is wat schets werk van vroeger!
Onderdak: Opdracht school!
http://img386.imageshack.us/img386/1339/imag01984rf.jpg
Stadje met wiel auto's : opdracht school
http://img106.imageshack.us/img106/9192/imag01994tq.jpg
Heb nog meer! dat niets te maken heeft met architectuur :d
maarja! hou mij meer bezig met design van gebouwen!
omdat het mijn richting is!
maar ergens heb ik nog goeie teken dingen liggen!
alleen nog weten waar dat allemaal heb liggen :d zal het wel vinden! I'll keep jah updated!
nowja kan straks maybe effen iets tekenen en showen ofzo!
Ik zie wel :D

DieselPower

Legacy Member
The_DeSigneR zei:
(raar maar waar, kem die tekening precies al is ergens anders gezien)
ja tdoe mij ook een beetje denken iets anders, aan wulffmorgenthaler (of hoe ge het ook schrijft)

Cederzo

Legacy Member
work in progress :

whoman.jpg


Serieuze issues met het gezicht en linkeronderarm, maar zal zichzelf wel oplossen bij de verderzetting (hoopk).

Bolteh

Legacy Member
grandmasterL, uw tekenstijl doet me denken aan Jhonen Vascez.. En das iets goe ;)

DarkGamec, nice, maar het middenrif aan de linkerkant (haar rechterkant) steekt ietske teveel uit, ook lijkt de kaak een beke te scheef, maar das wrs nog door de hulplijnen..

Indieanus

Legacy Member
persje zei:
wel hier is wat schets werk van vroeger!
Onderdak: Opdracht school!
http://img386.imageshack.us/img386/1339/imag01984rf.jpg
Stadje met wiel auto's : opdracht school
http://img106.imageshack.us/img106/9192/imag01994tq.jpg
Heb nog meer! dat niets te maken heeft met architectuur :d
maarja! hou mij meer bezig met design van gebouwen!
omdat het mijn richting is!
maar ergens heb ik nog goeie teken dingen liggen!
alleen nog weten waar dat allemaal heb liggen :d zal het wel vinden! I'll keep jah updated!
nowja kan straks maybe effen iets tekenen en showen ofzo!
Ik zie wel :D

Als architectuurstudent zijnde, voel ik me genoodzaakt om te zeggen da'k uw stadje toch maar vrij poverkes vind.
Jij volgt ook architectuur?
Nu wsl zijn het ontwerpschetskes of weet ik veel, mor bij architectuurschetsen is het volgens mij vrij belangrijk uw lijnvoering te verzorgen. (daar kijken ze bij ons alleszins serieus op) Vind uw schets vrij slordig. Kweet dada met bic vrij lastig is, ma toch.

Uw andere schets vind ik wel goed. :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan