grandmasterL
Legacy Member
Een droodle die ik wa heb afgewerkt..
Het begin was om een eige interpretatie te maken van de verleiding van sint-antonius..tis uiteindelijk een geke toon geworde die schreeuwt en lijkt te bevalle...
DA LINK:
http://i54.photobucket.com/albums/g98/Laakie/antony2.jpg
en vertel me wa ger van vindt!!!
grtz
Het begin was om een eige interpretatie te maken van de verleiding van sint-antonius..tis uiteindelijk een geke toon geworde die schreeuwt en lijkt te bevalle...
DA LINK:
http://i54.photobucket.com/albums/g98/Laakie/antony2.jpg
en vertel me wa ger van vindt!!!
grtz




). Maar kwil dus zeggen dat het allemaal met de muis getekend is en vrijwel alles met 1 penseeldikte. Als ik wat meer kunstige zaken probeer te maken, tracht ik dat te varieëren.