hey demon, mooie schetsen, deze vind ik beter dan de schetsen die op je site staan. Daar vind ik dat je zo wa veel aflijnt, bvb rimpels staan er zo heel hard in , lijken daarom te scherp. Al vind ik wel dat je knappe dingen doet met je anatomie en hoe je de lijnen detailleerd bij de "gwark" op je site. De handen zijn echt heel goed gedaan. Maar het ding is mischien dat je wat overdetailleerd. Mischien meer suggestie van detail op plaatsen die meer naar achter liggen, niet belangrijk zijn. Bvb zoals je dat doet op de gorak tekening. Ik denk dat je bij deze schetsen intuitief de belangrijkste delen hebt duidelijk gemaakt, en dat het in de afwerking soms wat te ver gaat. Ik weet natuurlijk ook niet hoe oud de tekeningen op je site zijn.