Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
bij ieder werkje trek ik mijn ogen terug openXA4_ zei:Ik heb overigens nooit naakte modellen getekend. Ik deed een richting met weinig "waarnemingstekenen" (architecturale vorming) en naakt stond bij ons dus niet op het programma.
Nee, de Kunsthumaniora in Antwerpen. (dezelfde school waar TiBO nu dus zit)Garmir zei:Toevallig D'academie in aalst??
dusja... ik respecteer de tijdlimiet 

dresse zei:besloten om vanaf vandaag elke dag mee te doen aan daily sketch op cgtalk.
vandaag: "bruid van frankenstein"
was nog vollop bezig en er was nog veel datk moest veranderen maar men wekker liep af van de 35min tijd limietdusja... ik respecteer de tijdlimiet
![]()

Xoliul zei:Eerste keer dat ik hier iets post, omdat ik nu pas vind dat ik een beetje deftige dingen begin te maken. We hebben bij DAE deze vakantie enorm veel opdrachten voor tekenen, en dit zijn enkele schetsen en uitgewerkte tekeningen daarvan:
Grootste opdarcht die we hebben is een voertuig tekenen in zijn omgeving. Naast de volledig uitgewerkte tekening moeten er ook minstens 15 voorstudies van de omgeving en het voertuig zijn. In mijn geval is dat een amerikaanse Humvee in Irak/Sadr City, omwille van interessante omgeving en een niet te complex voertuig.
![]()
![]()
omgevingsstudies:
![]()
![]()
Dan moeten we ook een zelf-ontworpen voertuig driemaal uittekenen in verschillende posities. Ik heb een voertuig getekend waarvan ik een paar jaar geleden een model heb gemaakt:
![]()
Meteen ook de eerste keer dat ik mijn grijze stiften gebruik om te shaden, wat wel geslaagd is.
Ben eens benieuwd naar jullie meningen, want zoals gezegd vind ik dat mijn werk nu pas op iets begint te lijken.
(en in welke richting krijgt ge dat?)

)
