Archief - POST: schetsen en tekeningen V3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Cederzo

Legacy Member
KIA : Kim In Action
kim.jpg



Ook al is er enorm veel mis met de volgende, kben eraan gehecht :) . Eerste keer ooit datk teken met een mechanisch potlood. Precies alsof'k al die jaren in de middeleeuwen zat.

carwip.jpg


Ga dees toch nog afmaken, wie weet kan ik er toch nog iets fatsoenlijks uit halen.

DeMoN

Legacy Member
hehe den tweede is cool, den eerste vinnek eerlijk gezegd énorm goor :p

Cederzo

Legacy Member
DeMoN zei:
hehe den tweede is cool, den eerste vinnek eerlijk gezegd énorm goor :p

Kan ik best inkomen eigenlijk :p Twas mij vooral te doen om nog eens een tekening met veel lijnvariatie te maken, en zoals het dan veel voorvalt, teken ik gewoon het eerste het beste watk tegenkom. Hence the ugly figure.

Hier nog een modeltekening:

gests.jpg

w00tw00t

Legacy Member
den 2den <3
die is echt nice
cant wait to see the finished one

[=$=]Sepultur

Legacy Member
Tibo, mooie digitale werkjes! De clown vind'k echt goed, dat sfeertje...

DeMoN

Legacy Member
Eens me een nieuw techniekske geprobeerd, werkt alleszins een pak sneller dan men usual werkwijze:
bug.jpg


WIP stapkes voor wie intresse heeft:
bug_steps.gif

TiB0

Legacy Member
Idd heel nice :) photoshop of painter?

Khad vandaag niet veel zin, dus maar gwn beginnen kladden op Wacom, heeft ongeveer 20 minuten geduurt... 4de werkje tot nu toe



Het moet een man voorstellen die een of andere ramp heeft overleeft... niet echt mijn stijl, maar een 16 jarige MOET expirementeren he :p Dat zeggen men ouders toch :unsure: en dat ding in zijn "hand" *kuch* moet dus een vlindertje voorstellen :) schattig he :) :)





:sop:


en thx Sepultur :)

DeMoN

Legacy Member
TiB0 zei:
Idd heel nice :) photoshop of painter?
Als da tegen mij was: Photoshop.

k'Heb een tekentabletje gekregen van LunchBox mor k'vind da da ni zo gemakkelijk werkt als een muis.. maja zone wacom kost al gelijk &#8364;250+

LunchBox

Legacy Member
dah tekentabletje kostte 300&#8364;+ en gij laat dah gewoon links liggen, bastard. (ne wacom zal trouwens even hard wennen zijn in't begin - kwestie van oefenen, oefenen, oefenen) nevertheless, uw beest ownt :) meer van dah.

Skizzy

Legacy Member
DarkGamec zei:
KIA :
Ook al is er enorm veel mis met de volgende, kben eraan gehecht :) . Eerste keer ooit datk teken met een mechanisch potlood. Precies alsof'k al die jaren in de middeleeuwen zat.

Wat is een mechanisch potlood? :D

Cheers

Gromme

Legacy Member
Mensen hier die tekeningen hebben gemaakt uit/van het tolkien universum? Vooral de donkere kanten van Middle-earth?
Dit is eerder een request.

DeMoN

Legacy Member
GMotha zei:
Gingerbreadman?
Hehehe zo ziet em er wel uit eh?
Gingerbreadman die gebakken wordt ^^

Nee t'is begonne als fotobewerking van een griet, ma is wa abstract uitgelopen tot ik er een vorm in herkende.. daar heb ik mij dan wa mee geamuseerd :p

Cederzo

Legacy Member
update :

carwip2.jpg


Denk dat het ongeveer verkloot is op dit punt. Te ongeduldig om die details nog met precisie erbij te zetten >.<
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan