Archief - POST: schetsen en tekeningen V3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Cederzo

Legacy Member
Dees is niet bepaald een schets, maar vond het zijn eigen thread niet waard, dus gooi'k em hier maar bij:

abstract.jpg


abstract acryl, spijtig genoeg hebk het serieus moeten verkleinen (1m x 1m int echt) om u H-Scroll geen zeer te doen. (sorry voor de fucked-upness, in 8 delen moeten scannen ofzo lol)

Detail:

abstrdetail.jpg


EDIT:

Juist nog wat verdergewerkt aan deze. Ik haat linkshandig zijn, altijd dezelfde veegnest >.<
carwip3.jpg

TiB0

Legacy Member
Erg sjiek :p

Deze keer zonder referentie, of toch? Heel mooi geschaduwd :)

Bolteh

Legacy Member
Mij ook nog es bezig gehouden vandaag :x
rit.jpg


Schets van +- 15min, dan zitten tracen/inken in Illustrator voor een half uurke ofzo :x Ben er nog niet echt tevreden over, er is gelijk iets mis mee, maar dunno wa.. wrs gwoon de dynamiek van de line-art :s beke te statisch en geen weighting :/

Cederzo

Legacy Member
@Bolteh : mooi gedaan, ziet er een cool concept uit. T'is gelijk ge zegt wel, met wat lineweight zou het er nog beter uitzien. Dat het statisch is stoort mij eigenlijk niet. Imo zegt zo'n tekening meer als ze ingekleurd is, mss dat dan zelfs niet veel uitmaakt of ge er nog lijnvariatie aan toevoegt of niet. Hoop dat ge daar nog iets mee doet, heeft echt potentieel.

Deze keer zonder referentie, of toch?

De kever hebk uit een boek gehaald, maar daar stond em nie gekanteld in. De personages en die kanteling had ik al in gedachten.

De ontbrekende velg stoort wel

'Twas dat ik geen flauw idee had hoe die velg zou weerspiegelen onder zo'n hoek :/

Anoniem0

Legacy Member
een puntje kritiek.
u deur van u kever loopt precies in het juiste perspectief.
oftewel komt het van de schaduwpartij. maar het zou iets scherper mogen.
voor derest :niceone:

pieta

Legacy Member
allahmcbeal zei:
een puntje kritiek.
u deur van u kever loopt precies in het juiste perspectief.
oftewel komt het van de schaduwpartij. maar het zou iets scherper mogen.
voor derest :niceone:

indd, was me ook al opgevallen...
voor de rest : nice tekening

DeMoN

Legacy Member
Netjes Herr_zhull :)
Voorwa hebde der feitelijk geen achtergrond op gezet? Zou het nog sterker maken.. wa sterrekes, een melkweg, .. nice either way :woohoo:

Herr_zhull

Legacy Member
De achtergrond wou'k eigenlijk zo digitaal schilderen, ma om de een of andere legubere reden werkt de brush-tool van photoshop niemeer :sop:
'k zal em vanavond es moeten herinstaleren

Bolteh

Legacy Member
1 ding dat me altijd wel wat tegensteekt bij uw illustratorwerkjes, Herr_zhull: het valt op dat je veel copy-paste gebruikt.. Dat heeft zowat hetzelfde effect op mij als een grunge-like stukje artwork waar je duidelijk kunt zien da ie dezelfde brushes 50 keer gebruikt heeft..

Maar toch mooi en zuiver werk :) Nu nog een hip achtergrondje die past en je bent er.

shiftyke

Legacy Member
DarkGamec, is da ne ring van een tas koffie ofzo op da schilderij lijkt er wel sterk op :D

Cederzo

Legacy Member
shiftyke zei:
DarkGamec, is da ne ring van een tas koffie ofzo op da schilderij lijkt er wel sterk op :D

:unsure: Uhhh...Eerlijk gezegd weetk zelf niet meer wat het is en/of hoe het erop geraakt is. Is al een jaar oud, maar heb die pas een week geleden teruggekregen. Geheugen laat mij ferm in de steek... Maar ik drink geen koffie, dus tenzij iemand anders et achter mijn rug heeft zitten bekladden, heb'k er geen idee van wat het kan zijn :doh:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan