Archief - POST: schetsen en tekeningen V3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Skizzy

Legacy Member
Overlaatst ng ergens een goede anatomietekening gevonden:

spiergroepen5wo.jpg


Spieren mss een beetje overdreven, maar ik vindt het toch heel duidelijk :).

Cheers

Gromme

Legacy Member
Waar kan je eigenlijk tutorials van het begin tot het einde vinden. Dus waar je echt mee begint, dat zijn vormen volgens mij?.... Maar via een logische volgorde dan.

Op papier dus, niet via photoshop.

Skizzy

Legacy Member
Gromme zei:
Waar kan je eigenlijk tutorials van het begin tot het einde vinden. Dus waar je echt mee begint, dat zijn vormen volgens mij?.... Maar via een logische volgorde dan.

Op papier dus, niet via photoshop.

Ge bedoelt met bollen en cilinders enzo werken?
Die vindt ge echt overal. Ik weet da er op polykarbon.com ng zo'n dinge staan, maar das wel anime tekene.
Maar zo van die cilinders en zo gebruiken, ge wordt da wel rap beu denkek hoor, tis mss een goed basis, maar ik werd het rap beu. Ik teken graag waarnemingen (waarnemingstekenen :D), en gwn heel veel tekenen, dan komt u gevoel voor juiste verhoudingen enz ook natuurlijk.

Maar een basiskennis anatomie is zeker onmisbaar as ge echte tekeningen wilt maken natuurlijk :).

Cheers

Tandvlees

Legacy Member
Ik ga nog eens proberen de img te kunne posten dat drekt afbeelding weergeeft en niet enkel de link

tnT__s_place_by_tnt2.jpg


*edit* ^^ het werkt

XA4

Legacy Member
TiB0 zei:
De eerste maal dat ik een wacom gebruik dus :p
Gebruik hem dan in de toekomst maar wat meer... is echt een geweldig resultaat!
Geen zelfportret mag ik hopen? ;)

TiB0

Legacy Member
XA4_ zei:
Gebruik hem dan in de toekomst maar wat meer... is echt een geweldig resultaat!
Geen zelfportret mag ik hopen? ;)

Merci :)
En nee het is godzijdank geen zelfportret, maar nagetekend van een low-res fotootje van de een of andere verklede bimbo :D

Cederzo

Legacy Member
Amai, ferm resultaat voor een eerste poging!
Goh ik teken precies wel veels te klein alsk uw origineel zie :P
Anyway zeer nice, ik zou die wacom stiekem toch proberen langer te 'lenen' als'k u was xD

TiB0

Legacy Member
nog een beetje verder uitgewerkt:


En nog bedankt voor de comments :p hij heeft nog niet door dat ik zijn wacom hem heb genomen, maar als hij hem nodig heeft voor zen werk dan zal hij hem wel komen halen zeker :unsure: (vader is grafisch ontwerper maar ik heb hem de wacom nog nooit zien gebruiken dus jah :sop:)

w00tw00t

Legacy Member
ziet er nice uit tibo
love ur style, heeft altijd iets kermis of circus achtigs :D
tmeeste toch :)

TiB0

Legacy Member
bedankt :) Op school (ik zit in het 4de) was het thema van dit jaar dus circus :) Elk jaar is er een ander thema (vorig jaar dieren, daarvoor papier en vuur en volgend jaar Doel (kerncentrale).
Deze tekening heeft echter niets met school te maken, we hebben er amper fatsoenlijke computers en dus zeker geen wacoms :p

TiB0

Legacy Member
Men 2de al, wacoms zijn verslavend :D aan deze ongeveer 2.5u bezig geweest.
1:
2:


"kleiner"


Ik ga vanaf nu proberen 1 per dag te maken :) Kritiek altijd welkom.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan