Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
moemi zei:hehe ja hm ni echt mn bedoeling.Wacht hier eb ik eentje minder deprimerend
http://img252.imageshack.us/img252/1417/ikenjij5yu.jpg
(ik en mn vriend dus)
kvind da gewoon boeiend daje door een bepaalde houding, klein detail, zo een gevoel kunt naar voren brengen. Bv van da vorig ventje, ie kijkt beetje na beneden en zijn ballonntje is klein. En da's toch raar da ge dan direc vind da't wa deprimerend is, ni![]()
ma ik teken gewoon wa in mij opkomt, en da komt dan zoeits uit, das nie dak zeg, pfff kga keer x deprimerends tekenen. Behalve van die SadII dan.
enja die stijl van da sad ventje is persies ietske anders, das zo meer hakkelende lijnen.
Ik werk dus met een schets eerst, dan inscannen.Dan in Illustrator als ondersta laag zetten. Dan met mn pen ('t is ne dataline ) erover gaan, maar dan verandert het wel veel, naar hoe ik het dus wil. Als ge de begin schets en afwerking ziet ziet het er meestal wel wa anders uit dus![]()


dresse zei:is helemaal ni best da ge in u stijl blijft...
ge kunt zeggen wa ge wilt, ma ik heb al het meest bijgeleerd door gewoon stijlen van anderen te kopieren en echt bestuderen hoe zij bepaalde dingen aanpakken en die dan klakkeloos over te nemen... Anders blijfde altijd in dezelfde wateren varen...
morja, tbeste is nog altijd: "don't try to develop a style. ignore style. Just concentrate on the drawing and style will just ocur"![]()
mss is't wel een compliment ofzo maar allé ik vind als ge iet maakt, zeker als da voor u vriendin is ofzo, en dan zegde van kijk keb da helemaal zelf gedaan terwijl da ge eigenlijk iemand anders zijn tekening gekopieert hebt (kwa stijl dan) dan zit da zelfde gevoel daar nie in vind ik. Theeft zn charmes als je uw eigen laat gaan. Nuja das geen aanval ofzo, verre van
maar kgeef maar eventjes mijn mening
als ik verkeerd zit zeg je't maar.
Uw stijl is er nog in te vinden denk ik moemi zei:maar als ie nu 1 pentje klakkeloos overneemt kwa stijl van mij, heeft hij een voorbeeld, maar denk dat de andere tekeningen dan al heel wa anders gaan uitkomen ze... en mss is't ook omdat ik 't ni zo graag heb dat ie mijn stijl gebruiktmss is't wel een compliment ofzo maar allé ik vind als ge iet maakt, zeker als da voor u vriendin is ofzo, en dan zegde van kijk keb da helemaal zelf gedaan terwijl da ge eigenlijk iemand anders zijn tekening gekopieert hebt (kwa stijl dan) dan zit da zelfde gevoel daar nie in vind ik. Theeft zn charmes als je uw eigen laat gaan. Nuja das geen aanval ofzo, verre van
maar kgeef maar eventjes mijn mening
als ik verkeerd zit zeg je't maar.
@ Gromme Nuja als ik het zo bekijk is't ni echt een kopie ehUw stijl is er nog in te vinden denk ik
@ thaens ja die moet nog ergens te vinden zijn. ooit een thread gemaakt met wat illustratietjes en da noemde CHECK: paar illustraties ofzo.
grtz
... Ik begrijp alles wat je zegt en ga er deels ook akkoord mee. DarkGamec zei:neus, lippen, oorbel, tieten, kont...En wat langere benen.
Indieanus zei:lijnvoering!!