hehe ja hm ni echt mn bedoeling.

Wacht hier eb ik eentje minder deprimerend
http://img252.imageshack.us/img252/1417/ikenjij5yu.jpg
(ik en mn vriend dus

)
kvind da gewoon boeiend daje door een bepaalde houding, klein detail, zo een gevoel kunt naar voren brengen. Bv van da vorig ventje, ie kijkt beetje na beneden en zijn ballonntje is klein. En da's toch raar da ge dan direc vind da't wa deprimerend is, ni
ma ik teken gewoon wa in mij opkomt, en da komt dan zoeits uit, das nie dak zeg, pfff kga keer x deprimerends tekenen. Behalve van die SadII dan.
enja die stijl van da sad ventje is persies ietske anders, das zo meer hakkelende lijnen.
Ik werk dus met een schets eerst, dan inscannen.Dan in Illustrator als ondersta laag zetten. Dan met mn pen ('t is ne dataline ) erover gaan, maar dan verandert het wel veel, naar hoe ik het dus wil. Als ge de begin schets en afwerking ziet ziet het er meestal wel wa anders uit dus