Archief - POST: schetsen en tekeningen V3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

dresse

Legacy Member
moemi zei:
maar als ie nu 1 pentje klakkeloos overneemt kwa stijl van mij, heeft hij een voorbeeld, maar denk dat de andere tekeningen dan al heel wa anders gaan uitkomen ze... en mss is't ook omdat ik 't ni zo graag heb dat ie mijn stijl gebruikt :$ mss is't wel een compliment ofzo maar allé ik vind als ge iet maakt, zeker als da voor u vriendin is ofzo, en dan zegde van kijk keb da helemaal zelf gedaan terwijl da ge eigenlijk iemand anders zijn tekening gekopieert hebt (kwa stijl dan) dan zit da zelfde gevoel daar nie in vind ik. Theeft zn charmes als je uw eigen laat gaan. Nuja das geen aanval ofzo, verre van :p maar kgeef maar eventjes mijn mening :) als ik verkeerd zit zeg je't maar.
@ Gromme Nuja als ik het zo bekijk is't ni echt een kopie eh :) Uw stijl is er nog in te vinden denk ik
@ thaens ja die moet nog ergens te vinden zijn. ooit een thread gemaakt met wat illustratietjes en da noemde CHECK: paar illustraties ofzo.

grtz

volledig akkoord..
ik zei alleen ff dat ge veel kunt leren door andere stijlen te bestuderen en daar ellementen uit te halen en toe te passen op u eigen tekeningen...
tekeningen klakkeloos overnemen kunt ge doen als oefening om ze derna terug weg te smijten... geen nut om die bij te houden want ze zijn toch eigenlijk ni van u...

w00tw00t

Legacy Member
ff vandaag gemaakt

aidssmall.jpg


haircutsmall.jpg


dragonk.JPG

moemi

Legacy Member
ik vind die cartoontjes zalig van jou, met die stokventjes, kweni, gewoon hun uitdrukking enal :) (alleen versta 'k den eersten persies niet zo goed ? :sad: )

edit: tekening is ook wel goed ;)

edit 2 : kversta em nu wel den eersten hahaha :)

dresse

Legacy Member
iets te absurd naar mijn goesting...
en dan moet het al zeeer dwaas zijn als het te dwaas is voor mij :)

TiB0

Legacy Member
dresse zei:
iets te absurd naar mijn goesting...
en dan moet het al zeeer dwaas zijn als het te dwaas is voor mij :)


Als je ze niet snapt mag je het ook gewoon zeggen he :p

dresse

Legacy Member
voila sie, kuisploeg is laten langskomen...
wootwoot had al posts zitten editten zodat niemand nog de "discussie" kon volgen, dus heeft het niet veel nut om de antwoorden daarop nog te laten staan.

Bolteh

Legacy Member
Omg discussie?

Welke discussie?

Waar discussie? Was er dan een discussie ofzo? Ma ik vind er geen dus wtf? Ik eis uitleg dresse, kom hup ermee..

LunchBox

Legacy Member
maar ik heb hem gelezen ze robken.. dus je kan terug gerust slapen vannacht. :music:

w00tw00t

Legacy Member
dresse zei:
voila sie, kuisploeg is laten langskomen...
wootwoot had al posts zitten editten zodat niemand nog de "discussie" kon volgen, dus heeft het niet veel nut om de antwoorden daarop nog te laten staan.


aye hadde et idd beter via pm late regele mja, merci om et te deletn
Heb beslote om me nie te laten ontmoedigen door andere dusja

pieta

Legacy Member
uw cartoones hebben zowat de humor cynade en happiness..ook zo wat absurd met de meest flawue humor der tussen gesmeten: aka just the way i like them:)

Bolteh

Legacy Member
Ik voel me nu wel vrij freaky, want das meestal hoe ik mijn vrienden begroet.. Nerveus wijzend en "aaargh" roepen en dan gwoon een hand geven :s

w00tw00t

Legacy Member
Bolteh zei:
Ik voel me nu wel vrij freaky, want das meestal hoe ik mijn vrienden begroet.. Nerveus wijzend en "aaargh" roepen en dan gwoon een hand geven :s

kerel als ge nog is op stap gaat ofzo pm mij da wilk zien :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan