dresse
Legacy Member
moemi zei:maar als ie nu 1 pentje klakkeloos overneemt kwa stijl van mij, heeft hij een voorbeeld, maar denk dat de andere tekeningen dan al heel wa anders gaan uitkomen ze... en mss is't ook omdat ik 't ni zo graag heb dat ie mijn stijl gebruiktmss is't wel een compliment ofzo maar allé ik vind als ge iet maakt, zeker als da voor u vriendin is ofzo, en dan zegde van kijk keb da helemaal zelf gedaan terwijl da ge eigenlijk iemand anders zijn tekening gekopieert hebt (kwa stijl dan) dan zit da zelfde gevoel daar nie in vind ik. Theeft zn charmes als je uw eigen laat gaan. Nuja das geen aanval ofzo, verre van
maar kgeef maar eventjes mijn mening
als ik verkeerd zit zeg je't maar.
@ Gromme Nuja als ik het zo bekijk is't ni echt een kopie ehUw stijl is er nog in te vinden denk ik
@ thaens ja die moet nog ergens te vinden zijn. ooit een thread gemaakt met wat illustratietjes en da noemde CHECK: paar illustraties ofzo.
grtz
volledig akkoord..
ik zei alleen ff dat ge veel kunt leren door andere stijlen te bestuderen en daar ellementen uit te halen en toe te passen op u eigen tekeningen...
tekeningen klakkeloos overnemen kunt ge doen als oefening om ze derna terug weg te smijten... geen nut om die bij te houden want ze zijn toch eigenlijk ni van u...
mss is't wel een compliment ofzo maar allé ik vind als ge iet maakt, zeker als da voor u vriendin is ofzo, en dan zegde van kijk keb da helemaal zelf gedaan terwijl da ge eigenlijk iemand anders zijn tekening gekopieert hebt (kwa stijl dan) dan zit da zelfde gevoel daar nie in vind ik. Theeft zn charmes als je uw eigen laat gaan. Nuja das geen aanval ofzo, verre van
maar kgeef maar eventjes mijn mening
als ik verkeerd zit zeg je't maar.
ad: )

