killerloop
Legacy Member
inderdaad groot gelijk en kmoet toegeven de laatste vindek nog wel redelijk
ma ik kijk elke dag naar die cyanide and happiness op wzl http://www.explosm.net/comics/15/en dan is dit zowat minder. Allez der zijn al zoveel comics in dien aard en dan is het moeilijk om vernieuwend en origineel te zijn denkek. C&H bewijst ook wel dat het niet goed getekend moet zijn om grappig te zijn. Niet dat die van u slecht getekend zijn e 
ma ik kijk elke dag naar die cyanide and happiness op wzl http://www.explosm.net/comics/15/en dan is dit zowat minder. Allez der zijn al zoveel comics in dien aard en dan is het moeilijk om vernieuwend en origineel te zijn denkek. C&H bewijst ook wel dat het niet goed getekend moet zijn om grappig te zijn. Niet dat die van u slecht getekend zijn e 
