TiB0
Legacy Member
XA4_ zei:Doet me terugdenken aan de tijd dat ik ook voor mijn eindexamen in de zoo moest gaan tekenen. Dat waren voor mij de mooiste momenten van het hele jaar. Samen met mijn beste vriend op't gemakske wat beestjes tekenen, ook tijdens het weekend met de schetsboek in de hand... En dan naar huis gaan met wat telefoonnummers (want blijkbaar heeft dat "kunnen tekenen" wel een positief effect op vrouwen... allé, meiskes toch) van meiskes die er met school wat vragen moesten komen beantwoorden... Goh, echt een geweldige tijd. Helaas moesten wij onze tekeningen afgeven...
Maar goed, stop dreaming...![]()
Je hebt wel een heel aangename tekenstijl (ik denk dat ik dat nog al eens bij jouw heb gezegd) Mijn favoriet is wel die "meer gevogelte". Ik ben wel zo voor een ruwe schets van een dier en dan een onderdeel (liefst de kop natuurlijk) wat gedetailleerder uitgewerkt. Dat "vogeltje" vind ik dan weer net iets te veel uitgewerkt... (kan aan mij liggen natuurlijk)
Je bent van Antwerpen... Eindexamen in de zoo... Toevallig niet de Kunsthumaniora?
Alles wat je daar aanhaalt klinkt erg herkenbaar, maar ipv lijstje telefoonnummer een lijstje email-adressen
Wij kregen onze tekeningen terug na de "jury" (als je 2 leerkrachten een jury kan noemen
). Het is de derde maal dat we het moesten doen (ben 1 maal blijven zitten, ik moet morgen dus ipv naar het 6de naar het 5de
) maar dit jaar was het weer wel erg slecht dus minder fun
Normaal gezien is het idd de leukste periode van het jaar. En yep, toevallig van de Kunsthumaniora (nu naar de Architecturale Vorming, hoera)
) van meiskes die er met school wat vragen moesten komen beantwoorden... Goh, echt een geweldige tijd. Helaas moesten wij onze tekeningen afgeven...


