Archief - POST: schetsen en tekeningen V3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

moemi

Legacy Member
eerste dat in mij op kwam als ik dit zag: "wow:)"

mooi werkje , uw kleurgebruik enzo vind ik ook ok. Een referentie gebruikt, of volledig eigen creatie?

TiB0

Legacy Member
Alhoewel ik niet zo ben voor manga (het ziet er allemaal het zelfde uit vind ik), vind ik het wel heel mooi :) Het kleurgebruik vind ik heel gedurfd en hip.

CyXo

Legacy Member
referentie: Uhm die oortjes is een soort armor voor een knight in ragnarok online, voor de rest ni bepaald een referentie, neen :)

moemi

Legacy Member
http://img176.imageshack.us/my.php?image=painttestjo9.jpg

kwas keer op pc aan't kijken, en ik zag paint. Ik : wahaa paint, zal ik es proberen. ( is al zeker 10 jaar geleden dat ik daar nog iets in heb getekend...)

heb dus een schetsje in 5 minuten (max.) getekent met mijn muis (wacom lag boven, te ver) dus ik teken maw nooit met muis.

commentaar welkom :)

edit : normaal teken ik ook in een andere stijl , zie vorige posts

CyXo

Legacy Member
oekaki is een soort van japanse boards met een geintegreerde tekenmodule ala paint, waar ge daarna uw tekening kunt uploaden :)

moemi

Legacy Member
azo :unsure: ni de bedoeling ofzo want 'k ken dat niet.

en gemaakt zonder referentie btw

Skizzy

Legacy Member
moemi zei:
http://img99.imageshack.us/img99/7105/painttekeningya5.jpg

voila kheb het afgewerkt. Toch wel veel tijd ingestoken, maar als ik lang bezig ben met iets, zie ik de fouten ni meer, dus als ge dingen kunt opmerken, shoot! :)

Het hoofd lijkt me iets te groot, en de schouders een beetje te rechthoekig.
Ik bedoel eigelijk dat je ze misschien iets sneller kan laten afbuigen, zodat het geheel niet zo blokkig lijkt. Khoop dat je me een beetje begrijpt :D.

Voor de rest chapeau: Ik zou het geduld nie hebben om da te maken in paint, laat staan me een muis :D.

moemi

Legacy Member
nja da hoofd, nu dajet zegt ... nuja me paint gaat da niet zo ff hoofd verkleinen :p dus tzal zo moeten blijven :D

en t zijn spieren die schouders :cool: hehe neen verstaat maar deez schets is af, kga der aan denken voor de volgende keer ;)


en ik heb soms engelengeduld =)

dresse

Legacy Member
pazop voor rsi ! :)
in paint tekenen met de muis lijkt me zowat het slechtste wa ge kunt doen... men arm doet al pijn alleen alsk er aan denk :)

en bout the drawing: kvin ze nogal plat, kvoel ni echt volume derin zitte... ma voor de rest valt ie wel mee...

r2d3

Legacy Member
monsterklein.jpg


comments welkom

moemi

Legacy Member
zo'n minipietje :p

sorry :$

vind de inkleuring wel cool dat't zo wat doorschijnend is.

edit : ni echt doorschijnend maja gewoon veel blinkend enzo ;)

wouter_dc

Legacy Member
Kreeg gisteren zin om in de wagen wat te tekenen;

klik.

comments mogen :)

Enkele opmerkingen al van mezelf:
1. Ruitjes zijn al niet goed ingescand (potlood was te licht :unsure: )
2. Ik weet dat er enkele stukjes ontbreken :p (gezicht, handen enzo)
3. Sommige lijnen zullen wat krom zijn, allemaal de schuld van den auto xD

TiB0

Legacy Member
Voor m'n eindexamen moesten we in de zoo van Antwerpen dieren tekenen; hier is alvast een kleine selectie van de 20 tekeningen (allemaal op A3) :)


Olifant: http://www.deviantart.com/deviation/39012018/
vogeltje: http://www.deviantart.com/deviation/39012159/
Meer gevogelte: http://www.deviantart.com/deviation/39012305/
Nog meer: http://www.deviantart.com/deviation/39012470/
Een Tapir: http://www.deviantart.com/deviation/39012570/
Aap: http://www.deviantart.com/deviation/39012522/

Kritiek wordt geapprecieerd :p (op DA wordt er toch niet naar me gekeken :sad: )

The_DeSigneR

Legacy Member
Verdomd schoon Tibo, heb ni echt der iets op aan te merken, alleen dat verdomd schoon werk is (y)

Thorval

Legacy Member
TiB0 zei:
Voor m'n eindexamen moesten we in de zoo van Antwerpen dieren tekenen; hier is alvast een kleine selectie van de 20 tekeningen (allemaal op A3) :)


Olifant: http://www.deviantart.com/deviation/39012018/
vogeltje: http://www.deviantart.com/deviation/39012159/
Meer gevogelte: http://www.deviantart.com/deviation/39012305/
Nog meer: http://www.deviantart.com/deviation/39012470/
Een Tapir: http://www.deviantart.com/deviation/39012570/
Aap: http://www.deviantart.com/deviation/39012522/

Kritiek wordt geapprecieerd :p (op DA wordt er toch niet naar me gekeken :sad: )
Prachtig werk!
Met welk materiaal heb je die aap getekend??

XA4

Legacy Member
TiB0 zei:
Voor m'n eindexamen moesten we in de zoo van Antwerpen dieren tekenen; hier is alvast een kleine selectie van de 20 tekeningen (allemaal op A3) :)


Olifant: http://www.deviantart.com/deviation/39012018/
vogeltje: http://www.deviantart.com/deviation/39012159/
Meer gevogelte: http://www.deviantart.com/deviation/39012305/
Nog meer: http://www.deviantart.com/deviation/39012470/
Een Tapir: http://www.deviantart.com/deviation/39012570/
Aap: http://www.deviantart.com/deviation/39012522/

Kritiek wordt geapprecieerd :p (op DA wordt er toch niet naar me gekeken :sad: )

Doet me terugdenken aan de tijd dat ik ook voor mijn eindexamen in de zoo moest gaan tekenen. Dat waren voor mij de mooiste momenten van het hele jaar. Samen met mijn beste vriend op't gemakske wat beestjes tekenen, ook tijdens het weekend met de schetsboek in de hand... En dan naar huis gaan met wat telefoonnummers (want blijkbaar heeft dat "kunnen tekenen" wel een positief effect op vrouwen... allé, meiskes toch ;) ) van meiskes die er met school wat vragen moesten komen beantwoorden... Goh, echt een geweldige tijd. Helaas moesten wij onze tekeningen afgeven...

Maar goed, stop dreaming... :$
Je hebt wel een heel aangename tekenstijl (ik denk dat ik dat nog al eens bij jouw heb gezegd) Mijn favoriet is wel die "meer gevogelte". Ik ben wel zo voor een ruwe schets van een dier en dan een onderdeel (liefst de kop natuurlijk) wat gedetailleerder uitgewerkt. Dat "vogeltje" vind ik dan weer net iets te veel uitgewerkt... (kan aan mij liggen natuurlijk)

Je bent van Antwerpen... Eindexamen in de zoo... Toevallig niet de Kunsthumaniora?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan