Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.


moemi zei:http://img99.imageshack.us/img99/7105/painttekeningya5.jpg
voila kheb het afgewerkt. Toch wel veel tijd ingestoken, maar als ik lang bezig ben met iets, zie ik de fouten ni meer, dus als ge dingen kunt opmerken, shoot!![]()
.
.
)
(gezicht, handen enzo)
(op DA wordt er toch niet naar me gekeken
ad: )Prachtig werk!TiB0 zei:Voor m'n eindexamen moesten we in de zoo van Antwerpen dieren tekenen; hier is alvast een kleine selectie van de 20 tekeningen (allemaal op A3)
Olifant: http://www.deviantart.com/deviation/39012018/
vogeltje: http://www.deviantart.com/deviation/39012159/
Meer gevogelte: http://www.deviantart.com/deviation/39012305/
Nog meer: http://www.deviantart.com/deviation/39012470/
Een Tapir: http://www.deviantart.com/deviation/39012570/
Aap: http://www.deviantart.com/deviation/39012522/
Kritiek wordt geapprecieerd(op DA wordt er toch niet naar me gekeken
ad: )
Thorval zei:Met welk materiaal heb je die aap getekend??


TiB0 zei:Voor m'n eindexamen moesten we in de zoo van Antwerpen dieren tekenen; hier is alvast een kleine selectie van de 20 tekeningen (allemaal op A3)
Olifant: http://www.deviantart.com/deviation/39012018/
vogeltje: http://www.deviantart.com/deviation/39012159/
Meer gevogelte: http://www.deviantart.com/deviation/39012305/
Nog meer: http://www.deviantart.com/deviation/39012470/
Een Tapir: http://www.deviantart.com/deviation/39012570/
Aap: http://www.deviantart.com/deviation/39012522/
Kritiek wordt geapprecieerd(op DA wordt er toch niet naar me gekeken
ad: )
) van meiskes die er met school wat vragen moesten komen beantwoorden... Goh, echt een geweldige tijd. Helaas moesten wij onze tekeningen afgeven...