Archief - POST: schetsen en tekeningen V3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

moemi

Legacy Member
w00tw00t zei:
dies mooi :) maar ge moet die is afmake vinnik


is af :p kging hem eerst helemaal laten doordraaien zodat em weer landt op zijn voeten, maar was ni mooi.. en kvind zo wel iets hebben :)

w00tw00t

Legacy Member
eig wel kan iedereen zen eige ding bijfantaseren zoals al eerder vermeld ^^

w00tw00t

Legacy Member
gek.JPG

heb vandaag nieuwe stift gekocht
hier al gewoon ff iets gemaakt uit verveeling
vraag me niet wa da is

Divian

Legacy Member
w00tw00t zei:
gek.JPG

heb vandaag nieuwe stift gekocht
hier al gewoon ff iets gemaakt uit verveeling
vraag me niet wa da is
ziet er goed uit... Interpretatie:

Boom centraal aan rand van het water. Salamanders en vissen rondom. Het stortregent en bomen worden de lucht ingetrokken stijgende naar de "hemel". zon aan de kant van de bomen heeft het een beter (goed) gevoel, naast de trieste regen. Hun schuld wordt afgelost op aarde. Zou kunnnen een kinderlijke (doelgroep bedoel ik dan) weergave zijn van overdreven milieu (boom)schendingen.

Welke stift gebruik je overigens? Ik zoek er een die niet al te veel vlekt en vlotjes tekent. Tot dusver zijn tria markers beste oplossing maar wel vrij duur en dik.

edit: Noah's ark komt in mijn gedachten overigens!

w00tw00t

Legacy Member
hehe cole interpretatie maarja zo diep zag ik het zelf nie ^^ :)
Heb er denk 4 euro voor betaald bij de kunstshop
maar ik ben er zeer tevreden mee omda em drct droogt en je idd geen smeerwerk krijgt. Maar is zeer tof om te gebruiken en is cool omda je zelf kunt bepalen wanneer je dikke lijnen of dunne lijnen wilt hebben. Heb er denk half uur op gezetn om die tekening te krijge
Tis een art& graphic twin van ZiP btw

Cederzo

Legacy Member
virox zei:
kan et zijn datge jou hier gebaseert hebt op house of the flying daggers?

Jep :)

Zag vandaag toevallig een oude tekening liggen van een dwarf die ik nooit heb afgemaakt, besloten om een remake te doen:

dwarfnew.jpg


Heb eens een andere stijl geprobeerd, ipv de "als-het-niet-goed-is-van-de-eerste-keer-gommen-maar!" , naar een "we-zien-wel-hoe-het-uitdraait" techniek. Resultaat is dat et veel slordiger is dan dat ik gewend ben...


Hier is de originele:
dwarf.jpg


Any thoughts ?

Skizzy

Legacy Member
DarkGamec zei:
Jep :)

Zag vandaag toevallig een oude tekening liggen van een dwarf die ik nooit heb afgemaakt, besloten om een remake te doen:

dwarfnew.jpg


Heb eens een andere stijl geprobeerd, ipv de "als-het-niet-goed-is-van-de-eerste-keer-gommen-maar!" , naar een "we-zien-wel-hoe-het-uitdraait" techniek. Resultaat is dat et veel slordiger is dan dat ik gewend ben...


Hier is de originele:
dwarf.jpg


Any thoughts ?

Niet slecht niet slecht, hoewel de originele wel duidelijk iets meer detail heeft.
Ik zie zelf liever het originele, mss ook wel omdat ik meestal liever schetsen zie dan het uiteindelijke afgewerkte resultaat, ligt wel aan mij mss :p.

Ik heb zelf daarstrax klein prentje gemaakt, en dit wordt mss gebruikt als toekomstig logo voor een rock/metalbandje met vrienden ^^.

snakevl1.jpg


Is nog niet af, maar kritiek is altijd welkom :).

Ddarkness

Legacy Member
Skizzy zei:
Ik heb zelf daarstrax klein prentje gemaakt, en dit wordt mss gebruikt als toekomstig logo voor een rock/metalbandje met vrienden ^^.

snakevl1.jpg


Is nog niet af, maar kritiek is altijd welkom :).

inspiratie gehaald bij de god van de maya's?

Skizzy

Legacy Member
Ddarkness zei:
inspiratie gehaald bij de god van de maya's?

Quetzalquatl ofzoiets? Daar hebbek ooit van gehoord, maar ik dacht gwn aan een slang met vleugels :D

w00tw00t

Legacy Member
tja ik kan der niks aan doen da et u nie bevalt he gast ;) ik doe wat ik graag doe
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan