moemi
Legacy Member
w00tw00t zei:dies mooimaar ge moet die is afmake vinnik
is af
kging hem eerst helemaal laten doordraaien zodat em weer landt op zijn voeten, maar was ni mooi.. en kvind zo wel iets hebben 
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
w00tw00t zei:dies mooimaar ge moet die is afmake vinnik
kging hem eerst helemaal laten doordraaien zodat em weer landt op zijn voeten, maar was ni mooi.. en kvind zo wel iets hebben 
ziet er goed uit... Interpretatie:w00tw00t zei:![]()
heb vandaag nieuwe stift gekocht
hier al gewoon ff iets gemaakt uit verveeling
vraag me niet wa da is

kan et zijn datge jou hier gebaseert hebt op house of the flying daggers?DarkGamec zei:
virox zei:kan et zijn datge jou hier gebaseert hebt op house of the flying daggers?
DarkGamec zei:Jep![]()
Zag vandaag toevallig een oude tekening liggen van een dwarf die ik nooit heb afgemaakt, besloten om een remake te doen:
![]()
Heb eens een andere stijl geprobeerd, ipv de "als-het-niet-goed-is-van-de-eerste-keer-gommen-maar!" , naar een "we-zien-wel-hoe-het-uitdraait" techniek. Resultaat is dat et veel slordiger is dan dat ik gewend ben...
Hier is de originele:
![]()
Any thoughts ?
.
.Skizzy zei:Ik heb zelf daarstrax klein prentje gemaakt, en dit wordt mss gebruikt als toekomstig logo voor een rock/metalbandje met vrienden ^^.
![]()
Is nog niet af, maar kritiek is altijd welkom.
Ddarkness zei:inspiratie gehaald bij de god van de maya's?
