Archief - De Rode Duivels - Deel 4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ShRule

Legacy Member
uuuh, ik heb er al 4 besteld, zojuist hebk geprobeerd om weer es 5 te bestellen en het is gelukt.. Ik heb wel niet op bevestigen geklikt. Zou dit kunnen?

Pieter3770

Legacy Member
ShRule zei:
uuuh, ik heb er al 4 besteld, zojuist hebk geprobeerd om weer es 5 te bestellen en het is gelukt.. Ik heb wel niet op bevestigen geklikt. Zou dit kunnen?

Probeer maar voor mij! (zie itrader)
Niet de duurste graag. Die van 40 €! :)

ShRule

Legacy Member
Pieter3770 zei:
Probeer maar voor mij! (zie itrader)
Niet de duurste graag. Die van 40 €! :)

Hoe weet ik da je geen Turk zijt? :p
Nee maar kweet het nog niet, strx betaal ik en krijg ik geen tickets..

.Sinister.

Legacy Member
ShRule zei:
Hoe weet ik da je geen Turk zijt? :p
Nee maar kweet het nog niet, strx betaal ik en krijg ik geen tickets..

Ik had dat ook al gemerkt, heb ook niet op bevestigen gedrukt... Heb ook geen zin om geld te verliezen om anderen een plezier te doen :p

Pieter3770

Legacy Member
Is wel begrijpelijk ja, het is wel een risico natuurlijk.
Betalen, en dan komen ze achter de fout en mag je heksentoeren uithalen om je geld terug te krijgen.

krisdw

Legacy Member
Mijn maat ging tickets bestellen, hopelijk heeft hij er al aan gedacht :oink:

En 3 juni is nog zo ver weg... echt man alle dagen aftellen hé.

BleKKie

Legacy Member
Hopelijk zijn er toch geen 15 000 turken op één of ander manier aan tickets geraakt :p

N`Kr1pt

Legacy Member
"op mijne paspoort belg staan, ikke ticket krijge"

en zo staan er binnekort 30.000 nieuwe belgen in het stadion :D

Aerv

Legacy Member
Als nog iemand tickets kan bestellen.. Ik heb vorige keer aan loket gekocht. Echt wel klote nu...

rizla +

Legacy Member
Ik begrijp dat niet, zulke contracten. Van tornooi naar tornooi ok, er gwn een overslagen is gekkewerk.

Cpt. Kablammo

Legacy Member
Iemand zo lang vastleggen is belachelijk, als er iets is dat een nefast is voor een groep in 90% van de gevallen, das is het wel het vastroesten van de schwung tussen trainer en spelersgroep.

Essit

Legacy Member
N`Kr1pt zei:
"op mijne paspoort belg staan, ikke ticket krijge"

en zo staan er binnekort 30.000 nieuwe belgen in het stadion :D

:)

Dus thuismatch zal het nooit worden :) Ja op papier dan ...

rizla +

Legacy Member
Cpt. Kablammo zei:
Iemand zo lang vastleggen is belachelijk, als er iets is dat een nefast is voor een groep in 90% van de gevallen, das is het wel het vastroesten van de schwung tussen trainer en spelersgroep.

Dat niet alleen, een beetje extra druk op het presteren vanwege een coach zelf kan sowieso geen kwaad +, voor ze het weten kunnen ze weer 2 tot 3 coaches betalen voor noga bollen en ze hebben al zoveel sollen :/

Tuurlijk levert hij op dit moment de resultaten, met zo'n groep aan kwaliteit is dat echter het minste wat je kan verwachten toch? Ze hebben ocharme sinds twee wedstrijden weer hoop op kwalificatie en we gaan dan maar onmiddellijk tot 2014 vastleggen? Blijkbaar leert men het niet op den bond. De chemie tss een spelersgroep en zijn coach kun je niet vastleggen in een contract, gwn belachelijk dit. Tornooien overslagen is just not done. De Guy Thys periode is reeds lang verleden tijd.

Majah zoals ik zei ze zullen geld genoeg hebben zekers.

Blackend

Legacy Member
Ziezo. Heb een mailke gestuurd met de vraag om mij ook een ticketje op te sturen. =)

nameless

Legacy Member
De laatste 10k tickets ofzo gaan er volgens mij alleen van 70 en 100€ zijn. Toen ik gisteren bestelde was er bijna geen keuze meer tussen 40 en 50€.
Of zouden ze er goedkope achterhouden voor de open verkoop?

starspike

Legacy Member
Essit zei:
:)

Dus thuismatch zal het nooit worden :) Ja op papier dan ...

Tenzij er Turken naar België zijn gaan kijken de afgelopen matchen, zullen er niet veel tussen zitten ;)

NemesisBE

Legacy Member
Jeej, ik zit in vak O, links achter de goal :]

én ze sturen de tickets op!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan