Weebl
Legacy Member
NemesisBE zei:Jeej, ik zit in vak O, links achter de goal :]
én ze sturen de tickets op!
O-Side Boy...

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
NemesisBE zei:Jeej, ik zit in vak O, links achter de goal :]
én ze sturen de tickets op!

nameless zei:Kan je niet gewoon opnieuw properen? Ik heb derjuist 10 keer moeten proberen om een vak te vinden met 5 plaatsen en kreeg ook elke keer die melding maar kan gewoon verder gaan.
Anders eens proberen te bellen.

Weebl zei:O-Side Boy...![]()

NemesisBE zei:shit, menne maat dien dat besteld heeft is nen Anderlechtfan... zou het?![]()
Patat zei:Zeg, uit interesse.
Wat wordt hier nu ineens de stemming mocht er verloren worden tegen Turkije? Is het dan weer van ''ja lap, weer terug bij af ze"?

Patat zei:Zeg, uit interesse.
Wat wordt hier nu ineens de stemming mocht er verloren worden tegen Turkije? Is het dan weer van ''ja lap, weer terug bij af ze"?
starspike zei:Waarschijnlijk... Want dan moet er al HEEL VEEL gebeuren.

rizla + zei:Zooow, jij heb er lekker veel vertrouwe in![]()
MrBrightside zei:
Weebl zei:waarom zou volderke content zijn?
er staat toch niet in dat artikel dat hij is opgeroepen..
ik denk dat dat maar logisch is als Belg, dat je droomt van de Rode Duivels? :/