Archief - De Rode Duivels - Deel 4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Dinsdagland

Legacy Member
nameless zei:
Kan je niet gewoon opnieuw properen? Ik heb derjuist 10 keer moeten proberen om een vak te vinden met 5 plaatsen en kreeg ook elke keer die melding maar kan gewoon verder gaan.
Anders eens proberen te bellen.

Nee we geraakten dan tot aan de inlog-fase waarna het systeem zei dat we onze maximum aantal tickets reeds hadden bereikt. Telefonisch kregen we ook totaal niemand te pakken.

MAAAAR we hebben nu toch een mail gekregen dat de betaling is mislukt, maar onze tickets wel gereserveerd zijn. We krijgen nu x aantal dagen om dit in orde te brengen :woohoo:

massief

Legacy Member
NemesisBE zei:
shit, menne maat dien dat besteld heeft is nen Anderlechtfan... zou het? :eek:

doomed.jpg

Patat

Legacy Member
Zeg, uit interesse.

Wat wordt hier nu ineens de stemming mocht er verloren worden tegen Turkije? Is het dan weer van ''ja lap, weer terug bij af ze"?

Misterblort

Legacy Member
Patat zei:
Zeg, uit interesse.

Wat wordt hier nu ineens de stemming mocht er verloren worden tegen Turkije? Is het dan weer van ''ja lap, weer terug bij af ze"?

kans zit er dik in e :)

starspike

Legacy Member
Patat zei:
Zeg, uit interesse.

Wat wordt hier nu ineens de stemming mocht er verloren worden tegen Turkije? Is het dan weer van ''ja lap, weer terug bij af ze"?

Waarschijnlijk... Want dan moet er al HEEL VEEL gebeuren.

Wolf2000me

Legacy Member
Buitenshuis hebben we die Turken al ingepakt. Tegen de moffen en tegen Oostenrijk verdienden we beter...

Ik denk dat alles mogelijk is :)

rizla +

Legacy Member
Tegen de moffen waren we vrij onmachtig in feite.., maar idd tegen de Turken moet gwn gewonnen worden. Geen excuses.

starspike

Legacy Member
rizla + zei:
Zooow, jij heb er lekker veel vertrouwe in :)

Ik zie ons winnen tegen de Turken. Ik zeg gewoon dat ALS het misgaat, de kans groot is dat we niet meer voorbij Turkije geraken.

nameless

Legacy Member
Mochten ze tegen Turkije winnen gaat het tof worden om tickets te kopen Kazachstan. Ze zullen de voorrangsperiode wel afschaffen dan en dan gaan de 40k tickets er wel op een aantal uur door geraken.

Of mocht alles goed gaan en we speler baragematchen :doc:.

MrBrightside

Legacy Member
Weebl zei:
waarom zou volderke content zijn?
er staat toch niet in dat artikel dat hij is opgeroepen..
ik denk dat dat maar logisch is als Belg, dat je droomt van de Rode Duivels? :/

Omdat Volderke diene speler al is heeft aangehaald als ne toekomstige klasbak. Nu dat hij in belangstelling van AC Milan staat lijkt er toch meer in te zitten dan ne gewone speler bij ne middenmotor..

Tits

Legacy Member
Lap, nu alle tickets uitverkocht buiten de 100 euro.

Had nochtans voorrangsperiode, en al na 2 dagen te laat:/

Freddy_reloaded

Legacy Member
Iemand enig idee hoe dat jonge Belgisch talentje bij Tottenham heet?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan